Komunikaty PR

Miesiąc wzmocnień w InnerValue. Do zespołu dołącza Krzysztof Majdan

2023-05-10  |  11:00
Biuro prasowe

Krzysztof Majdan, dotąd związany z największymi redakcjami w Polsce, dołączył do zespołu agencji InnerValue. Będzie zajmował się spółkami z branży technologicznej. To niejedyne wzmocnienie agencji. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski, który obejmie stanowisko Head of Investor Relations oraz Jan Nostitz-Jackowski, który jako Creative Manager pokieruje obszarem digital.

Krzysztof Majdan jest związany z mediami od ponad dziesięciu lat. W tym czasie pracował w m. in. w „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Współtworzył od początku polską edycją „Business Insidera”, potem został redaktorem naczelnym serwisu InnPoland.pl. Ostatnim przystankiem była funkcja redaktora prowadzącego w serwisie Money.pl. Odpowiadał za tematykę technologiczną, telekomunikacyjną i biznesową. Jest autorem jedynego wywiadu, jakiego udzielił polskim dziennikarzom prezes Microsoftu Satya Nadella. Od maja dołączył do zespołu agencji Inner Value. Będzie odpowiadał za obszar komunikacji spółek innowacyjnych, głównie technologicznych.

- Byłem ciekaw, jak jest po drugiej stronie lustra. Postanowiłem wreszcie to sprawdzić - mówi Krzysztof Majdan. – Redakcjom poświęciłem ponad 10 lat, czas na zmiany. Inner Value pozwoli mi nauczyć się nowych rzeczy, a o to przecież w pracy chodzi - dodaje.

- InnerValue to dziś agencja z holistycznym podejściem do biznesu. Nie jesteśmy już tylko firmą specjalizującą się w relacjach inwestorskich, choć to wciąż jeden z kilku corowych obszarów naszej działalności. Jako firma zajmująca się profesjonalną komunikacją biznesową zbudowaliśmy zespół specjalistów z obszarów PR, IR, digital contentu, brandingu oraz ESG. Cieszymy się, że InnerValue chcą rozwijać z nami tak doświadczone osoby jak Krzysztof – mówi Kamila Petrus, executive director w Inner Value.

Maj jest obfitym kadrowo w dobre informacje miesiącem dla InnerValue. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski i Jan Nostitz-Jackowski. Paweł objął stanowisko Head of Investor Relations. Do jego nowych zadań należy m.in. zarządzanie i nadzór nad pracą konsultantów zajmujących się relacjami inwestorskimi konsultantów. Będzie też opracowywał strategiczne, kluczowe dla IR projekty agencji.

Jan Nostitz-Jackowski objął kierownictwo nad obszarem digital w InnerValue, czyli najbardziej kreatywną częścią firmy. Jako Creative Manager będzie prowadził nowe inicjatywy, od pomysłu, przez wybór narzędzi i promocję, na realizacji kończąc.

To niejedyne wzmocnienia agencji. Do zespołu dołączył także Łukasz Wołoszczak, który z ramienia organizacji studenckiej Klub Inwestora SGH koordynował wydarzenia edukacyjne poświęcone inwestycjom alternatywnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.