DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
Sztuka dostępna dla każdego - DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
Do 5 sierpnia w warszawskim domu aukcyjnym DESA Unicum można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Victor Vasarely. Nieskończona geometria”. Jest to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki – pierwsza w historii monograficzna wystawa dzieł tego artysty i okazja do tego, aby na żywo zobaczyć hipnotyzujące dzieła, które stały się symbolem lat 70. O wystawie informuje outdoorowa kampania, która jest efektem współpracy DESA Unicum ze Screen Network, liderem rynku cyfrowej reklamy w przestrzeni miejskiej-. Za kreację kampanii odpowiada Communication Unlimited.
DESA Unicum to nie tylko dom aukcyjny, ale też prywatna instytucja kultury, poszerzająca ofertę kulturalną Warszawy. Dzięki wystawom przedaukcyjnym oraz licznym inicjatywom towarzyszącym ekspozycji sztuki, jak oprowadzania, wydawnictwa, spotkania, panele dyskusyjne czy projekty specjalne, miejsce to na stałe wpisuje się w kulturalny krajobraz Warszawy. DESA Unicum w ramach tych działań spełnia również funkcję edukacyjną, zwłaszcza w zakresie obowiązujących trendów na rynku sztuki, jak i w sztuce awangardowej oraz współczesnej.
Teraz, dzięki współpracy ze Screen Network, działania te mają możliwość wpisania się także w tkankę miejską stolicy. Spot zapowiadający wystawę Vasareley’go będzie można zobaczyć w dniach 24 – 30 lipca w aż 26 lokalizacjach, w Warszawie – m.in. na Hotelu Marriott, w przejściach podziemnych Dworca Centralnego czy na rogu ulicy Kruczej i Alej Jerozolimskich. Łącznie, w Warszawie będzie wyświetlany na 39 ekranach docierających codziennie do setek tysięcy mieszkańców miasta.
Wystawa „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” jest bez wątpienia wyjątkowym wydarzeniem, zorganizowanym na światowym poziomie. Po raz pierwszy w historii prace tego legendarnego artysty są prezentowane na monograficznej wystawie w Polsce, w dodatku połączonej ze sprzedażą w ramach private sale. Jestem bardzo dumna, że to właśnie w przestrzeniach DESA Unicum pokazany został zbiór dzieł, które są ikonicznym dorobkiem artysty powszechnie nazywanego ojcem op-artu. Victor Vasarely swoimi dokonaniami wyprzedził epokę, odkrywając fascynujące związki między sztuką a nauką. Jego iluzjonistyczne prace pokochały ikony muzyki i mody takie jak Dawid Bowie czy Yves Saint Laurent – mówi Agata Szkup, prezes zarządu DESA Unicum i dodaje: Chcemy, aby DESA Unicum była instytucją otwartą dla wszystkich wielbicieli sztuki, dlatego planując działania wokół tego wyjątkowego wydarzenia od razu pomyśleliśmy o firmie Screen Network, która jest liderem w swojej kategorii. Liczymy, że dzięki tej współpracy informacja o niesamowitym dorobku Victora Vasarely’ego dotrze i zainteresuje szerokie grono warszawiaków.
Sztuka i nowoczesne ekrany cyfrowe świetnie się uzupełniają. Digital Out Of Home to innowacyjne medium, które daje artystom i galeriom nowe możliwości dotarcia do szerokiej publiczności, a także pozwala na oddanie najdrobniejszych szczegółów prezentowanych dzieł i zapewnienie wrażeń wizualnych na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że nasza wspólna kampania przyczyni się do zwiększenia zainteresowania tą wyjątkową wystawą" – mówi Maciej Paciorek, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu firmy Screen Network.
Za kreację kampanii, produkcję oraz pozyskanie Screen Network do współpracy odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
- Cieszymy się, że kampania DESA Unicum po raz pierwszy pojawia się w przestrzeni publicznej Warszawy i to w strategicznych lokalizacjach. To nowa forma przybliżenia mieszkańcom miasta sztuki oraz działalności DESA Unicum. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie szerokiej publiczności – mówi Krzysztof Zahorski, Chief Art Officer w Communication Unlimited.
Przekrój fascynującej twórczości Vasarely’ego można oglądać do 5 sierpnia na wystawie „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” w DESA Unicum przy ul. Pięknej 1a w Warszawie.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.
Transport
Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.
Handel
Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.