Komunikaty PR

MHC MOBILITY ZAPRASZA W PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI MOBILNOŚCI

2022-05-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Godzisz
Agencja PWR

Foksal 21 lok. 2
00-372 Warszawa
media|pwrgg.com| |media|pwrgg.com
+48 882 912 822
https://www.linkedin.com/company/pwr-warsaw/

- To spotkanie przede wszystkim ma na celu szerzenie wiedzy na temat elektromobilności – mówi Eric van Vliet, CEO MHC Mobility CEE. -  Mylne jest przekonanie, że wszystko w tym temacie zostało już powiedziane. Jesteśmy dopiero na początku tej podróży. Stąd też symboliczna nazwa naszego wydarzenia, nawiązująca do filmu „Powrotu do przyszłości”. My jednak podróżujemy w przyszłość i zdecydowanie chcemy przyspieszyć tempo tej podróży – podkreśla.

Wydarzenie zorganizowane przez lidera e-mobilności - firmę MHC Mobility CEE, zainaugurowało sezon eventowy w branży motoryzacyjnej i przyciągnęło ponad 300 gości reprezentujących kilkadziesiąt firm: od dużych międzynarodowych korporacji po mniejsze rodzinne przedsiębiorstwa.

TESTY ELEKTRYKÓW

MHC MOBILITY DAY odbyło się w Akademii Bezpiecznej Jazdy DriveLand w podwarszawskim Słabomierzu. Na torach testowych zorganizowano kilka punktów „Podróży do Mobilności”, w których czekało ponad 80 pojazdów zasilanych wyłącznie energią elektryczną. Samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe, a także elektryczne skutery i rowery dostarczyli Partnerzy wydarzenia, w sumie 12 producentów marek motoryzacyjnych, które aktualnie wyznaczają trendy w elektromobilności.

Swoje najnowsze modele w tym segmencie pokazali: Kia, Audi, Volkswagen, Hyundai, BMW, Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Peugeot, Mazda, DS, Citroën oraz Renault, które tego dnia premierowo zaprezentowało uczestnikom wydarzenia elektryczny model Megane E-Tech.

Na profesjonalnym torze testowo-szkoleniowym, pod okiem instruktorów Goście mieli możliwość sprawdzenia pojazdów zarówno w normalnym ruchu drogowym, jak i warunkach niesprzyjających jeździe. Trasa przez szarpak, kurtyny wodne czy okrąg poślizgowy pozwalała przetestować elektryka nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Nieco mniej emocjonujący był tor testowy dla skuterów i małych dostawczych samochodów Eidola Cargo, lecz bezgłośna jazda w słoneczny dzień takimi pojazdami sprawiała ich kierowcom tyle samo radości.

Po zakończonej jeździe, testujący pojazdy Goście mogli podzielić się swoimi wrażeniami i opiniami w autorskiej aplikacji mobilnej MHC Mobility na smartfonie.

USŁUGI MOBILNOŚCI JUTRA

Równolegle w budynku głównym DriveLand odbywały się briefingi Partnerów wydarzenia, którzy prezentowali szczegóły techniczne samochodów udostępnionych do testów i odpowiadali na pytania Gości.

Osobną strefę dedykowano nowatorskiej usłudze Mobility Spot by MHC Mobility, najnowszemu produktowi firmy. – Jest to rozwiązanie dedykowane mobilności korporacyjnej, w której pracownicy współdzielą pulą pojazdów firmowych różnego typu. W ramach usługi oferujemy m.in. platformę do zarządzania flotą i pełen serwis, prosty dostęp do różnych typów mobilności oraz intuicyjną aplikację mobilną dla użytkowników. Mobility Spot to alternatywa dla pojazdów służbowych, dająca większą elastyczność, optymalizację kosztów i promująca proekologiczne rozwiązania transportowe – podkreśla Sandra Szkwarek, Head of Marketing & Product Development CEE.

MHC MOBILITY DAY było również okazją do zapoznania się z unikalną ofertą firmy MHC Mobility CEE jako oficjalnego partnera rządowego programu Mój Elektryk. Klientom zaprezentowano korzyści płynące z programu oraz komplementarną ofertę MHC Mobility, w którą wchodzą m.in. pozyskanie dotacji, usługi konsultingu i audytu realizowane przez firmę bez zobowiązania do podpisania umowy o współpracy.

Warto podkreślić, że miejsce na organizację wydarzenia nie zostało wybrane przypadkowo. Tor DriveLand - Akademia Bezpiecznej Jazdy, należący do kierowcy rajdowego i mistrza Polski Tomasza Kuchara, jest w pełni przystosowany do użytkowania samochodów elektrycznych dzięki własnej sieci ładowania. Co więcej, tor korzysta również z własnych paneli słonecznych do zasilania całej infrastruktury, dając doskonały przykład jak elektryfikacja może iść w parze z motoryzacją.

MHC MOBILITY DAY w Słabomierzu rozpoczyna cykl spotkań z Partnerami i Klientami, które kontynuowane będą również w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Wsparcia w organizacji wydarzenia udzielili:

Partnerzy główni: KIA, Renault.

Partnerzy strategiczni: Grupa Krotoski, HYUNDAI

Partnerzy: Ford Polska, Tesla Polska, MB Motors Dealer Mercedes-Benz, Bawaria Motors Dealer BMW, Nissan Europe, ODYSSEY SP Z O.O. Dealer Mazda, Dealer Peugeot, DS i Citroën - Grupa Stellantis, Volvo Car Poland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PWR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Polityka

Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.

Ochrona środowiska

Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.