Komunikaty PR

Luksusowa marka Bvlgari wchodzi na rynek Polski. Otwarcie butiku w Warszawie.

2024-10-17  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 3.93 MB )

W sercu stolicy, przy prestiżowym placu Trzech Krzyży 10/14, odbyła się uroczysta inauguracja pierwszego butiku legendarnej włoskiej marki jubilerskiej Bvlgari. Wydarzenie zgromadziło grono znamienitych gości, w tym ambasadora Włoch Lucę Franchetti Pardo, który oficjalnie przeciął wstęgę, a także znane osobistości ze świata mody i mediów, takie jak Anna Dec, Katarzyna Zielińska i Magdalena Pieczonka.

Podczas uroczystego otwarcia goście zostali powitani przez przedstawicieli marki, którzy podkreślili znaczenie otwarcia pierwszego butiku w Polsce. Była to wyjątkowa okazja do celebrowania dziedzictwa Bvlgari, które czerpie z rzymskiego kunsztu i włoskiej tradycji.

Butik, który zajmuje imponującą przestrzeń o powierzchni 133 m2, to prawdziwa perełka architektoniczna, odzwierciedlająca rzymską elegancję i włoski styl życia. Jego fasada, ozdobiona dużymi przeszklonymi witrynami, przyciąga uwagę przechodniów, oferując widok na wnętrze wypełnione wyjątkowymi kolekcjami biżuterii, zegarków i akcesoriów. Goście mogli podziwiać również dekoracje inspirowane rzymskimi zachodami słońca – pełne złoto-pomarańczowych tonów, które od lat są symbolem piękna w twórczości Bvlgari.

Nie zabrakło również artystycznych nawiązań do kolekcji marki. W centrum salonu zawisł spektakularny żyrandol Venini, wykonany ręcznie ze szkła Murano, inspirowany kultową

kolekcją Serpenti, symbolizującą transformację i ciągłą ewolucję. To miejsce stało się idealnym tłem do prezentacji najbardziej ekskluzywnych produktów Bvlgari. Wśród nich wyróżnia się kolekcja Serpenti, będąca symbolem transformacji i ciągłej ewolucji. Od pierwszych modeli Tubogas z 1948 roku, po nowoczesne, minimalistyczne wersje Serpenti Viper, ta kolekcja nieustannie redefiniuje pojęcie luksusu. Kolekcja B.zero1, stworzona w 1999 roku, wyraża ideę nowego początku. Litera „B” symbolizuje Bvlgari, „zero” odnosi się do nowego tysiąclecia, a „1” – do nieskończonych możliwości, jakie niesie przyszłość. A Divas’ Dream to hołd dla rzymskiej historii, inspirowany mozaikami z term Karakalli. Kolekcja łączy w sobie antyczne motywy z nowoczesną elegancją, tworząc biżuterię o unikalnym charakterze.

Uroczyste otwarcie przyciągnęło uwagę nie tylko świata mody, ale i miłośników sztuki zegarmistrzowskiej. W butikach Bvlgari dostępne są wyjątkowe modele zegarków, w tym innowacyjna kolekcja Octo Finissimo, która redefiniuje współczesne zasady zegarmistrzostwa. W głębi salonu znajduje się prywatna przestrzeń, gdzie goście mieli możliwość zapoznania się z najbardziej ekskluzywnymi kolekcjami Bvlgari

Wieczór upłynął w eleganckiej atmosferze, przy dźwiękach muzyki, która tworzyła idealne tło dla rozmów o sztuce, luksusie i nowoczesnym designie. Przestrzeń butiku, wypełniona nie tylko biżuterią, ale także sztuką – na ścianach pojawiły się prace Andy’ego Warhola – stała się wczorajszego wieczoru, miejscem spotkania różnych światów: mody, sztuki i rzemiosła. Jak powiedział niegdyś sam Warhol: „Wizyta w sklepie Bvlgari jest jak obcowanie z najlepszą wystawą sztuki współczesnej” – słowa te nabrały nowego znaczenia w warszawskim butiku.

Dla gości była to niepowtarzalna okazja do zanurzenia się w świecie luksusu, włoskiego rzemiosła i ponadczasowej elegancji, który od lat definiuje Bvlgari. Otwarcie pierwszego butiku w Warszawie to ważny krok w ekspansji marki na rynek Europy Środkowo-Wschodniej, a także doskonała okazja do zaprezentowania polskim klientom unikatowych propozycji, które łączą tradycję z nowoczesnym designem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.