Komunikaty PR

Lody i desery KOSMOS ruszają na podbój (wszech)świata

2023-03-13  |  10:30

Po lody sięgamy już nie tylko w upalne dni. Zimne desery sprawdzają się idealnie przez cały rok. A to za sprawą różnorodnych smaków, które pozwalają trafić w najbardziej wyszukane gusta. Lody mogą być nie tylko samodzielnym deserem, lecz także dodatkiem do kawy, koktajli czy ciast. Wybierają je zarówno dorośli, jak i dzieci, a wśród zwolenników lodowych przekąsek wyodrębnić można dwie grupy: fanów klasycznych, mlecznych smaków oraz tych, którzy częściej wybierają lekkie, owocowe sorbety. Najważniejszy jest jednak smak, a ten w lodach premium KOSMOS wypracowany został tak, aby zadowolić największych lodowych smakoszy.

Tajemnica każdego ze smaków lodów premium KOSMOS tkwi w połączeniu specjalnie wyselekcjonowanych naturalnych składników. Bazą lodów klasycznych, która pozwala na stworzenie kosmicznego smaku, jest pełne wiejskie mleko połączone z kremową śmietanką, a w przypadku sorbetów – ponad 50 proc. owoców w składzie.

“Smak jest dla nas najważniejszy, dlatego podczas tworzenia marki testowaliśmy wiele receptur, aby finalnie wybrać taką, która sprawi, że lody KOSMOS będą gęste, mleczne i przede wszystkim bogate w smaku. Dużą wagę przykładamy do selekcji produktów, które wykorzystujemy w produkcji. Stawiamy na najlepsze jakościowo owoce, a czekolada, którą wykorzystujemy przy produkcji naszych smaków, jest mieszanką kakaowców z upraw ekologicznych Madagaskaru oraz Santo Domingo” –  mówi Michał Molenda, Dyrektor Kreatywny marki KOSMOS.

“Produkcja naszych lodów to proces, który jest dopracowany na każdym etapie – od doboru najlepszych składników i wypracowania satysfakcjonującego smaku, poprzez projekty opakowań, aż po utrzymanie świetnych relacji z dostawcami. Naszym celem na kolejne lata jest rozbudowanie oferty smakowej i obecność lodziarnio-kawiarni KOSMOS w kolejnych miastach w Polsce” – mówi Bartłomiej Białobrzeski, Brand Manager marki KOSMOS.

Oferta lodów premium KOSMOS skierowana jest również do osób, które eliminują z diety nabiał. Bez grama mleka, śmietanki i jajek – to wersja dla wegan, wegetarian i alergików.

Oprócz lodowych deserów, KOSMOS dysponuje także bogatą ofertą słodkich przekąsek. Praliny, monoporcje, czekolady, desery lodowe i pierniczki serwowane są w kosmicznej odsłonie – niezwykle efektownej polewie “galaxy” – która nadaje im unikalnego charakteru. Wszystko to podane w towarzystwie dobrej kawy z pewnością dostarczy nieziemskich doznań kulinarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.