Komunikaty PR

KROSS uruchamia atrakcyjny system finansowania zakupu rowerów

2022-03-09  |  09:25
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

KROSS uruchamia atrakcyjny system finansowania zakupu rowerów

Rośnie grupa Polaków, którzy przekonują się, że rower może z powodzeniem zastąpić samochód czy komunikację miejską. W odpowiedzi na rosnący popyt na jednoślady, polski producent ułatwia przesiadkę na rower, uruchamiając atrakcyjny system finansowania zakupu roweru. Aktywność na rowerze to doskonały sposób na zadbanie o zdrowie oraz kondycję fizyczną i psychiczną całej rodziny. Ma to ogromne znaczenie w obecnych czasach. Przesiadka na rower to także sposób na szybko rosnące ceny paliw i wyraz troski o środowisko naturalne. Atrakcyjny program finansowy KROSS dostępny jest w sieci dilerskiej, salonach firmowych KROSS oraz na stronie internetowej producenta. 

Zakupy rowerów na raty to program finansowy, dzięki któremu można w obecnych czasach o wiele łatwiej zostać właścicielem roweru i cieszyć się codziennymi dojazdami do pracy i szkoły lub weekendowymi wycieczkami. Przy okazji osoby wybierające rower zamiast samochodu, wpisują się w ogólnoświatowy trend dbania o ekologię. Podróżując rowerem można uniknąć przepełnionej komunikacji miejskiej i korków, nie trzeba też martwić się szukaniem wolnego miejsca parkingowego. Jednośladem można łatwo dojechać do pracy, po zakupy, a wieczorem w odwiedziny do przyjaciół. KROSS odpowiada na potrzeby Polaków wysoką dostępnością rowerów oraz przystępną dla każdego ofertą zakupu na raty. 

- U progu nowego sezonu rowerowego nasi klienci mogą już skorzystać z atrakcyjnych ofert ratalnych – mówi Jacek Bugaj, członek zarządu KROSS odpowiedzialny za sprzedaż. System sprzedaży bezgotówkowej wysokiej jakości rowerów wyprodukowanych w Polsce, jest dostępny w ponad 550 sklepach dealerskich, we wszystkich salonach firmowych KROSS oraz w kanale e-commerce. Pracownicy fabryki w Przasnyszu dają z siebie wszystko, aby zaoferować klientom wysoką dostępność rowerów najwyższej jakości – dodaje Jacek Bugaj. 

Polacy na nowo pokochali jednoślady także z powodu rosnącej świadomości, jak istotne jest dbanie o własne zdrowie. Im więcej czasu na rowerze, tym lepsza kondycja, odporność, a także samopoczucie. Jazda na rowerze obniża poziom stresu i wyzwala endorfiny, dzięki czemu czujemy się lepiej, pracujemy i uczymy się wydajniej. Według rekomendacji Światowej Organizacji Zdrowia każdy dorosły człowiek powinien poświęcić na aktywność fizyczną od około dwóch do pięciu godzin tygodniowo. Wiosna to idealny moment na wyrobienie nowych lub utrwalenie dobrych, zdrowych nawyków spędzania czasu na powietrzu, najlepiej na dwóch kółkach.

KROSS, obserwując zapotrzebowanie i zmieniające się trendy, chce wesprzeć swoich klientów. Aby umożliwić przesiadkę na rower jak największej liczbie zainteresowanych, proponuje nowoczesne programy finansowania. Zakupy na raty to praktyczne rozwiązanie dla osób, które nie chcą nadwyrężać budżetu domowego, a jednocześnie zależy im na nierezygnowaniu z wysokiej jakości i trwałości kupowanych produktów. Rozłożenie spłat w czasie może być także dobrą propozycją dla wszystkich, którzy marzą o nowoczesnym i ekologicznym sprzęcie dla całej rodziny. Zamiana samochodu na rzecz wspólnego czasu na rowerze z najbliższymi, może przynieść oszczędności nie tylko finansowe, lecz także wpłynąć na wzmacnianie więzi rodzinnych.

Przesiadka na rower to także korzyści finansowe. Wybór roweru sprawia, że użytkownicy nie muszą martwić się o rosnące koszty utrzymania samochodu czy galopujące ceny paliwa. A decydując się na ofertę ratalną, wydatek będzie zdecydowanie mniej odczuwalny. Rowerzyści przyczyniają się do redukcji dwutlenku węgla czy tlenków azotu, ale też ograniczenia poziomu hałasu w miastach, co wpływa pozytywnie na komfort życia wszystkich mieszkańców. 

Nowa oferta KROSS będzie promowana przy pomocy kampanii radiowej obejmującej największe grupy radiowe, stacje lokalne i Internet. Na odwiedzających sklepy dealerskie będą czekać liczne materiały promocyjne i informacyjne. Spot radiowy będzie można także usłyszeć w centrach handlowych. 

***

KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego, firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, znajdującej się w pierwszej szóstce drużyn w rankingu UCI – Elite MTB Team. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.