Jak sprawdzić historię pojazdu przed zakupem?
Kupno samochodu używanego to ważna inwestycja i często decyzja, która ma wpływ na nasze codzienne życie i budżet. Aby uniknąć potencjalnych problemów i niespodzianek, warto dowiedzieć się jak najwięcej o historii pojazdu przed jego zakupem. Gdzie uzyskać wiarygodne informacje?
Eksperci z portalu bidcar.pl przekonują, że kluczem do udanego zakupu jest korzystanie z profesjonalnych raportów dotyczących historii pojazdów. Dostęp do dokładnych i rzetelnych informacji na temat historii danego samochodu jest nieoceniony, pomagając uniknąć ukrytych wad i problemów, które mogą wyjść na jaw dopiero po zakupie.
„Raporty pojazdowe to narzędzie, które może oszczędzić potencjalnym nabywcom wiele kłopotów i kosztów. Dzięki nim można poznać historię techniczną i prawno-administracyjną pojazdu, sprawdzić czy auto nie jest skradzione, czy nie ma na nim obciążenia komunikacyjnego czy też nie uczestniczyło w wypadkach.”, mówi Łucja Kałos z bidcar.pl.
5 kluczowych faktów z raportu
W raporcie znajdziesz szczegółowy raport, zawierający informacje na temat:
- Historii technicznej pojazdu, w tym przeglądów i napraw
- Danych prawno-administracyjnych, takich jak ważność ubezpieczenia i przeglądów technicznych
- Historii własności oraz ewentualnych zmian w rejestracji pojazdu
- Potwierdzenia czy pojazd nie figuruje jako skradziony
- Informacji na temat wypadków, kolizji czy uszkodzeń
Dostęp do takich informacji pozwala nabywcy dokładnie ocenić stan pojazdu i daje pewność i poczucie bezpieczeństwa.
Zakup samochodu to często jedna z ważniejszych inwestycji w życiu, dlatego warto się do niej dobrze przygotować. Raport pojazdowy to narzędzie, które pomaga w podjęciu świadomej decyzji i zminimalizowaniu ryzyka. Warto z niego skorzystać przed finalizacją zakupu.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.