Luksusowa marka Bvlgari wchodzi na rynek Polski. Otwarcie butiku w Warszawie.
W sercu stolicy, przy prestiżowym placu Trzech Krzyży 10/14, odbyła się uroczysta inauguracja pierwszego butiku legendarnej włoskiej marki jubilerskiej Bvlgari. Wydarzenie zgromadziło grono znamienitych gości, w tym ambasadora Włoch Lucę Franchetti Pardo, który oficjalnie przeciął wstęgę, a także znane osobistości ze świata mody i mediów, takie jak Anna Dec, Katarzyna Zielińska i Magdalena Pieczonka.
Podczas uroczystego otwarcia goście zostali powitani przez przedstawicieli marki, którzy podkreślili znaczenie otwarcia pierwszego butiku w Polsce. Była to wyjątkowa okazja do celebrowania dziedzictwa Bvlgari, które czerpie z rzymskiego kunsztu i włoskiej tradycji.
Butik, który zajmuje imponującą przestrzeń o powierzchni 133 m2, to prawdziwa perełka architektoniczna, odzwierciedlająca rzymską elegancję i włoski styl życia. Jego fasada, ozdobiona dużymi przeszklonymi witrynami, przyciąga uwagę przechodniów, oferując widok na wnętrze wypełnione wyjątkowymi kolekcjami biżuterii, zegarków i akcesoriów. Goście mogli podziwiać również dekoracje inspirowane rzymskimi zachodami słońca – pełne złoto-pomarańczowych tonów, które od lat są symbolem piękna w twórczości Bvlgari.
Nie zabrakło również artystycznych nawiązań do kolekcji marki. W centrum salonu zawisł spektakularny żyrandol Venini, wykonany ręcznie ze szkła Murano, inspirowany kultową
kolekcją Serpenti, symbolizującą transformację i ciągłą ewolucję. To miejsce stało się idealnym tłem do prezentacji najbardziej ekskluzywnych produktów Bvlgari. Wśród nich wyróżnia się kolekcja Serpenti, będąca symbolem transformacji i ciągłej ewolucji. Od pierwszych modeli Tubogas z 1948 roku, po nowoczesne, minimalistyczne wersje Serpenti Viper, ta kolekcja nieustannie redefiniuje pojęcie luksusu. Kolekcja B.zero1, stworzona w 1999 roku, wyraża ideę nowego początku. Litera „B” symbolizuje Bvlgari, „zero” odnosi się do nowego tysiąclecia, a „1” – do nieskończonych możliwości, jakie niesie przyszłość. A Divas’ Dream to hołd dla rzymskiej historii, inspirowany mozaikami z term Karakalli. Kolekcja łączy w sobie antyczne motywy z nowoczesną elegancją, tworząc biżuterię o unikalnym charakterze.
Uroczyste otwarcie przyciągnęło uwagę nie tylko świata mody, ale i miłośników sztuki zegarmistrzowskiej. W butikach Bvlgari dostępne są wyjątkowe modele zegarków, w tym innowacyjna kolekcja Octo Finissimo, która redefiniuje współczesne zasady zegarmistrzostwa. W głębi salonu znajduje się prywatna przestrzeń, gdzie goście mieli możliwość zapoznania się z najbardziej ekskluzywnymi kolekcjami Bvlgari
Wieczór upłynął w eleganckiej atmosferze, przy dźwiękach muzyki, która tworzyła idealne tło dla rozmów o sztuce, luksusie i nowoczesnym designie. Przestrzeń butiku, wypełniona nie tylko biżuterią, ale także sztuką – na ścianach pojawiły się prace Andy’ego Warhola – stała się wczorajszego wieczoru, miejscem spotkania różnych światów: mody, sztuki i rzemiosła. Jak powiedział niegdyś sam Warhol: „Wizyta w sklepie Bvlgari jest jak obcowanie z najlepszą wystawą sztuki współczesnej” – słowa te nabrały nowego znaczenia w warszawskim butiku.
Dla gości była to niepowtarzalna okazja do zanurzenia się w świecie luksusu, włoskiego rzemiosła i ponadczasowej elegancji, który od lat definiuje Bvlgari. Otwarcie pierwszego butiku w Warszawie to ważny krok w ekspansji marki na rynek Europy Środkowo-Wschodniej, a także doskonała okazja do zaprezentowania polskim klientom unikatowych propozycji, które łączą tradycję z nowoczesnym designem.
85 procent Polaków twierdzi, że nie ma problemu z płaceniem rachunków
Jakość, tradycja i unikalność – czyli biznesowe upominki na Święta 2024!
20 lat ochrony praw pasażerów lotniczych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Druga polska prezydencja w Radzie UE okazją na wzmocnienie głosu polskich przedsiębiorców. Teraz ich aktywność w UE jest niewielka
Pierwsza połowa 2025 roku upłynie pod znakiem drugiej polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Zbiega się ona z momentem ukonstytuowania się nowej Komisji Europejskiej i nową kadencją Parlamentu Europejskiego. – To nowe otwarcie powinno skłonić polski biznes do bardziej aktywnego zabiegania o swoje interesy w Brukseli – oceniają eksperci Konfederacji Lewiatan. Polscy przedsiębiorcy liczą na to, że prezydencja da impuls do podnoszenia konkurencyjności europejskich firm oraz zwiększania bezpieczeństwa w wielu obszarach.
Finanse
Wycieki i utrata danych kosztują firmy coraz więcej. Stosowane zabezpieczenia są niewystarczające
Konsekwencje incydentów naruszenia i utraty danych są dla firm coraz bardziej dotkliwe: w ubiegłym roku kosztowały je średnio 2,61 mln dol., odpowiadały za 26 godz. nieplanowanego przestoju i spowodowały stratę 2,45 TB danych – wynika z ostatniego raportu „Global Data Protection Index”. – Świadomość dotycząca konieczności zabezpieczania danych w firmach z roku na rok rośnie. O ile firmy wiedzą, że trzeba te dane zabezpieczać, o tyle bardzo często robią to nieumiejętnie lub niewystarczająco – mówi Przemysław Biel z Synology.
Edukacja
Polsko-francuski zespół naukowców nagrodzony za opracowanie fluorescencyjnych barwników. W przyszłości mogą m.in. pomóc w leczeniu raka
Międzynarodowa współpraca to jeden z warunków rozwoju nauki. Dlatego też Fundacja na rzecz Nauki Polskiej wyłania i nagradza najlepsze międzynarodowe zespoły badawcze, które mogą się pochwalić wybitnymi osiągnięciami. Polski i francuski naukowiec, którzy wspólnie zaprojektowali i zsyntetyzowali barwniki o właściwościach fluorescencyjnych, otrzymali przyznawaną przez FNP i Académie des Sciences Polsko-Francuską Nagrodę Naukową. W przyszłości ich odkrycie może znaleźć szerokie zastosowanie m.in. w medycynie i leczeniu nowotworów.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.