Komunikaty PR

Naturalnie czysty dom z serią Familove od YOPE

2023-02-24  |  15:40
Biuro prasowe

Seria FAMILOVE zyskała 5 nowych produktów przeznaczonych do mycia, czyszczenia i pielęgnacji domu: płyn do mycia naczyń, płyn do podłóg, płyn uniwersalny, płyn do szyb oraz żel do toalet.  Dzięki formule z receptury YOPE linia jest przyjazna dla ludzi, zwierząt i środowiska, a dzięki niezwykłej wydajności – również dla rodzinnego budżetu.

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO NACZYŃ

Skuteczny, bezpieczny i super wydajny - naturalny płyn do mycia naczyń YOPE FAMILOVE zaskakuje przyjemną konsystencją, świeżym zapachem lawendy oraz delikatnością. Skutecznie usuwa tłuszcz i inne zabrudzenia. Pozostawia naczynia czyste i lśniące, a dłonie miękkie i gładkie. Dzięki neutralnemu pH nie podrażnia skóry, a wielka, rodzinna butelka wystarczy na długo. Formuła złożona z 99% składników naturalnych oraz o niskim stopniu przetworzenia gwarantuje, że stosowanie płynu jest bezpieczne dla wszystkich domowników - małych, dużych i kudłatych. 

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO PODŁÓG

Płyn do podłóg FAMILOVE delikatnie, ale skutecznie usuwa zanieczyszczenia ze wszystkich powierzchni - bezpiecznie czyści zarówno terakotę, marmur, jak i linoleum, a do tego pozostawia w powietrzu soczysty zapach świeżości i słonecznej lawendy. Co ważne nie pozostawia smug, a do tego zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN UNIWERSALNY

Uniwersalny płyn z serii FAMILOVE w wielkiej butelce jest mega wydajny i co ważne przyjazny dla wszystkich domowników, ponieważ zawiera aż 96% składników naturalnych. Skutecznie i efektywnie czyści różne rodzaje powierzchni - delikatnie, ale stanowczo i niezawodnie usuwa brud z płytek, emalii, stali nierdzewnej i tworzyw sztucznych. Pozostawia zapach świeżości, słonecznej lawendy i czystej satysfakcji bez smug.


NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO SZYB

Naturalny płyn do szyb YOPE FAMILOVE działa błyskawicznie i skutecznie usuwa zabrudzenia z luster i szklanych powierzchni nie pozostawiając po tym smug. Niemiły dla kurzu, miły w użytkowaniu. Wystarczy spryskać i przetrzeć, żeby cieszyć się czystą i lśniącą powierzchnią. Jego formuła zawiera 88% składników pochodzenia naturalnego.

 

NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO CZYSZCZENIA TOALETY

Z nim rodzinne sprzątanie dawno nie było tak przyjemne! Mowa o żelu do WC Yope FAMILOVE, który zapewnia 24h świeżości. Połączenie naturalnych składników, które stanowią 99% formuły żelu - kwasu cytrynowego, cytrynianu sodu i kwasu mlekowego, zjawiskowo skutecznie usuwa nalot i kamień. Nie pozostawia po sobie zacieków ani wątpliwości, a  długotrwały zapach czystości jest gwarantowany

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.