Komunikaty PR

Kiermasz Sztuki i Rękodzieła na Dzień Mamy

2024-05-23  |  11:00
Biuro prasowe

Do Dnia Matki zostały cztery dni. Z pozoru niewiele, ale nie gdy można znaleźć moc inspiracji (albo i prezentów) w jednym miejscu. A taką funkcję niewątpliwie pełni Kiermasz Sztuki i Rękodzieła w Blue City, gdy zbliżają się ważne okazje.

Na majowej edycji eventu, która rozpoczyna się 22 maja o godzinie 10:00 i potrwa aż do 25 maja wieczorem, spotkać będzie można szereg artystów i rękodzielników, którzy będą prezentowali (i oczywiście sprzedawali) swoje najnowsze prace. 

Nie zabraknie prezentów dla fanek dekorowania domu, kociar, miłośniczek oryginalnej porcelany czy obrazów wielkich mistrzów (przeniesionych na przedmioty codziennego użytku jak parasole, szale czy etui na okulary i torebki). 

Poza tym każdorazowo jedną z najpełniej reprezentowanych na Kiermaszu kategorii jest biżuteria tworzona przez naszych twórców z przeróżnych materiałów. Od szlachetnych kruszców i kamieni półszlachetnych, przez skórę, drewno i koraliki aż po masy plastyczne jak glinka polimerowa we wszystkich kolorach tęczy. 

Różni artyści są tu gwarancją nie tylko oryginalności i niepowtarzalności, ale też szerokiego wachlarza stylistyk wśród których każdy odnajdzie coś dla siebie (albo dla swojej mamy). Dodatkowo i podczas Kiermaszu da się upolować prawdziwe okazje cenowe.

Osoby mające problem z wyborem prezentu mogą ratować się tzw. pewniakami - sojowymi świecami zapachowymi czy wysokiej jakości ekologicznymi kosmetykami, przy pomocy których można zorganizować sobie lub bliskiej osobie domowe spa w kilka minut. 

Dla siebie znajdą tu też małe co nieco osoby niekoniecznie szukające prezentu dla mam. Ręcznie robione skórzane paski, portfele i nerki? Designerskie karty do gry? Festiwalowe opaski z kwiatów? Zawsze jest w czym wybierać. 

Kiermasz Sztuki i Rękodzieła startuje w środę 22 maja i potrwa do soboty 25 maja. Wystawców szukajcie na poziomie -1 przy fontannie w godzinach 10:00 - 22:00. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.