Komunikaty PR

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

2024-04-27  |  01:00
Biuro prasowe

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej żywności z różnych regionów Polski, a także kilku bardziej egzotycznych wystawców. 

Tegoroczna majówka jest najdłuższa od lat - wystarczy zaledwie dzień urlopu, by długi weekend trwał aż 5 dni. Wachlarz ulubionych rozrywek Polaków jest zaś od lat ten sam - rowery, spacery, pikniki, a przede wszystkim - otwarcie sezonu grillowego. 

Choć pierwsze majówkowe prognozy nie zachęcały do planowania wypoczynku na świeżym powietrzu, te ostatnie pokazują, że mimo drobnych zachmurzeń, temperatury na Mazowszu będą utrzymywały się w okolicach 20 stopni. 

Jarmarku Produktów Regionalnych wypadający w ostatni weekend kwietnia to świetna okazja, by zaopatrzyć się na majówkę, w szczególności zaś - na grilla. Tym bardziej że dostaniemy tu szeroki wybór mięs - na czele z przeróżnymi rodzajami kiełbasek - od jałowcowej, przez wiejską i krakowską aż po kaszanki. 

Wszystkie produkty pochodzą z małych, przeważnie rodzinnych gospodarstw i powstają z poszanowaniem nie tylko tradycji, ale też ekologii. Słowem: żadnych sztucznych aromatów, a co najwyżej dym wędzarni opalanej m.in. drzewami owocowymi. Ci, którzy nie przepadają za mięsem, będą mogli wrzucić na ruszt np.oscypki, które do Blue City trafiają prosto z bacówki na Wójciźnie na Podkarpaciu. 

Nie zabraknie również dodatków - różnego rodzaju domowych pikli i kiszonek, marynowanych grzybków, smalczyku z dodatkami i szerokiego wyboru oliwek. Jak na każdej edycji wśród dostawców znajdziemy też piekarzy i cukierników. 

Coś mocniejszego na wieczorną posiadówę z gośćmi? Jednym z wystawców kwietniowej edycji Jarmarku będzie młoda, polska winnica, której właściciele z pasji zrobili swój zawód. 

Czekamy na was przy fontannie na poziomie -1 do wieczora w sobotę 27 kwietnia. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.