DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
Sztuka dostępna dla każdego - DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
Do 5 sierpnia w warszawskim domu aukcyjnym DESA Unicum można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Victor Vasarely. Nieskończona geometria”. Jest to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki – pierwsza w historii monograficzna wystawa dzieł tego artysty i okazja do tego, aby na żywo zobaczyć hipnotyzujące dzieła, które stały się symbolem lat 70. O wystawie informuje outdoorowa kampania, która jest efektem współpracy DESA Unicum ze Screen Network, liderem rynku cyfrowej reklamy w przestrzeni miejskiej-. Za kreację kampanii odpowiada Communication Unlimited.
DESA Unicum to nie tylko dom aukcyjny, ale też prywatna instytucja kultury, poszerzająca ofertę kulturalną Warszawy. Dzięki wystawom przedaukcyjnym oraz licznym inicjatywom towarzyszącym ekspozycji sztuki, jak oprowadzania, wydawnictwa, spotkania, panele dyskusyjne czy projekty specjalne, miejsce to na stałe wpisuje się w kulturalny krajobraz Warszawy. DESA Unicum w ramach tych działań spełnia również funkcję edukacyjną, zwłaszcza w zakresie obowiązujących trendów na rynku sztuki, jak i w sztuce awangardowej oraz współczesnej.
Teraz, dzięki współpracy ze Screen Network, działania te mają możliwość wpisania się także w tkankę miejską stolicy. Spot zapowiadający wystawę Vasareley’go będzie można zobaczyć w dniach 24 – 30 lipca w aż 26 lokalizacjach, w Warszawie – m.in. na Hotelu Marriott, w przejściach podziemnych Dworca Centralnego czy na rogu ulicy Kruczej i Alej Jerozolimskich. Łącznie, w Warszawie będzie wyświetlany na 39 ekranach docierających codziennie do setek tysięcy mieszkańców miasta.
Wystawa „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” jest bez wątpienia wyjątkowym wydarzeniem, zorganizowanym na światowym poziomie. Po raz pierwszy w historii prace tego legendarnego artysty są prezentowane na monograficznej wystawie w Polsce, w dodatku połączonej ze sprzedażą w ramach private sale. Jestem bardzo dumna, że to właśnie w przestrzeniach DESA Unicum pokazany został zbiór dzieł, które są ikonicznym dorobkiem artysty powszechnie nazywanego ojcem op-artu. Victor Vasarely swoimi dokonaniami wyprzedził epokę, odkrywając fascynujące związki między sztuką a nauką. Jego iluzjonistyczne prace pokochały ikony muzyki i mody takie jak Dawid Bowie czy Yves Saint Laurent – mówi Agata Szkup, prezes zarządu DESA Unicum i dodaje: Chcemy, aby DESA Unicum była instytucją otwartą dla wszystkich wielbicieli sztuki, dlatego planując działania wokół tego wyjątkowego wydarzenia od razu pomyśleliśmy o firmie Screen Network, która jest liderem w swojej kategorii. Liczymy, że dzięki tej współpracy informacja o niesamowitym dorobku Victora Vasarely’ego dotrze i zainteresuje szerokie grono warszawiaków.
Sztuka i nowoczesne ekrany cyfrowe świetnie się uzupełniają. Digital Out Of Home to innowacyjne medium, które daje artystom i galeriom nowe możliwości dotarcia do szerokiej publiczności, a także pozwala na oddanie najdrobniejszych szczegółów prezentowanych dzieł i zapewnienie wrażeń wizualnych na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że nasza wspólna kampania przyczyni się do zwiększenia zainteresowania tą wyjątkową wystawą" – mówi Maciej Paciorek, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu firmy Screen Network.
Za kreację kampanii, produkcję oraz pozyskanie Screen Network do współpracy odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
- Cieszymy się, że kampania DESA Unicum po raz pierwszy pojawia się w przestrzeni publicznej Warszawy i to w strategicznych lokalizacjach. To nowa forma przybliżenia mieszkańcom miasta sztuki oraz działalności DESA Unicum. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie szerokiej publiczności – mówi Krzysztof Zahorski, Chief Art Officer w Communication Unlimited.
Przekrój fascynującej twórczości Vasarely’ego można oglądać do 5 sierpnia na wystawie „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” w DESA Unicum przy ul. Pięknej 1a w Warszawie.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.