Magdalena Ociepka w Zarządzie Grupy Aterima
Do Zarządu Grupy Aterima dołączyła jako CFO Magdalena Ociepka, posiadająca wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów. Przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję Dyrektora Operacji Finansowych i Ryzyka Grupy InPost S.A.
Magdalena Ociepka będzie odpowiadała nie tyko za finanse Grupy Aterima, ale również za współtworzenie strategii dynamicznego rozwoju.
- Aterima to marka z ogromnym potencjałem. Bardzo przemawia do mnie jej motto „Pracuj z głową”, jak również stosowana przez firmę zasada odpowiedzialności w biznesie. Pragnę przyczyniać się do rozwoju i umacniania pozycji rynkowej Grupy Aterima, wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę” – powiedziała Magdalena Ociepka.
Magdalena Ociepka ma szerokie kompetencje w obszarze finansów. Od 2016 roku do lipca 2022 roku pełniąc funkcję Dyrektora Operacji Finansowych i Ryzyka Grupy InPost S.A. była odpowiedzialna za wiele kluczowych projektów w tym m. in. za prowadzenie procesu IPO na giełdzie w Amsterdamie oraz emisję obligacji na rynku high yield i GPW. Po przejęciu InPost przez fundusz private equity – Advent w 2017 roku, zarządzała również procesem transformacji funkcji finansowej, wdrożeniem hurtowni danych oraz rozwiązań IT wspierających procesy planowania finansowego, analizy i raportowania. Wcześniej była szefową działu Audytu Wewnętrznego w Tesco Plc w regionie Europy Środkowej i Turcji, a przez pierwsze 7 lat kariery prowadziła liczne projekty audytów finansowych w Deloitte Audit. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, jest biegłym rewidentem i członkiem ACCA.
Grupa Aterima łączy marki ATERIMA WORK, ATERIMA MED i ATERIMA HR, zapewniając profesjonalne usługi w obszarze usług opieki, rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, a jej oddziały m.in. Opolu, Katowicach, Rzeszowie, Gdańsku, Szczecinie, Wrocławiu czy Żorach. Oprócz terytorium Polski, firma rozwija też działalność na rynkach zagranicznych, w tym niemieckim i francuskim.

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.