Komunikaty PR

Drugi etap Wyspy Solnej osiągnął stan surowy zamknięty

2021-03-10  |  15:00

Budowa drugiego etapu Wyspy Solnej, inwestycji mieszkaniowej zlokalizowanej w Kołobrzegu, dobiega końca. 96% lokali znalazło nabywców, a w ofercie pozostały 4 ostatnie mieszkania. W przygotowaniu znajduje się kolejny, trzeci etap popularnej inwestycji.

 

Inwestycja powstaje w niezwykle atrakcyjnym miejscu - na terenie Wyspy Solnej w Kołobrzegu. Położona jest pomiędzy Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą, co czyni tę lokalizację niezwykłą i pożądaną. Inspirację do stworzenia projektu Wyspy Solnej stanowiły natura i nadmorski charakter, sam budynek zaś został zaprojektowany tak, aby wtapiał się w okoliczny krajobraz. Otoczenie zieleni zapewnia bardzo ważny dla mieszkańców spokój. Z kolei wygodny i szybki dostęp do centrum Kołobrzegu pozwala korzystać z udogodnień miasta.

Kompleks mieszkaniowy Wyspa Solna docelowo będzie składać się z pięciu budynków i 450 mieszkań, z których każde posiadać będzie przestronny balkon, taras lub prywatny ogródek. W ramach pierwszego etapu osiedla (budynek „F”) wybudowano i sprzedano 50 lokali. Obecnie na ukończeniu są prace budowlane drugiej fazy inwestycji (budynek „E”), w której do użytku oddane zostaną 104 lokale. Wśród nich znaleźć można apartamenty liczące od 1 do 3 pokoi i metrażach między 29 m2-59 m2 oraz balkonem, tarasem lub ogródkiem. Budynek „E” składa się z 10 kondygnacji: 8 naziemnych oraz 2 podziemnych. W ramach kompleksu mieszkańcy będą mogli korzystać łącznie z blisko 564 miejsc postojowych - naziemnych i podziemnych w ranach dwukondygnacyjnego garażu. Obecnie drugi etap inwestycji Wyspa Solna osiągnął stan surowy zamknięty, a odbiory mieszkań zaplanowano w maju br. W związku z tym, że w sprzedaży znajdują się już 4 ostatnie lokale zlokalizowane w budynku „E”, wkrótce rozpocznie sprzedaż oraz realizacja kolejnego, trzeciego etapu projektu.

Kołobrzeg jest największym w Polsce i najpiękniejszym uzdrowiskiem, które charakteryzuje niezwykły urok i bogata historia. Miasto znane jest przede wszystkim jako turystyczno-uzdrowiskowa destynacja przede wszystkim ze względu na położenie geograficzne i lecznicze działania złóż borowiny. Z tego względu kołobrzescy turyści odwiedzają miasto zarówno w celach wypoczynkowych, jak i leczniczych. W pobliżu inwestycji Wyspa Solna mieszczą się m.in. szeroka, malownicza plaża i słynny Port Jachtowy. Ze względu na ograniczoną podaż działek w okolicy, Wyspa Solna będzie jednym z ostatnich nowych obiektów powstających w tej części miasta.

Nasza inwestycja cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród kupujących. Nabywcy doceniają atrakcyjną lokalizację i szeroki pakiet oferowanych udogodnień. Wyspa Solna sprawdza się jako mieszkanie wakacyjne nad morzem. To również doskonała lokata kapitału dla osób chcących zarabiać na nieruchomości, poprzez wynajem, czy wzrost jej wartości w czasie. Zakup lokalu w takim miejscu jak Kołobrzeg, w dobie obecnych niskich stóp procentowych, to po prostu mądra decyzja. W związku z tym, że sprzedaż lokali w ramach drugiego etapu postępuje bardzo szybko, przygotowujemy się do uruchomienia sprzedaży trzeciej fazy inwestycji. Już teraz zachęcamy osoby zainteresowane do kontaktu mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna.

Wyspa Solna zaoferuje liczne udogodnienia m.in. recepcję, strefę relaksu z jacuzzi i sauną, salę fitness, siłownię wewnętrzną, zadaszony basen oraz strefę lunchową, w której będzie można zamówić posiłek. Zewnętrzne części wspólne kompleksu będą obsadzone bujną roślinnością nadmorską. Między budynkami zaprojektowano strefy wypoczynku i plac zabaw dla dzieci.

Do budowy kompleksu wykorzystano prefabrykaty, które pozwalają na osiągniecie większej dokładności wykonania elementów budowlanych, a co za tym idzie również wysokiej jakości samego budynku. Technologia prefabrykacji, która gwarantuje trwałość i przyśpiesza proces budowy będzie zastosowana przy budowie kolejnego, III etapu inwestycji Wyspa Solna Residence.

Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.