Lody i desery KOSMOS ruszają na podbój (wszech)świata

Po lody sięgamy już nie tylko w upalne dni. Zimne desery sprawdzają się idealnie przez cały rok. A to za sprawą różnorodnych smaków, które pozwalają trafić w najbardziej wyszukane gusta. Lody mogą być nie tylko samodzielnym deserem, lecz także dodatkiem do kawy, koktajli czy ciast. Wybierają je zarówno dorośli, jak i dzieci, a wśród zwolenników lodowych przekąsek wyodrębnić można dwie grupy: fanów klasycznych, mlecznych smaków oraz tych, którzy częściej wybierają lekkie, owocowe sorbety. Najważniejszy jest jednak smak, a ten w lodach premium KOSMOS wypracowany został tak, aby zadowolić największych lodowych smakoszy.
Tajemnica każdego ze smaków lodów premium KOSMOS tkwi w połączeniu specjalnie wyselekcjonowanych naturalnych składników. Bazą lodów klasycznych, która pozwala na stworzenie kosmicznego smaku, jest pełne wiejskie mleko połączone z kremową śmietanką, a w przypadku sorbetów – ponad 50 proc. owoców w składzie.
“Smak jest dla nas najważniejszy, dlatego podczas tworzenia marki testowaliśmy wiele receptur, aby finalnie wybrać taką, która sprawi, że lody KOSMOS będą gęste, mleczne i przede wszystkim bogate w smaku. Dużą wagę przykładamy do selekcji produktów, które wykorzystujemy w produkcji. Stawiamy na najlepsze jakościowo owoce, a czekolada, którą wykorzystujemy przy produkcji naszych smaków, jest mieszanką kakaowców z upraw ekologicznych Madagaskaru oraz Santo Domingo” – mówi Michał Molenda, Dyrektor Kreatywny marki KOSMOS.
“Produkcja naszych lodów to proces, który jest dopracowany na każdym etapie – od doboru najlepszych składników i wypracowania satysfakcjonującego smaku, poprzez projekty opakowań, aż po utrzymanie świetnych relacji z dostawcami. Naszym celem na kolejne lata jest rozbudowanie oferty smakowej i obecność lodziarnio-kawiarni KOSMOS w kolejnych miastach w Polsce” – mówi Bartłomiej Białobrzeski, Brand Manager marki KOSMOS.
Oferta lodów premium KOSMOS skierowana jest również do osób, które eliminują z diety nabiał. Bez grama mleka, śmietanki i jajek – to wersja dla wegan, wegetarian i alergików.
Oprócz lodowych deserów, KOSMOS dysponuje także bogatą ofertą słodkich przekąsek. Praliny, monoporcje, czekolady, desery lodowe i pierniczki serwowane są w kosmicznej odsłonie – niezwykle efektownej polewie “galaxy” – która nadaje im unikalnego charakteru. Wszystko to podane w towarzystwie dobrej kawy z pewnością dostarczy nieziemskich doznań kulinarnych.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.