Luksusowa marka Bvlgari wchodzi na rynek Polski. Otwarcie butiku w Warszawie.
W sercu stolicy, przy prestiżowym placu Trzech Krzyży 10/14, odbyła się uroczysta inauguracja pierwszego butiku legendarnej włoskiej marki jubilerskiej Bvlgari. Wydarzenie zgromadziło grono znamienitych gości, w tym ambasadora Włoch Lucę Franchetti Pardo, który oficjalnie przeciął wstęgę, a także znane osobistości ze świata mody i mediów, takie jak Anna Dec, Katarzyna Zielińska i Magdalena Pieczonka.
Podczas uroczystego otwarcia goście zostali powitani przez przedstawicieli marki, którzy podkreślili znaczenie otwarcia pierwszego butiku w Polsce. Była to wyjątkowa okazja do celebrowania dziedzictwa Bvlgari, które czerpie z rzymskiego kunsztu i włoskiej tradycji.
Butik, który zajmuje imponującą przestrzeń o powierzchni 133 m2, to prawdziwa perełka architektoniczna, odzwierciedlająca rzymską elegancję i włoski styl życia. Jego fasada, ozdobiona dużymi przeszklonymi witrynami, przyciąga uwagę przechodniów, oferując widok na wnętrze wypełnione wyjątkowymi kolekcjami biżuterii, zegarków i akcesoriów. Goście mogli podziwiać również dekoracje inspirowane rzymskimi zachodami słońca – pełne złoto-pomarańczowych tonów, które od lat są symbolem piękna w twórczości Bvlgari.
Nie zabrakło również artystycznych nawiązań do kolekcji marki. W centrum salonu zawisł spektakularny żyrandol Venini, wykonany ręcznie ze szkła Murano, inspirowany kultową
kolekcją Serpenti, symbolizującą transformację i ciągłą ewolucję. To miejsce stało się idealnym tłem do prezentacji najbardziej ekskluzywnych produktów Bvlgari. Wśród nich wyróżnia się kolekcja Serpenti, będąca symbolem transformacji i ciągłej ewolucji. Od pierwszych modeli Tubogas z 1948 roku, po nowoczesne, minimalistyczne wersje Serpenti Viper, ta kolekcja nieustannie redefiniuje pojęcie luksusu. Kolekcja B.zero1, stworzona w 1999 roku, wyraża ideę nowego początku. Litera „B” symbolizuje Bvlgari, „zero” odnosi się do nowego tysiąclecia, a „1” – do nieskończonych możliwości, jakie niesie przyszłość. A Divas’ Dream to hołd dla rzymskiej historii, inspirowany mozaikami z term Karakalli. Kolekcja łączy w sobie antyczne motywy z nowoczesną elegancją, tworząc biżuterię o unikalnym charakterze.
Uroczyste otwarcie przyciągnęło uwagę nie tylko świata mody, ale i miłośników sztuki zegarmistrzowskiej. W butikach Bvlgari dostępne są wyjątkowe modele zegarków, w tym innowacyjna kolekcja Octo Finissimo, która redefiniuje współczesne zasady zegarmistrzostwa. W głębi salonu znajduje się prywatna przestrzeń, gdzie goście mieli możliwość zapoznania się z najbardziej ekskluzywnymi kolekcjami Bvlgari
Wieczór upłynął w eleganckiej atmosferze, przy dźwiękach muzyki, która tworzyła idealne tło dla rozmów o sztuce, luksusie i nowoczesnym designie. Przestrzeń butiku, wypełniona nie tylko biżuterią, ale także sztuką – na ścianach pojawiły się prace Andy’ego Warhola – stała się wczorajszego wieczoru, miejscem spotkania różnych światów: mody, sztuki i rzemiosła. Jak powiedział niegdyś sam Warhol: „Wizyta w sklepie Bvlgari jest jak obcowanie z najlepszą wystawą sztuki współczesnej” – słowa te nabrały nowego znaczenia w warszawskim butiku.
Dla gości była to niepowtarzalna okazja do zanurzenia się w świecie luksusu, włoskiego rzemiosła i ponadczasowej elegancji, który od lat definiuje Bvlgari. Otwarcie pierwszego butiku w Warszawie to ważny krok w ekspansji marki na rynek Europy Środkowo-Wschodniej, a także doskonała okazja do zaprezentowania polskim klientom unikatowych propozycji, które łączą tradycję z nowoczesnym designem.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.