Marka ECOFLOW z kampanią „Żyj pełną MOCą”
Dystrybutor mobilnych stacji zasilania rozpoczyna akcję specjalną „Żyj pełną MOCą”. Celem akcji jest promowanie przebywania na powietrzu, podróżowania, wyrwania się z „szarej” codzienności. Hasła, które towarzyszą akcji to stop prokrastynacji, lenistwu i siedzeniu w domu.
Naukowcy przeprowadzili wiele badań, które zdecydowanie potwierdzają zalety przebywania na świeżym powietrzu. Przykład korzyści? Przebywanie na świeżym powietrzu, blisko natury pozwala obniżyć poziom kortyzolu, czyli hormonu stresu. A jak pokazują statystyki – prawie połowa z nas odczuwa stres średnio kilka razy w tygodniu, a co piąty – codziennie lub prawie codziennie[1].
Jak mówi przedstawiciel marki – Paweł Tomiczek: Chcemy zachęcić odbiorców do przebywania poza domem, odkrywania świata i czerpania z tego pozytywnej ENERGII. Zbyt długo siedzieliśmy zamknięci w czterech ścianach. Wiosna to doskonały czas, aby zatroszczyć się o swój pozytywny FLOW. Otworzyć na świat, na naturę i czerpać z nich energię.
Działania obejmują obszary media relations, social media oraz influencer marketing. Do akcji zaproszono ekspertów zewnętrznych np. psychologa oraz influencerów.
Przebieg akcji można śledzić na profilu marki w social mediach:
FB/ecoflow.dystrybucja
[1] źródło: badanie „Polacy a stres” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.