Komunikaty PR

Nowy produkt PayTel, czyli o eCommerce Płatności Online

2022-04-12  |  10:45
Biuro prasowe

To ciąg dalszy rewolucji w płatnościach z udziałem PayTel – dostawca płatności bezgotówkowych nie spoczywa na laurach!

Poznaj eCommerce Płatności Online

Bramka płatnicza eCommerce Płatności Online pozwala na udostępnienie klientom niezbędnego rozwiązania, czyli płatności internetowych. Umożliwia korzystanie z ponad 30 różnych metod płatności.

eCommerce Płatności Online to jedna z najbardziej konkurencyjnych ofert na rynku. Nie zawiera również żadnych ukrytych kosztów, opłat za przelewy, aktywności czy rozliczenie transakcji. Nie pobiera też opłat autoryzacyjnych. Każdy typ transakcji wiąże się z taką samą stawką.

Integracja eCommerce Płatności Online należy do bardzo prostych czynności od strony sklepu. W jaki sposób można ją zintegrować?

  • Przy pomocy wtyczek do głównych platform e-commerce takich jak: WooCommerce, Magento, Prestashop, Shopify. Umożliwiają one błyskawiczną i bezproblemową integrację bramki płatniczej.
  • Poprzez API do wszystkich metod płatności, które pozwala na dodanie i konfigurację wybranej metody płatności oraz dostosowanie jej nawet do najbardziej niestandardowych wymagań.
  • Poprzez gotowy formularz płatności.

eCommerce Płatności Online pozwala na korzystanie z różnych metod płatności:

  • BLIK

Błyskawiczna i najpopularniejsza forma płatności wymagająca kodu generowanego przez aplikację mobilną banku

  • Szybki przelew (Pay-By-Link)

Metoda w której klient wybiera swój bank z widocznej listy banków, specjalnie wygenerowany link przenosi go do strony logowania w serwisie internetowym, następnie potwierdza automatycznie wypełniony formularz ze szczegółami transakcji oraz zatwierdza całą operację kodem weryfikacyjnym.

  • Płatność kartą

Zapłaty dokonywane przy użyciu kart Visa oraz Mastercard zabezpieczone protokołem 3D Secure, wersja 2.1.

  • Tokenizacja

Bezpieczne przechowywanie zaszyfrowanych danych kart płatniczych, ułatwiające realizowanie często dokonywanych płatności oraz płatności cyklicznych. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo płatności online dzięki zastąpieniu nim wrażliwych danych kart płatniczych oraz przyspieszyć realizację transakcji z wykorzystaniem API dla rozwiązań „szytych na miarę” dla każdego merchanta.

  • Subskrypcje, czyli płatności cykliczne realizowane przy pomocy wcześniej wygenerowanego tokena

Płatności pozwalające na cykliczne i automatyczne obciążanie kart klientów za zakupy bez konieczności wprowadzania danych karty przy każdej transakcji. Bardzo popularne przy płatnościach za abonamenty.

  • Płatność one-click lub no-click

Klient zezwala na zapisanie danych karty jako tokena do przyszłego użycia karty w sklepie. Z możliwości tej korzystają sprzedawcy prowadzący sklepy internetowe, którzy chcą zapisywać dane kart przy powtarzających się płatnościach.

  • QR Payments

Funkcjonalność, która umożliwia dokonywanie płatności za pomocą kodów QR. Możliwe jest wygenerowanie kodów QR odpowiadających produktowi oraz stałej lub wygenerowanej w trakcie realizowania sprzedaży kwocie. Transakcja jest inicjowana przez zeskanowanie kodu QR i finalizowana w Internecie lub w aplikacji. Płatność jest realizowana zgodnie ze standardami PSD2 i EMVCo dla płatności QR.

Bezpieczeństwo i funkcjonalność eCommerce Płatności Online

Bramka płatnicza korzysta z protokołu bezpieczeństwa, który umożliwia uwierzytelnienie właściciela karty kredytowej oraz zwiększa bezpieczeństwo zakupów online.

eCommerce Płatności Online to usługa, która spełnia rygorystyczne kryteria protokołów 3DS oraz PCI. Protokół 3D Secure 2.1 jest standardem pozwalającym na uwierzytelnienie klientów podczas dokonywania płatności online. Transakcje w bramce płatniczej posiadają zabezpieczenia zgodne z wymogami organizacji płatniczych VISA oraz MasterCard, poprzez protokół 3D Secure 2.1. To zdecydowanie bardziej bezpieczna wersja uwierzytelnienia danych niż 3-D Secure (3DS) oferowana przez innych dostawców na polskim rynku. Co to oznacza w praktyce? Konsument, w zależności od wersji wdrożonego protokołu przez bank, będzie musiał uwierzytelnić transakcję poprzez podanie kodu SMS, zalogowanie się na swoje konto bankowe bądź wykonanie innej operacji, dostępnej dla banku, służącej za metodę uwierzytelnienia.

Bramka płatnicza od PayTel to rozwiązanie polecane w szczególności podmiotom prowadzącym działalność w sieci, które szukają najlepszych ofert płatności online. Z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w przypadku sklepów, które chcą zawalczyć o porzucone koszyki zakupowe. Niestety, duża część klientów rezygnuje z zakupów na etapie płatności, ponieważ nie może skorzystać z metody zapłaty, którą zwykle wybiera. eCommerce Płatności Online doskonale sprawdzą się również w przypadku osób zajmujących się sprzedażą stacjonarną planujących rozwinąć sprzedaż w Internecie.

PayTel we współpracy z CUTBerry (CUTBerry.com) pomaga we wszelkiego rodzaju integracjach, wspiera merchantów w rozmowach z twórcami sklepów, tak by proces włączenia płatności był szybki, profesjonalny oraz spełniał oczekiwania klientów.

Udostępnianie płatności online niezbędne dla rozwoju biznesu

Jak wynika z danych udostępnionych przez Hootsuite, aż 64,6% polskich internautów powyżej 15. roku życia, skorzystało z płatności online w 2020 roku. Ok. 96% konsumentów odwiedziło sklepy internetowe, a 82,5% z nich dokonało zakupów online z wykorzystaniem płatności internetowych. W 2020 roku z płatności online skorzystało 19,91 mln Polaków, a branża e-commerce w Polsce zarobiła łącznie ok. 50 bln zł.

Statystyki z badania Gemius 2021 E-Commerce w Polsce pokazują z kolei, że ponad 70% badanych internautów korzystało z płatności online. To aż o 4 punkty procentowe więcej niż w 2020 roku i o 15 punktów procentowych więcej niż w 2019. Z płatności internetowych korzystało 53% kobiet i 47% mężczyzn.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków
Finanse Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.