MHC MOBILITY ZAPRASZA W PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI MOBILNOŚCI

Anna Godzisz
Agencja PWR
Foksal 21 lok. 2
00-372 Warszawa
media|pwrgg.com| |media|pwrgg.com
+48 882 912 822
https://www.linkedin.com/company/pwr-warsaw/
- To spotkanie przede wszystkim ma na celu szerzenie wiedzy na temat elektromobilności – mówi Eric van Vliet, CEO MHC Mobility CEE. - Mylne jest przekonanie, że wszystko w tym temacie zostało już powiedziane. Jesteśmy dopiero na początku tej podróży. Stąd też symboliczna nazwa naszego wydarzenia, nawiązująca do filmu „Powrotu do przyszłości”. My jednak podróżujemy w przyszłość i zdecydowanie chcemy przyspieszyć tempo tej podróży – podkreśla.
Wydarzenie zorganizowane przez lidera e-mobilności - firmę MHC Mobility CEE, zainaugurowało sezon eventowy w branży motoryzacyjnej i przyciągnęło ponad 300 gości reprezentujących kilkadziesiąt firm: od dużych międzynarodowych korporacji po mniejsze rodzinne przedsiębiorstwa.
TESTY ELEKTRYKÓW
MHC MOBILITY DAY odbyło się w Akademii Bezpiecznej Jazdy DriveLand w podwarszawskim Słabomierzu. Na torach testowych zorganizowano kilka punktów „Podróży do Mobilności”, w których czekało ponad 80 pojazdów zasilanych wyłącznie energią elektryczną. Samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe, a także elektryczne skutery i rowery dostarczyli Partnerzy wydarzenia, w sumie 12 producentów marek motoryzacyjnych, które aktualnie wyznaczają trendy w elektromobilności.
Swoje najnowsze modele w tym segmencie pokazali: Kia, Audi, Volkswagen, Hyundai, BMW, Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Peugeot, Mazda, DS, Citroën oraz Renault, które tego dnia premierowo zaprezentowało uczestnikom wydarzenia elektryczny model Megane E-Tech.
Na profesjonalnym torze testowo-szkoleniowym, pod okiem instruktorów Goście mieli możliwość sprawdzenia pojazdów zarówno w normalnym ruchu drogowym, jak i warunkach niesprzyjających jeździe. Trasa przez szarpak, kurtyny wodne czy okrąg poślizgowy pozwalała przetestować elektryka nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Nieco mniej emocjonujący był tor testowy dla skuterów i małych dostawczych samochodów Eidola Cargo, lecz bezgłośna jazda w słoneczny dzień takimi pojazdami sprawiała ich kierowcom tyle samo radości.
Po zakończonej jeździe, testujący pojazdy Goście mogli podzielić się swoimi wrażeniami i opiniami w autorskiej aplikacji mobilnej MHC Mobility na smartfonie.
USŁUGI MOBILNOŚCI JUTRA
Równolegle w budynku głównym DriveLand odbywały się briefingi Partnerów wydarzenia, którzy prezentowali szczegóły techniczne samochodów udostępnionych do testów i odpowiadali na pytania Gości.
Osobną strefę dedykowano nowatorskiej usłudze Mobility Spot by MHC Mobility, najnowszemu produktowi firmy. – Jest to rozwiązanie dedykowane mobilności korporacyjnej, w której pracownicy współdzielą pulą pojazdów firmowych różnego typu. W ramach usługi oferujemy m.in. platformę do zarządzania flotą i pełen serwis, prosty dostęp do różnych typów mobilności oraz intuicyjną aplikację mobilną dla użytkowników. Mobility Spot to alternatywa dla pojazdów służbowych, dająca większą elastyczność, optymalizację kosztów i promująca proekologiczne rozwiązania transportowe – podkreśla Sandra Szkwarek, Head of Marketing & Product Development CEE.
MHC MOBILITY DAY było również okazją do zapoznania się z unikalną ofertą firmy MHC Mobility CEE jako oficjalnego partnera rządowego programu Mój Elektryk. Klientom zaprezentowano korzyści płynące z programu oraz komplementarną ofertę MHC Mobility, w którą wchodzą m.in. pozyskanie dotacji, usługi konsultingu i audytu realizowane przez firmę bez zobowiązania do podpisania umowy o współpracy.
Warto podkreślić, że miejsce na organizację wydarzenia nie zostało wybrane przypadkowo. Tor DriveLand - Akademia Bezpiecznej Jazdy, należący do kierowcy rajdowego i mistrza Polski Tomasza Kuchara, jest w pełni przystosowany do użytkowania samochodów elektrycznych dzięki własnej sieci ładowania. Co więcej, tor korzysta również z własnych paneli słonecznych do zasilania całej infrastruktury, dając doskonały przykład jak elektryfikacja może iść w parze z motoryzacją.
MHC MOBILITY DAY w Słabomierzu rozpoczyna cykl spotkań z Partnerami i Klientami, które kontynuowane będą również w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Wsparcia w organizacji wydarzenia udzielili:
Partnerzy główni: KIA, Renault.
Partnerzy strategiczni: Grupa Krotoski, HYUNDAI
Partnerzy: Ford Polska, Tesla Polska, MB Motors Dealer Mercedes-Benz, Bawaria Motors Dealer BMW, Nissan Europe, ODYSSEY SP Z O.O. Dealer Mazda, Dealer Peugeot, DS i Citroën - Grupa Stellantis, Volvo Car Poland.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.