Komunikaty PR

Jak wtorek to tyko z KFC

2023-11-07  |  11:00
Biuro prasowe

Czy istnieje coś pyszniejszego od soczystego i złocistego kurczaka KFC?

Masz ochotę na smak, który zawsze wywołuje uśmiech? Wtorkowy Kubełek w KFC właśnie tak działa. Dzięki niemu nie tylko zaspokoisz swoje kulinarne pragnienia, ale także Nie ma chyba lepszego sposobu na rozpoczęcie tygodnia niż posiłek z Wtorkowym Kubełkiem w roli głównej. Ta kultowa oferta KFC została stworzona z myślą o prawdziwych miłośnikach doskonałych w smaku kawałków kurczaka w chrupiącej panierce – 8 Hot Wingsów, 4 Stripsy, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. znajdziesz świetną okazję do spędzenia czasu z przyjaciółmi. To bowiem nie tylko pyszne danie, to także okazja do zgarnięcia więcej za mniej. Oferta przygotowana specjalnie z myślą o miłośnikach kurczaka gwarantuje pełną satysfakcję dla podniebienia i dodatkowo zapewnia przyjemne wtorkowe spotkanie z bliskimi.

Wtorkowe kubełki - hit w każdym zakątku Polski!

Wtorkowe kubełki KFC cieszą się ogromną popularnością w całej Polsce. Co tydzień Polacy kupują ich tak wiele, że możnaby zbudować z nich konstrukcję, która swoją wysokością dorównałaby warszawskiemu Pałacowi Kultury i Nauki. Promocja ma tak wielu fanów, że jak tylko dobiega końca, miłośnicy kurczaka od razu zasypują profil KFC w mediach społecznościowych pytaniami o jej powrót. To niezwykłe zainteresowanie dowodzi, jak wiele osób docenia wyjątkowy smak i szyte na miarę oferty KFC.

Zrób to dla siebie i dla swoich bliskich!

Nie czekaj dłużej! Kubełek z chrupiącym kurczakiem, który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, przyjaciół lub rodziny. Wystarczy jedno opakowanie, aby dwie osoby cieszyły się smakiem KFC. To idealna okazja by nie tylko zadowolić podniebienia, ale też spędzić razem miłe popołudnie, czy wieczór. Kubełki z KFC od wielu lat są towarzyszami spotkań po szkole, rodzinnych spotkań, a nawet randek. W restauracji marki o amerykańskim rodowodzie liczy się to kim jesteś, nie musisz nikogo udawać, możesz być sobą. Tutaj liczy się pyszne jedzenie i dobre towarzystwo.

Kubełki wypełnione kawałkami kurczaka to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracjach KFC. Aż 54,8% z nich właśnie z nimi najbardziej kojarzy markę KFC. Z kolei Wtorkowy Kubełek to jedna z najpopularniejszych ofert promocyjnych sieci. W czasie jej trwania – we wtorki – w niskiej cenie można kupić cały zestaw składający się z kilkunastu kawałków kurczaka KFC. W obecnej odsłonie oferta będzie trwała do 14.11.2023 r. włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.