KFC serwuje idealny Dzień Matki – wygraj niezapomniane chwile
Dzień Matki już tuż-tuż, a wiadomo, że najlepszym prezentem dla wszystkich mam niewątpliwie będzie czas spędzony wspólnie ze swoim dzieckiem. W tym roku marka KFC zachęca wszystkich fanów złocistego, chrupiącego kurczaka do przygotowania dla swoich mam czegoś wyjątkowego i przychodzi z arycymistrzowskim konkursem, w którego centrum będą właśnie nasze mamy. Aby wygrać wspaniałe nagrody trzeba użyć wyobraźni i w dniach 26 -28 maja przedstawić na Instagramie marki wizję na idealny Dzień Matki. Trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone voucherami o wartości 1500 zł do wykorzystania na zaplanowany wyjątkowy czas z mamą oraz voucherami na dania z karty KFC.
Czym obdarować mamę w tym wyjątkowym dniu? – to pytanie zadaje sobie każdy z nas. Zależy nam, aby obdarować rodzicielkę czymś wyjątkowym, niezapomnianym oraz osobistnym. Taki właśnie jest wspólny czas z mamą. Różny w zależności od jej marzeń, ale zawsze pełen relaksu. W realizacji idealnego Dnia Mamy pomoże swoim fanom KFC, które organizuje wyjątkowy konkurs.
Marka KFC umożliwi spełnienie marzeń trzem zwycięzcom konkursu, których obdaruje voucherami o wartości 1500 zł każdy do wykorzystania na stronie wyjątkowyprezent.pl. Do wyboru jest wiele różnych aktywności, które zrealizować można w dogodnym dla siebie i mamy terminie. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy opisać swój idealny Dzień Mamy pod postem na Instagramie marki KFC, który pojawi się już 26 maja. Liczy się pomysł. Czy nasza mama potrzebuje się zrelaksować, a może ma jakieś niespełnione, zwariowane i ekscytujące marzenie? Zabawę zaczynamy w Dzień Matki i potrwa ona aż do 28.05. Ogłoszenie wyników odbędzie się 29 maja na Instagramie pod postem konkursowym. KFC zadbało również, aby wspólnie spędzony czas był wypełniony pysznym jedzeniem - zwycięzcy otrzymają dodatkowo vouchery do restauracji.
Od połowy maja, specjalnie dla wszystkich fanów soczystego i chrupiącego kurczaka, w restauracjach KFC od piątku do niedzieli trwa wyjątkowa promocja - 50% taniej na drugi kubełek. Będzie ona obowiązywała także w Dniu Matki, więc to kolejna okazja do zaproszenia mamy na wspólny posiłek i spędzenia z nią miło czas. W końcu najważniejsze, co możemy dać drugiej osobie, to nasz czas.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.