Komunikaty PR

Jak wtorek to tyko z KFC

2023-11-07  |  11:00
Biuro prasowe

Czy istnieje coś pyszniejszego od soczystego i złocistego kurczaka KFC?

Masz ochotę na smak, który zawsze wywołuje uśmiech? Wtorkowy Kubełek w KFC właśnie tak działa. Dzięki niemu nie tylko zaspokoisz swoje kulinarne pragnienia, ale także Nie ma chyba lepszego sposobu na rozpoczęcie tygodnia niż posiłek z Wtorkowym Kubełkiem w roli głównej. Ta kultowa oferta KFC została stworzona z myślą o prawdziwych miłośnikach doskonałych w smaku kawałków kurczaka w chrupiącej panierce – 8 Hot Wingsów, 4 Stripsy, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. znajdziesz świetną okazję do spędzenia czasu z przyjaciółmi. To bowiem nie tylko pyszne danie, to także okazja do zgarnięcia więcej za mniej. Oferta przygotowana specjalnie z myślą o miłośnikach kurczaka gwarantuje pełną satysfakcję dla podniebienia i dodatkowo zapewnia przyjemne wtorkowe spotkanie z bliskimi.

Wtorkowe kubełki - hit w każdym zakątku Polski!

Wtorkowe kubełki KFC cieszą się ogromną popularnością w całej Polsce. Co tydzień Polacy kupują ich tak wiele, że możnaby zbudować z nich konstrukcję, która swoją wysokością dorównałaby warszawskiemu Pałacowi Kultury i Nauki. Promocja ma tak wielu fanów, że jak tylko dobiega końca, miłośnicy kurczaka od razu zasypują profil KFC w mediach społecznościowych pytaniami o jej powrót. To niezwykłe zainteresowanie dowodzi, jak wiele osób docenia wyjątkowy smak i szyte na miarę oferty KFC.

Zrób to dla siebie i dla swoich bliskich!

Nie czekaj dłużej! Kubełek z chrupiącym kurczakiem, który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, przyjaciół lub rodziny. Wystarczy jedno opakowanie, aby dwie osoby cieszyły się smakiem KFC. To idealna okazja by nie tylko zadowolić podniebienia, ale też spędzić razem miłe popołudnie, czy wieczór. Kubełki z KFC od wielu lat są towarzyszami spotkań po szkole, rodzinnych spotkań, a nawet randek. W restauracji marki o amerykańskim rodowodzie liczy się to kim jesteś, nie musisz nikogo udawać, możesz być sobą. Tutaj liczy się pyszne jedzenie i dobre towarzystwo.

Kubełki wypełnione kawałkami kurczaka to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracjach KFC. Aż 54,8% z nich właśnie z nimi najbardziej kojarzy markę KFC. Z kolei Wtorkowy Kubełek to jedna z najpopularniejszych ofert promocyjnych sieci. W czasie jej trwania – we wtorki – w niskiej cenie można kupić cały zestaw składający się z kilkunastu kawałków kurczaka KFC. W obecnej odsłonie oferta będzie trwała do 14.11.2023 r. włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.