Kabina akustyczna hushHybrid z nagrodą „Best of NeoCon 2022”!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
HushHybrid to najnowsza budka akustyczna do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Pod jest wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, takie jak podparcie siedzenia i boczne paski LED do oświetlania twarzy.
Hushoffice podczas targów NeoCon prezentuje odświeżoną ofertę kabin akustycznych przeznaczonych na rynek USA oraz wprowadza nowe produkty – w tym hushWall, mobilną ściankę działową do biur. Nowa generacja odpowiada m.in. standardom UL dla USA, skraca czas montażu i poprawia mobilność podów, zapewniając większą elastyczność w biurze o otwartym planie. HushHybrid i inne produkty Hushoffice można oglądać do 15 czerwca na 7 piętrze przy stoisku 7-7046 w Merchandise Mart.
Best of NeoCon, jako znak rozpoznawczy NeoCon od 1990 roku, jest oficjalnym programem nagradzania wyróżniających się nowych produktów firm, które są obecne na wydarzeniu.
„Niezmiernie cieszy nas fakt, że hushHybrid został doceniony również na rynku amerykańskim, co jest dla nas szczególnie ważne” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Tworzymy nasze rozwiązania, aby usprawnić codzienną pracę biurową. Udostępniamy pracownikom narzędzia do pracy w ciszy i skupieniu, zwiększając tym samym komfort wirtualnych spotkań, które na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Tym samym oferujemy osobom odpowiedzialnym za wyposażenie i projekt biura wygodne rozwiązania, które idealnie wpisują się w filozofię flexible office solution. Nasze produkty są w pełni mobilne, a ich uniwersalny design pasuje do każdego wnętrza, pozwalając też na projekty customowe. Nagroda Best of NeoCon jest dla nas szczególnie ważna. To znak, że idziemy we właściwym kierunku i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów” – dodaje Mateusz Barczyk.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.