Lepsza oferta AirHelp dla pasażerów
AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, oferuje ulepszoną usługę poprzez subskrypcję AirHelp+.
Największym atutem produktu jest proste ubezpieczenie AirPayout, dzięki któremu pasażer otrzymuje dodatkowe 100 Euro (niezależnie od procesu uzyskania odszkodowania od linii lotniczej) w przypadku opóźnienia lotu o ponad 3 godziny, odwołania go lub przekierowania. Dzięki ubezpieczeniu AirLuggage na konto pasażera może trafić kolejne 100 Euro wypłacane w ciągu kilka dni, jeśli rejestrowany bagaż zostanie zagubiony lub dostarczony na miejsce z opóźnieniem.
AirHelp w ramach usługi oferuje swoim klientom odpoczynek w saloniku lotniskowym w przypadku opóźnienia czy odwołania lotu. Dodatkowo, w ramach pakietu AirHelp+, pasażer zyskuje do 600 Euro odszkodowania od linii lotniczej bez żadnych opłat i ma nieograniczony dostęp do wsparcia ekspertów AirHelp, przydatnego podczas organizacji podróży i na bieżąco informujących o statusie lotów.
AirHelp+ to usługa dostępna w dwóch pakietach: Smart i Pro. Dla większości podróżujących jest to ochrona obejmująca 3 podróże w roku w ramach pakietu Smart, kosztująca 169 zł za rok. Pakiet Pro obejmuje 9 podróży w ciągu roku w cenie 429 zł.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.