Komunikaty PR

„Między rodzicami” – Dicoflor zaprasza do rozmów o rodzicielstwie

2023-02-13  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

1 lutego został wyemitowany pierwszy odcinek podcastu parentingowego prowadzony
przez Damiana Michałowskiego, realizowany w partnerstwie z marką suplementów
diety Dicoflor (Bayer).


Damian Michałowski, dziennikarz, prezenter oraz tata dwójki dzieci, prowadzi rozmowy o
byciu rodzicem. W przyjacielskiej atmosferze, jak przy kawiarnianym stoliku, znani rodzice
dzielą się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami na temat wychowywania dzieci. Późne
ojcostwo, adaptacja w przedszkolu, wyzwania małżeńskie, a nawet rodzicielsko-kuchenne
inspiracje – o tym wszystkim opowiedzą goście Michałowskiego. 
W pierwszym odcinku prowadzący rozmawia z Krzysztofem Ibiszem o blaskach i cieniach
dojrzałego ojcostwa.


YouTube:  https://www.youtube.com/watch?v=Hz6a7g3eJeU&t=1s 


W podcaście usłyszymy także rozmowy z Joanną Okuniewską, Darią Ładochą, Magdaleną
Lamparską i jej mężem Bartkiem Osumkiem oraz Łukaszem Dominikiem, który jako Who’s
your daddy w zabawny sposób komentuje trudy rodzicielstwa na swoim Instagramie. 


- Do rozmów zaprosiliśmy różnorodny zestaw gości znanych z telewizji, filmu i Instagrama,
żeby na bazie ich doświadczeń pokazać różne kolory rodzicielstwa. To nie będzie poradnik
tylko platforma wymiany pomysłów i doświadczeń, żeby wspierać się wzajemnie w tym
wyzwaniu jakim jest wychowanie dziecka. W podcascie będzie można znaleźć trochę
ciekawostek z życia naszych rozmówców, trochę inspiracji, ale przede wszystkim taką prostą
refleksję „ja też tak mam
– komentuje Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category
Manager marki Dicoflor w Bayer.


Emisja pierwszego odcinka miała miejsce 1 lutego, a kolejne rozmowy będę publikowane co
dwa tygodnie, zarówno na kanale YouTube marki Bayer, jak i na platformach podcastowych. 
Za realizację podcastu odpowiada agencja Słucham. Media zaplanował Mediacom.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.