Komunikaty PR

Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?

2024-08-05  |  11:41
Biuro prasowe

 

Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?

Każdy opiekun zwierzaka wie, że troska o pupila wiąże się z pewnymi kosztami. Jednak istnieje wiele sposobów, aby zminimalizować wydatki, nie rezygnując z wysokiej jakości produktów. Oto kilka porad, jak oszczędzać na zakupach dla swoich pupili, w tym jak korzystać z nowości oferowanych przez Maxi Zoo.

Dołącz do programów lojalnościowych

Programy lojalnościowe to świetny sposób na regularne oszczędzanie. Maxi Zoo oferuje program Friends w aplikacji Maxi Zoo, który został doceniony przez klientów w rankingu OC&C Retail Proposition Index 2023*. Klienci szczególnie polubili RABAT FRIENDS**, który daje stałą obniżkę 5% na wszystkie zakupy. Wystarczy pobrać aplikację Maxi Zoo i zarejestrować się do Friends, aby cieszyć się rabatami od razu przy najbliższych zakupach.

Korzystaj z kuponów i specjalnych ofert

W ramach programu Friends Maxi Zoo oferuje również KUPONY FRIENDS. Są one personalizowane, dzięki czemu są najlepiej dopasowane do potrzeb Twoich i Twojego pupila. Dzięki temu otrzymujesz zniżki, które naprawdę Cię interesują. Pamiętaj tylko, aby aktywować kupony przed podejściem do kasy.

Zwracaj uwagę na specjalne ceny Friends  – nowość w Maxi Zoo

Standardowe promocje w sklepach stacjonarnych oraz online to zawsze dobry pomysł na oszczędności. Maxi Zoo jednak idzie o krok dalej i proponuje nowość - CENY FRIENDS. To specjalna oferta tylko dla uczestników Friends, na ponad 500 produktów, w cenach aż do 30% niższych niż ceny regularne. Tymi cenami możesz cieszyć się aż do 30 września tego roku. Znajdziesz je w sklepie po oznaczeniu czerwonymi okienkami. Wystarczy, że zeskanujesz przy kasie kod QR aplikacji, a zniżki naliczą się automatycznie. W sklepie online produkty z Ceną Friends znajdziesz na maxizoo.pl/Friends/ceny-friends. Aby z nich skorzystać, wystarczy, że zalogujesz się kontem,  na którym masz aktywny Friends. To doskonała okazja, aby zrobić zapasy ulubionych karm, zabawek czy akcesoriów dla swojego pupila w obniżonych cenach.

Planuj zakupy z wyprzedzeniem

Planowanie zakupów z wyprzedzeniem pozwala unikać impulsywnych wydatków. Regularne przeglądanie ofert w aplikacji Maxi Zoo, w gazetkach, na stronach www czy zapisywanie się do newsletterów może pomóc w znalezieniu najlepszych promocji i zniżek na produkty, które są Ci potrzebne.


Kupuj produkty w większych opakowaniach

Często większe opakowania produktów są bardziej ekonomiczne. W Maxi Zoo można znaleźć wiele produktów w opakowaniach zbiorczych, które są bardziej opłacalne cenowo w przeliczeniu na jednostkę miary. To doskonały sposób na oszczędność przy zakupie karmy czy żwirku.

Zarejestruj się w aplikacji

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zarejestruj się w programie lojalnościowym Maxi Zoo Friends. Dzięki temu uzyskasz dostęp do wszystkich korzyści, takich jak stały rabat 5%**, ceny Friends na wybrane produkty i personalizowane kupony rabatowe. Rejestracja jest szybka i darmowa, a korzyści mogą być naprawdę znaczące. Wystarczy, że pobierzesz aplikację Maxi Zoo i dołączysz do programu Friends. Uczestnictwo w programie nie wiąże się z żadnymi opłatami ani dodatkowymi kosztami.

Pobierz aplikację Maxi Zoo w Google Play, App Store i Huawei App Gallery.

Korzystaj z darmowych porad i usług

Doradcy klienta to osoby, które są wykwalifikowane i posiadają odpowiednią wiedzę, aby pomóc Ci wybrać najlepszy produkt. Korzystanie z tych możliwości pomoże w uniknięciu niepotrzebnych wydatków na nieodpowiednie produkty. Możesz również skorzystać z porad online. Maxi Zoo oferuje wiele darmowych poradników na stronie maxizoo.pl.

Oszczędzanie na zakupach dla zwierząt nie musi oznaczać rezygnacji z jakości. Dzięki programowi lojalnościowemu Maxi Zoo Friends i korzystaniu z aplikacji mobilnej, możesz cieszyć się wysokiej jakości produktami w korzystnych cenach. Planuj zakupy z wyprzedzeniem, korzystaj z kuponów i promocji, a oszczędności będą znaczące!

*Maxi Zoo zajęło drugie miejsce w kategorii najlepiej ocenianych programów lojalnościowych w rankingu OC&C Retail Proposition Index 2023.

**Akcja Friends trwa do 31.12.2024 r. Wymagane konto klienta Maxi Zoo i aktywacja akcji w aplikacji Maxi Zoo. O ile nie określono inaczej, rabatu Friends i cen Friends nie można łączyć ze sobą ani z innymi korzyściami (w szczególności obniżkami cen i kuponami). Korzyści w ramach akcji Friends nie obejmują m.in. toreb na zakupy, kart podarunkowych, kosztów wysyłki. Wszystkie wyłączenia dostępne są na maxizoo.pl/friends/faq i u pracowników sklepu. Brak możliwości wypłaty korzyści w gotówce lub przyznania z mocą wsteczną. Więcej informacji na maxizoo.pl/friends.

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 129 sklepów w większych i mniejszych miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscytach BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.