Komunikaty PR

LivUp podsumowuje 2023 rok i zapowiada plany na przyszłość

2024-02-01  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Firma LivUp, działająca na polskim rynku najmu instytucjonalnego, zakończyła 2023 rok z portfelem ponad 750 lokali mieszkalnych w Warszawie i Krakowie. W minionym roku spółka weszła ze swoją ofertą na nowy rynek, oddając pod wynajem swój pierwszy projekt w stolicy Małopolski, przeniosła swoją siedzibę i przeszła rebranding. LivUp nie zwalnia tempa. W 2024 roku planuje finalizację projektu, który wprowadzi na warszawski rynek ponad 160 mieszkań w ramach swojej platformy. Celem na najbliższe 3 lata jest powiększenie portfolio do 2.000 mieszkań.

W minionym roku LivUp rozszerzył swoją działalność na Kraków inaugurując nową inwestycję w Bronowicach przy ulicy Zaczarowane Koło 2. Powiększyła ona portfolio firmy o blisko 80 nowych mieszkań. W 2024 roku LivUp planuje oddać do użytku inwestycję na warszawskiej Pradze ze 160 lokalami na wynajem. Cele firmy na najbliższe 3 lata zakładają rozszerzenie platformy do około 2.000 mieszkań. Choć plany rozwoju spółki obejmują także inne miasta regionalne, to priorytetem w najbliższych latach będą lokalizacje w Warszawie i Krakowie.

– W 2024 roku oddamy do dyspozycji inwestycję na warszawskiej Pradze z ponad 160 mieszkaniami. Będziemy także realizować projekt w Śródmieściu, który będzie unikatowy w naszym portfolio i dostarczy kolejnych 80 lokali w 2026 roku, a jego szczegółami pochwalimy się już wkrótcezapowiada Roee Shamir, CEO w LivUp. – Mimo spowolnienia, które obserwowaliśmy na rynku PRS spowodowanego niższą podażą projektów w budowie, długim czasem oczekiwania na wydanie pozwolenia na budowę oraz wysokimi stopami procentowymi, z sukcesem zabezpieczamy kolejne inwestycje w ramach naszej platformy i będziemy stopniowo wprowadzać je na rynek zgodnie z założonym planem.

W każdej ze swoich inwestycji LivUp wprowadza liczne udogodnienia, takie jak prywatne sale fitness, w których odbywają się bezpłatne zajęcia jogi, lounge roomy, które w ciągu dnia służą za przestrzeń coworkingową, a wieczorem stają się strefą relaksu i wspólnego spędzania czasu, a także infrastrukturę dla rowerzystów oraz programy zniżkowe dla najemców. Nieruchomości LivUp oferują szeroki wybór lokali: kawalerki oraz mieszkania dwu-, trzy- i czteropokojowe. Wszystkie są umeblowane i wykończone w wysokim standardzie. Strategia firmy zakłada nowoczesny i ponadczasowy projekt wnętrz, w którym nacisk kładziony jest na maksymalne wykorzystanie przestrzeni, a także wdrożenie funkcjonalnych rozwiązań dla użytkowników. Ze względu na zróżnicowaną ofertę lokali najemcami nieruchomości LivUp są zarówno single, pary, jak i rodziny z dziećmi, przeważnie w wieku 25 – 40 lat.

W związku z dynamicznym rozwojem w 2023 roku LivUp zmienił swoją siedzibę oraz odświeżył identyfikację wizualną. Nowe, większe biuro firmy znajduje się w budynku Zaułek Piękna na warszawskim Śródmieściu. Wnętrze zaprojektowane przez pracownię ID Studio doskonale wyraża wartości i potrzebę rozwoju LivUp.

- W ostatnich latach skupialiśmy się na rozbudowie naszej platformy PRS i wypracowaniu pozycji w tym sektorze. Wynikiem tej ewolucji jest nowa, większa siedziba i odświeżona identyfikacja wizualna. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie ważne jest, by za nim nadążać. Nowe logo symbolizuje istotę naszego wzrostu, innowacyjności i pełnej życia społeczności LivUp. Jesteśmy gotowi dostarczać jeszcze więcej wyjątkowych doświadczeń mieszkalnych i nieustannie chcemy wyznaczać nowe standardy na polskim rynku PRS – podsumowuje Roee Shamir, CEO LivUp.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.