Nowy produkt PayTel, czyli o eCommerce Płatności Online
To ciąg dalszy rewolucji w płatnościach z udziałem PayTel – dostawca płatności bezgotówkowych nie spoczywa na laurach!
Poznaj eCommerce Płatności Online
Bramka płatnicza eCommerce Płatności Online pozwala na udostępnienie klientom niezbędnego rozwiązania, czyli płatności internetowych. Umożliwia korzystanie z ponad 30 różnych metod płatności.
eCommerce Płatności Online to jedna z najbardziej konkurencyjnych ofert na rynku. Nie zawiera również żadnych ukrytych kosztów, opłat za przelewy, aktywności czy rozliczenie transakcji. Nie pobiera też opłat autoryzacyjnych. Każdy typ transakcji wiąże się z taką samą stawką.
Integracja eCommerce Płatności Online należy do bardzo prostych czynności od strony sklepu. W jaki sposób można ją zintegrować?
- Przy pomocy wtyczek do głównych platform e-commerce takich jak: WooCommerce, Magento, Prestashop, Shopify. Umożliwiają one błyskawiczną i bezproblemową integrację bramki płatniczej.
- Poprzez API do wszystkich metod płatności, które pozwala na dodanie i konfigurację wybranej metody płatności oraz dostosowanie jej nawet do najbardziej niestandardowych wymagań.
- Poprzez gotowy formularz płatności.
eCommerce Płatności Online pozwala na korzystanie z różnych metod płatności:
- BLIK
Błyskawiczna i najpopularniejsza forma płatności wymagająca kodu generowanego przez aplikację mobilną banku
- Szybki przelew (Pay-By-Link)
Metoda w której klient wybiera swój bank z widocznej listy banków, specjalnie wygenerowany link przenosi go do strony logowania w serwisie internetowym, następnie potwierdza automatycznie wypełniony formularz ze szczegółami transakcji oraz zatwierdza całą operację kodem weryfikacyjnym.
- Płatność kartą
Zapłaty dokonywane przy użyciu kart Visa oraz Mastercard zabezpieczone protokołem 3D Secure, wersja 2.1.
- Tokenizacja
Bezpieczne przechowywanie zaszyfrowanych danych kart płatniczych, ułatwiające realizowanie często dokonywanych płatności oraz płatności cyklicznych. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo płatności online dzięki zastąpieniu nim wrażliwych danych kart płatniczych oraz przyspieszyć realizację transakcji z wykorzystaniem API dla rozwiązań „szytych na miarę” dla każdego merchanta.
- Subskrypcje, czyli płatności cykliczne realizowane przy pomocy wcześniej wygenerowanego tokena
Płatności pozwalające na cykliczne i automatyczne obciążanie kart klientów za zakupy bez konieczności wprowadzania danych karty przy każdej transakcji. Bardzo popularne przy płatnościach za abonamenty.
- Płatność one-click lub no-click
Klient zezwala na zapisanie danych karty jako tokena do przyszłego użycia karty w sklepie. Z możliwości tej korzystają sprzedawcy prowadzący sklepy internetowe, którzy chcą zapisywać dane kart przy powtarzających się płatnościach.
- QR Payments
Funkcjonalność, która umożliwia dokonywanie płatności za pomocą kodów QR. Możliwe jest wygenerowanie kodów QR odpowiadających produktowi oraz stałej lub wygenerowanej w trakcie realizowania sprzedaży kwocie. Transakcja jest inicjowana przez zeskanowanie kodu QR i finalizowana w Internecie lub w aplikacji. Płatność jest realizowana zgodnie ze standardami PSD2 i EMVCo dla płatności QR.
Bezpieczeństwo i funkcjonalność eCommerce Płatności Online
Bramka płatnicza korzysta z protokołu bezpieczeństwa, który umożliwia uwierzytelnienie właściciela karty kredytowej oraz zwiększa bezpieczeństwo zakupów online.
eCommerce Płatności Online to usługa, która spełnia rygorystyczne kryteria protokołów 3DS oraz PCI. Protokół 3D Secure 2.1 jest standardem pozwalającym na uwierzytelnienie klientów podczas dokonywania płatności online. Transakcje w bramce płatniczej posiadają zabezpieczenia zgodne z wymogami organizacji płatniczych VISA oraz MasterCard, poprzez protokół 3D Secure 2.1. To zdecydowanie bardziej bezpieczna wersja uwierzytelnienia danych niż 3-D Secure (3DS) oferowana przez innych dostawców na polskim rynku. Co to oznacza w praktyce? Konsument, w zależności od wersji wdrożonego protokołu przez bank, będzie musiał uwierzytelnić transakcję poprzez podanie kodu SMS, zalogowanie się na swoje konto bankowe bądź wykonanie innej operacji, dostępnej dla banku, służącej za metodę uwierzytelnienia.
Bramka płatnicza od PayTel to rozwiązanie polecane w szczególności podmiotom prowadzącym działalność w sieci, które szukają najlepszych ofert płatności online. Z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w przypadku sklepów, które chcą zawalczyć o porzucone koszyki zakupowe. Niestety, duża część klientów rezygnuje z zakupów na etapie płatności, ponieważ nie może skorzystać z metody zapłaty, którą zwykle wybiera. eCommerce Płatności Online doskonale sprawdzą się również w przypadku osób zajmujących się sprzedażą stacjonarną planujących rozwinąć sprzedaż w Internecie.
PayTel we współpracy z CUTBerry (CUTBerry.com) pomaga we wszelkiego rodzaju integracjach, wspiera merchantów w rozmowach z twórcami sklepów, tak by proces włączenia płatności był szybki, profesjonalny oraz spełniał oczekiwania klientów.
Udostępnianie płatności online niezbędne dla rozwoju biznesu
Jak wynika z danych udostępnionych przez Hootsuite, aż 64,6% polskich internautów powyżej 15. roku życia, skorzystało z płatności online w 2020 roku. Ok. 96% konsumentów odwiedziło sklepy internetowe, a 82,5% z nich dokonało zakupów online z wykorzystaniem płatności internetowych. W 2020 roku z płatności online skorzystało 19,91 mln Polaków, a branża e-commerce w Polsce zarobiła łącznie ok. 50 bln zł.
Statystyki z badania Gemius 2021 E-Commerce w Polsce pokazują z kolei, że ponad 70% badanych internautów korzystało z płatności online. To aż o 4 punkty procentowe więcej niż w 2020 roku i o 15 punktów procentowych więcej niż w 2019. Z płatności internetowych korzystało 53% kobiet i 47% mężczyzn.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.