Komunikaty PR

Coraz więcej chętnych do udziału w Aeromixer 2020

2020-03-02  |  09:50
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.28 MB )

Już ponad 90 polskich i zagranicznych firm zapowiedziało udział w drugiej edycji Civil and Military Aeromixer 2020, która za miesiąc odbędzie się we Wrocławiu. Organizator – firma Bosetti Global Consulting – informuje, że na tym etapie liczba zarejestrowanych firm i instytucji jest ponad dwukrotnie wyższa niż przed dwoma laty i każdego dnia zgłaszają się nowi zainteresowani. „W tym roku obserwujemy m.in. wyraźny wzrost zainteresowania Aeromixerem ze strony podmiotów z Niemiec i Czech” – wyjaśnia Enrico Ciullo, koordynator imprezy.

Przypomnijmy: Civil and Military Aeromixer 2020 będzie drugą edycją kluczowej imprezy networkingowej i naukowej branży aeronautycznej, która odbędzie się 25 marca 2020 w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Wrocław. Dla firm z tego sektora (oraz tych, które dopiero planują rozpocząć działanie w nim) impreza będzie doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz sprawdzenia, jakim zainteresowaniem cieszyć się mogą ich produkty i rozwiązania. Istotnym elementem programu Aeromixera jest część naukowa, która w tym roku poświęcona będzie zastosowaniu druku 3D (additive manufacturing), a także rozwiązaniom z dziedziny Przemysłu 4.0 w branży lotniczej.

„W pierwszej edycji imprezy Aeromixer, w 2018 r., udział wzięło ok. 120 podmiotów, w tym ok. 90 firm i ok. 30 instytucji branżowych oraz regionalnych. Co istotne, większość zgłoszeń i rejestracji finalizowana była w ostatnich tygodniach, a na podobnym etapie jak obecnie – czyli ok. miesiąca przed imprezą – zarezerwowanych mieliśmy ok. 40 uczestników. W tym roku sytuacja wygląda jeszcze lepiej. Już teraz zarejestrowało się ponad 90 firm” – informuje Enrico Ciullo, koordynator imprezy.

Jeśli chodzi o strukturę uczestników, to w tym roku odnotowano wyższe niż przed dwoma laty zainteresowanie ze strony organizacji branżowych i gospodarczych. „Stanowią one już obecnie ok. 50% zarejestrowanych uczestników, co wydaje nam się świetną informacją – oznacza to bowiem, że organizacje branżowe skupiające firmy z branży aeronautycznej doceniają to, jak Aeromixer pomaga w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Oczywiście, wśród uczestników dominują na razie firmy i organizacje z Polski – ale mamy również sporo zgłoszeń z USA, Włoch, Niemiec oraz Czech. Warto przypomnieć, że Stany Zjednoczone są krajem partnerskim tegorocznej edycji imprezy, zaś Włochy były partnerem Aeromixera 2018” – dodaje przedstawiciel Bosetti Global Consulting.

„Wydaje nam się, że wiele firm jest już nieco zmęczonych i rozczarowanych tradycyjną formą targów, na których wystawcy po prostu prezentują, co mają do zaoferowania, a goście biernie się temu przyglądają. My zdecydowaliśmy się postawić na zdecydowanie bardziej angażującą formułę, w której potencjalni partnerzy mogą błyskawicznie i precyzyjnie poznać swoje potrzeby, zorientować się, na ile efektywna może być ich współpraca i od razu rozpocząć jej planowanie” – podsumowuje Enrico Ciullo.

Zdaniem Partnerów

Osoby, które wciąż zastanawiają się, czy i dlaczego warto wziąć udział w imprezie Aeromixer 2020, być może przekonają opinie sponsorów imprezy – przedsiębiorstw, które już zaangażowały się w jej organizację:

„W udziale w imprezie Aeromixer 2020 widzimy ogromną szansę na zainteresowanie naszą ofertą zupełnie nowej grupy potencjalnych klientów, poszukujących często nietypowych, „szytych na miarę” rozwiązań i usług budowlanych. Jesteśmy w stanie zrealizować najbardziej wymagające projekty z tej dziedziny i zdajemy sobie sprawę, że właśnie takich rozwiązań często poszukują firmy działające w sektorze aeronautycznym. Liczymy więc na wiele owocnych rozmów, wymianę doświadczeń… i nawiązanie kontaktu z potencjalnymi kontrahentami” – komentuje Jos Amsing, prezes firmy CoBouw Polska.

„Nasi inżynierowie od kilkunastu lat współtworzą innowacyjne rozwiązania dla branży aerospace. Dobrze, że powstają takie wydarzenia jak Aeromixer. To miejsce, gdzie możemy porozmawiać z ludźmi z branży, poznać ich wyzwania i wspólnie stawiać im czoła. Rzadko się zdarza taka okazja, gdzie podczas jednej konferencji, możemy spotkać ludzi, którzy kreują to co widzimy na niebie” – Tomasz Szpikowski CEO Bergman Engineering.

„PKO Bank Polski po raz drugi zdecydował się na udział w międzynarodowym spotkaniu biznesowym producentów, dostawców i inwestorów sektora lotniczego – rozumiemy i doceniamy nowoczesną formułę oraz rolę, jaką Aeromixer odgrywa w stymulowaniu rozwoju polskiego biznesu aeronautycznego jak i wspieraniu kooperacji w tej dziedzinie. Praktyka pokazuje, że proponowany przez organizatorów model wymiany doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów przez potencjalnych partnerów doskonale się sprawdza – szczególnie w zakresie spotkań 1:1 – mówi Robert Ślawski, dyrektor Południowo-Zachodniego Regionalnego Oddziału Korporacyjny PKO Banku Polskiego we Wrocławiu.

 „Nasza firma specjalizująca się w transporcie elementów wielkogabarytowych od zawsze stara się być jak najbliżej potencjalnych klientów i kontrahentów – a Aeromixer 2020 jest właśnie takim wydarzeniem. To idealne miejsce dla firm, które poszukują nowych partnerów, nowych rynków i nowych form kooperacji, dlatego też nie mogło nas tu zabraknąć. Dodatkowym atutem imprezy jest fakt, że już po raz kolejny organizatorom udało się idealnie dobrać grono uczestników, partnerów i sponsorów, na które składają się zarówno instytucje rządowe i organizacje branżowe, jak i kluczowi gracze rynku aeronautycznego z Polski i zagranicy” – komentuje Marco Marta, Commercial Manager firmy Manima Srl (Gruppo Marta Fernando).

Więcej informacji o imprezie oraz formularz rejestracyjny znaleźć można na stronie https://aeromixer.eu/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo Biuro prasowe
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj
Lotnictwo III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
2023-11-23 | 14:00

III edycja Italian-Polish Aerospace Forum

Za nami najważniejsze wydarzenie dotyczące współpracy naukowej i biznesowej pomiędzy Włochami a Polską w sektorze lotniczo-kosmicznym. Już po raz trzeci międzynarodowi eksperci
Lotnictwo Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
2023-08-23 | 11:00

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]

Jeszcze w tym roku ruszy rozbudowa strefy operacyjnej wrocławskiego lotniska. Jako pierwsze rozpoczną się prace przy nowej płycie postojowej. Potem powstanie droga szybkiego zjazdu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.