DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
Sztuka dostępna dla każdego - DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
Do 5 sierpnia w warszawskim domu aukcyjnym DESA Unicum można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Victor Vasarely. Nieskończona geometria”. Jest to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki – pierwsza w historii monograficzna wystawa dzieł tego artysty i okazja do tego, aby na żywo zobaczyć hipnotyzujące dzieła, które stały się symbolem lat 70. O wystawie informuje outdoorowa kampania, która jest efektem współpracy DESA Unicum ze Screen Network, liderem rynku cyfrowej reklamy w przestrzeni miejskiej-. Za kreację kampanii odpowiada Communication Unlimited.
DESA Unicum to nie tylko dom aukcyjny, ale też prywatna instytucja kultury, poszerzająca ofertę kulturalną Warszawy. Dzięki wystawom przedaukcyjnym oraz licznym inicjatywom towarzyszącym ekspozycji sztuki, jak oprowadzania, wydawnictwa, spotkania, panele dyskusyjne czy projekty specjalne, miejsce to na stałe wpisuje się w kulturalny krajobraz Warszawy. DESA Unicum w ramach tych działań spełnia również funkcję edukacyjną, zwłaszcza w zakresie obowiązujących trendów na rynku sztuki, jak i w sztuce awangardowej oraz współczesnej.
Teraz, dzięki współpracy ze Screen Network, działania te mają możliwość wpisania się także w tkankę miejską stolicy. Spot zapowiadający wystawę Vasareley’go będzie można zobaczyć w dniach 24 – 30 lipca w aż 26 lokalizacjach, w Warszawie – m.in. na Hotelu Marriott, w przejściach podziemnych Dworca Centralnego czy na rogu ulicy Kruczej i Alej Jerozolimskich. Łącznie, w Warszawie będzie wyświetlany na 39 ekranach docierających codziennie do setek tysięcy mieszkańców miasta.
Wystawa „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” jest bez wątpienia wyjątkowym wydarzeniem, zorganizowanym na światowym poziomie. Po raz pierwszy w historii prace tego legendarnego artysty są prezentowane na monograficznej wystawie w Polsce, w dodatku połączonej ze sprzedażą w ramach private sale. Jestem bardzo dumna, że to właśnie w przestrzeniach DESA Unicum pokazany został zbiór dzieł, które są ikonicznym dorobkiem artysty powszechnie nazywanego ojcem op-artu. Victor Vasarely swoimi dokonaniami wyprzedził epokę, odkrywając fascynujące związki między sztuką a nauką. Jego iluzjonistyczne prace pokochały ikony muzyki i mody takie jak Dawid Bowie czy Yves Saint Laurent – mówi Agata Szkup, prezes zarządu DESA Unicum i dodaje: Chcemy, aby DESA Unicum była instytucją otwartą dla wszystkich wielbicieli sztuki, dlatego planując działania wokół tego wyjątkowego wydarzenia od razu pomyśleliśmy o firmie Screen Network, która jest liderem w swojej kategorii. Liczymy, że dzięki tej współpracy informacja o niesamowitym dorobku Victora Vasarely’ego dotrze i zainteresuje szerokie grono warszawiaków.
Sztuka i nowoczesne ekrany cyfrowe świetnie się uzupełniają. Digital Out Of Home to innowacyjne medium, które daje artystom i galeriom nowe możliwości dotarcia do szerokiej publiczności, a także pozwala na oddanie najdrobniejszych szczegółów prezentowanych dzieł i zapewnienie wrażeń wizualnych na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że nasza wspólna kampania przyczyni się do zwiększenia zainteresowania tą wyjątkową wystawą" – mówi Maciej Paciorek, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu firmy Screen Network.
Za kreację kampanii, produkcję oraz pozyskanie Screen Network do współpracy odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
- Cieszymy się, że kampania DESA Unicum po raz pierwszy pojawia się w przestrzeni publicznej Warszawy i to w strategicznych lokalizacjach. To nowa forma przybliżenia mieszkańcom miasta sztuki oraz działalności DESA Unicum. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie szerokiej publiczności – mówi Krzysztof Zahorski, Chief Art Officer w Communication Unlimited.
Przekrój fascynującej twórczości Vasarely’ego można oglądać do 5 sierpnia na wystawie „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” w DESA Unicum przy ul. Pięknej 1a w Warszawie.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.