Komunikaty PR

Klarna wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej

2024-09-13  |  11:00
Biuro prasowe

Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, dający dostęp do elastycznych metod płatności, a także zaawansowana aplikacja do robienia zakupów online, poszerza możliwości swojego asystenta AI opartego o dedykowane rozwiązanie OpenAI. Obecnie asystent umożliwia konsumentom zakupy, tworząc dla nich spersonalizowane rekomendacje produktów, porady ekspertów, porównania kategorii i marek oraz dostęp do opinii klientów, a wszystko to w łatwy i szybki sposób.

Wśród nowych funkcji asystenta AI od Klarny jest zaawansowane wsparcie w wyszukiwaniu określonych produktów. Użytkownicy Klarna mogą porównywać oferty różnych marek, znaleźć informacje o interesujących ich produktach z rożnych sklepów, a wszystko to w ramach jednego interfejsu czatu.

Współcześni konsumenci oczekują personalizowanych i intuicyjnych doświadczeń zakupowych. Klarna doskonale wpisuje się w te trendy, łącząc zaawansowaną technologię sztucznej inteligencji z potrzebą uproszczenia procesu podejmowania decyzji zakupowych. Możliwości analizy preferencji użytkownika i dostarczania mu trafnych rekomendacji w czasie rzeczywistym. Klarna rewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci mogą dokonywać zakupów online – powiedział Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarna.

Użytkownicy aplikacji Klarna mogą przeglądać opinie i referencje innych kupujących, a także historię cen. Dodatkowo, jeżeli klient znajdzie interesujący go produkt, może dokonać zakupu bezpośrednio w aplikacji. Asystent poleca produkty na podstawie preferencji użytkownika, zwiększając trafność i satysfakcję z zakupów. Z poziomu aplikacji Klarna można zarządzać zakupami, zwrotami z rożnych sklepów i to w jednym miejscu. Ponadto użytkownicy mogą przechowywać tam cyfrowe wersje wszystkich kart lojalnościowych i zarządzać nimi z poziomu urządzeń mobilnych.

Klarna jest liderem w wykorzystywaniu potencjału sztucznej inteligencji do dostarczania klientom wymiernych korzyści. Cieszymy się, że możemy kontynuować tą współpracę i pokazać moc sztucznej inteligencji na dużą skalę – powiedział Brad Lightcap, dyrektor operacyjny OpenAI.

Badania rynkowe pokazują, że konsumenci coraz częściej oczekują płynnych, opartych na technologii doświadczeń zakupowych. Najnowsze dane IBM Institute for Business Value dowodzą, że 3 na 5 konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji podczas zakupów, a 80% konsumentów, którzy w tym celu nie używają jeszcze sztucznej inteligencji, jest zainteresowanych sprawdzeniem jej potencjału w zakresie wyszukiwania produktów oraz znajdowania ofert i promocji.

Asystent AI został uruchomiony przez Klarnę w lutym 2024 roku, a obecny rozwój jego funkcjonalności to kolejny milowy krok w rozwoju firmy i zaspokajaniu potrzeb zakupowych konsumentów. Do tej pory asystent w ramach obsługi klientów prowadził z nimi rozmowy, skracając czas obsługi z 11 do 2 minut. Asystent jest dostępny na 23 rynkach na całym świecie, 24 godziny na dobę i komunikuje się w ponad 35 językach. 

W ostatnich latach Klarna wprowadziła nowe funkcje do swojej aplikacji, aby zaspokoić rosnący zakres potrzeb konsumentów. W 2022 roku firma zintegrowała dane cenowe 5,8 miliona produktów, które są aktualizowane codziennie, aby zapewnić swoim klientom zawsze najlepszą ofertę produktu, którego szukają.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków
Finanse Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.