Komunikaty PR

Rekordowa sprzedaż „Śląskich Atrakcji” w Europie Centralnej

2023-02-23  |  10:00
Biuro prasowe

Europa Centralna świętuje kolejny sukces swojej kampanii „Śląskie Atrakcje”. Pozycjonowanie gliwickiego centrum handlowego jako największego w regionie kompleksu rodzinnej rozrywki wraz z możliwością płatności Bonem Turystycznym, przyniosło rekordowe wyniki w trakcie ferii zimowych. Największa w historii sprzedaż odnotowana przez wszystkich najemców, czy ponad stukrotny wzrost obrotów, to tylko niektóre z osiągnięć, jakimi może pochwalić się centrum.

Europa Centralna w Gliwicach jest pierwszym centrum handlowym, które wprowadziło dla swoich klientów możliwość płatności Bonem Turystycznym. To innowacyjne na skalę całej branży retail rozwiązanie, jest częścią kampanii „Śląskie Atrakcje”, pozycjonującej centrum jako jeden z największych na Śląsku kompleksów rozrywkowych.

Podczas ferii zimowych Europa Centralna wprowadziła dodatkowe działania promujące swoją ofertę rozrywkową, pod hasłem „Centralnie Fajne Ferie”, zapraszając mieszkańców Śląska do spędzenia czasu wolnego, w dostępnych na terenie obiektu atrakcjach. Teraz centrum podsumowuje wyniki kampanii i zdecydowanie ma się czym pochwalić.

Przez dwa tygodnie najemcy rozrywkowi sprzedali 53 tys. biletów, co jest fantastycznym wynikiem, jeśli chodzi o atrakcje indoor’owe. Inne rekordowe efekty, które osiągnęliśmy pozwalają nam myśleć o całej kampanii jako sukcesie i pokazują dalsze możliwości rozwoju. Bardzo cieszy nas fakt, że wszyscy najemcy jednogłośnie dostrzegają efekt synergii wynikający z szerokiej oferty rozrywkowo-edukacyjnej centrum” - mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektorka centrum handlowego Europa Centralna.

Wzmożona frekwencja w trakcie ferii przełożyła się na liczby.  Wszyscy najemcy osiągnęli miesięczny rekord sprzedaży w swojej historii w Europie Centralnej, a niektórzy nawet rekord sprzedaży w całej działalności firmy, wśród wszystkich swoich lokalizacji. Ponadto najemcy zadeklarowali ponad 100-krotny wzrost obrotów w tym czasie. Dane te są jednoznacznym potwierdzeniem dla Europy Centralnej, że część rozrywkowa jest jej siłą napędową.

Centrum swoje sukcesy zawdzięczać może z pewnością sprawnemu zarządcy. Sierra Balmain doskonale odnajduje się we wdrażaniu nieszablonowych rozwiązań. Strategia rozbudowywania oferty o coraz to nowsze formy rozrywki i oferowania ciekawych propozycji rodzinnego spędzenia czasu mieszkańcom Gliwic, przynosi wymierne efekty.

Warto przypomnieć, że za projekt „Śląskie Atrakcje” oraz wdrożenie płatności Bonem Turystycznym Sierra Balmain otrzymała złotą nagrodę PRCH Retail Awards w kategorii „Kampania Wizerunkowa Roku 2022”, zaś Funzeum, będące największą wystawą złudzeń świetlnych i optycznych w Polsce, zostało uznane Top atrakcją Śląska 2022.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.