Coraz więcej chętnych do udziału w Aeromixer 2020
Już ponad 90 polskich i zagranicznych firm zapowiedziało udział w drugiej edycji Civil and Military Aeromixer 2020, która za miesiąc odbędzie się we Wrocławiu. Organizator – firma Bosetti Global Consulting – informuje, że na tym etapie liczba zarejestrowanych firm i instytucji jest ponad dwukrotnie wyższa niż przed dwoma laty i każdego dnia zgłaszają się nowi zainteresowani. „W tym roku obserwujemy m.in. wyraźny wzrost zainteresowania Aeromixerem ze strony podmiotów z Niemiec i Czech” – wyjaśnia Enrico Ciullo, koordynator imprezy.
Przypomnijmy: Civil and Military Aeromixer 2020 będzie drugą edycją kluczowej imprezy networkingowej i naukowej branży aeronautycznej, która odbędzie się 25 marca 2020 w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Wrocław. Dla firm z tego sektora (oraz tych, które dopiero planują rozpocząć działanie w nim) impreza będzie doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz sprawdzenia, jakim zainteresowaniem cieszyć się mogą ich produkty i rozwiązania. Istotnym elementem programu Aeromixera jest część naukowa, która w tym roku poświęcona będzie zastosowaniu druku 3D (additive manufacturing), a także rozwiązaniom z dziedziny Przemysłu 4.0 w branży lotniczej.
„W pierwszej edycji imprezy Aeromixer, w 2018 r., udział wzięło ok. 120 podmiotów, w tym ok. 90 firm i ok. 30 instytucji branżowych oraz regionalnych. Co istotne, większość zgłoszeń i rejestracji finalizowana była w ostatnich tygodniach, a na podobnym etapie jak obecnie – czyli ok. miesiąca przed imprezą – zarezerwowanych mieliśmy ok. 40 uczestników. W tym roku sytuacja wygląda jeszcze lepiej. Już teraz zarejestrowało się ponad 90 firm” – informuje Enrico Ciullo, koordynator imprezy.
Jeśli chodzi o strukturę uczestników, to w tym roku odnotowano wyższe niż przed dwoma laty zainteresowanie ze strony organizacji branżowych i gospodarczych. „Stanowią one już obecnie ok. 50% zarejestrowanych uczestników, co wydaje nam się świetną informacją – oznacza to bowiem, że organizacje branżowe skupiające firmy z branży aeronautycznej doceniają to, jak Aeromixer pomaga w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Oczywiście, wśród uczestników dominują na razie firmy i organizacje z Polski – ale mamy również sporo zgłoszeń z USA, Włoch, Niemiec oraz Czech. Warto przypomnieć, że Stany Zjednoczone są krajem partnerskim tegorocznej edycji imprezy, zaś Włochy były partnerem Aeromixera 2018” – dodaje przedstawiciel Bosetti Global Consulting.
„Wydaje nam się, że wiele firm jest już nieco zmęczonych i rozczarowanych tradycyjną formą targów, na których wystawcy po prostu prezentują, co mają do zaoferowania, a goście biernie się temu przyglądają. My zdecydowaliśmy się postawić na zdecydowanie bardziej angażującą formułę, w której potencjalni partnerzy mogą błyskawicznie i precyzyjnie poznać swoje potrzeby, zorientować się, na ile efektywna może być ich współpraca i od razu rozpocząć jej planowanie” – podsumowuje Enrico Ciullo.
Zdaniem Partnerów
Osoby, które wciąż zastanawiają się, czy i dlaczego warto wziąć udział w imprezie Aeromixer 2020, być może przekonają opinie sponsorów imprezy – przedsiębiorstw, które już zaangażowały się w jej organizację:
„W udziale w imprezie Aeromixer 2020 widzimy ogromną szansę na zainteresowanie naszą ofertą zupełnie nowej grupy potencjalnych klientów, poszukujących często nietypowych, „szytych na miarę” rozwiązań i usług budowlanych. Jesteśmy w stanie zrealizować najbardziej wymagające projekty z tej dziedziny i zdajemy sobie sprawę, że właśnie takich rozwiązań często poszukują firmy działające w sektorze aeronautycznym. Liczymy więc na wiele owocnych rozmów, wymianę doświadczeń… i nawiązanie kontaktu z potencjalnymi kontrahentami” – komentuje Jos Amsing, prezes firmy CoBouw Polska.
„Nasi inżynierowie od kilkunastu lat współtworzą innowacyjne rozwiązania dla branży aerospace. Dobrze, że powstają takie wydarzenia jak Aeromixer. To miejsce, gdzie możemy porozmawiać z ludźmi z branży, poznać ich wyzwania i wspólnie stawiać im czoła. Rzadko się zdarza taka okazja, gdzie podczas jednej konferencji, możemy spotkać ludzi, którzy kreują to co widzimy na niebie” – Tomasz Szpikowski CEO Bergman Engineering.
„PKO Bank Polski po raz drugi zdecydował się na udział w międzynarodowym spotkaniu biznesowym producentów, dostawców i inwestorów sektora lotniczego – rozumiemy i doceniamy nowoczesną formułę oraz rolę, jaką Aeromixer odgrywa w stymulowaniu rozwoju polskiego biznesu aeronautycznego jak i wspieraniu kooperacji w tej dziedzinie. Praktyka pokazuje, że proponowany przez organizatorów model wymiany doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów przez potencjalnych partnerów doskonale się sprawdza – szczególnie w zakresie spotkań 1:1 – mówi Robert Ślawski, dyrektor Południowo-Zachodniego Regionalnego Oddziału Korporacyjny PKO Banku Polskiego we Wrocławiu.
„Nasza firma specjalizująca się w transporcie elementów wielkogabarytowych od zawsze stara się być jak najbliżej potencjalnych klientów i kontrahentów – a Aeromixer 2020 jest właśnie takim wydarzeniem. To idealne miejsce dla firm, które poszukują nowych partnerów, nowych rynków i nowych form kooperacji, dlatego też nie mogło nas tu zabraknąć. Dodatkowym atutem imprezy jest fakt, że już po raz kolejny organizatorom udało się idealnie dobrać grono uczestników, partnerów i sponsorów, na które składają się zarówno instytucje rządowe i organizacje branżowe, jak i kluczowi gracze rynku aeronautycznego z Polski i zagranicy” – komentuje Marco Marta, Commercial Manager firmy Manima Srl (Gruppo Marta Fernando).
Więcej informacji o imprezie oraz formularz rejestracyjny znaleźć można na stronie https://aeromixer.eu/

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.