Komunikaty PR

Olimp dołącza do Republiki Smaku w centrum handlowym Promenada

2023-01-27  |  13:25
Biuro prasowe

Strefa food court „Republika Smaku” w CH Promenada oferuje szeroki wybór restauracji, z których można skorzystać w przerwie między zakupami, by odpocząć i naładować baterie na dalsze atrakcje. W poniedziałek 16 stycznia gastronomiczna oferta galerii poszerzyła się o przedstawiciela największej sieci restauracji typu fast casual dining – Olimp.

 

Olimp to sieć restauracji samoobsługowych należących do grupy Gastromall, posiadająca swoje lokale w całej Polsce – przede wszystkim w galeriach handlowych i biurowcach. Oferuje różnorodne, stale zmieniające się dania kuchni europejskiej urozmaicone kulinarnymi akcentami z całego świata. Olimp zatrudnia doświadczonych kucharzy, którzy na bieżąco przygotowują wszystkie potrawy. Dzięki systemowi samoobsługi to klient decyduje o wielkości porcji i ma kontrolę nad wysokością rachunku. W ramach programu lojalnościowego w postaci Karty Klienta każdy może uzyskać atrakcyjne rabaty, a dodatkowo na specjalne zniżki mogą liczyć studenci i seniorzy.

 

Wśród dotychczasowych najemców gastronomicznych Promenady znajdują się znane wszystkim marki fast food, takie jak KFC, McDonald’s, North Fish i Subway, a także serwujące kuchnię azjatycką Tigon, Thai Wok i Sakana Sushi Bar. Dla wielbicieli pizzy dostępne są Pizza Hut i Pizza Hut Express, a jako alternatywy także Mleczarnia czy Arianos Doner Kebab.

 

Mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa zróżnicowana oferta gastronomiczna w galerii handlowej. Pomiędzy zakupami i innymi aktywnościami dostępnymi w Atrium Promenada, w Republice Smaku można zjeść, napić się i odpocząć w komfortowych warunkach. Otwarta po gruntownej przebudowie strefa food court została tak zaprojektowana, by łączyć styl retro z nowoczesnością, a kącik zabaw i odpowiednio przystosowane meble ułatwiają korzystanie z niej osobom z dziećmi. Dbamy o to, by klienci mieli do dyspozycji szeroki wybór restauracji w jednym miejscu i mogli w każdej chwili z nich skorzystać. Popularność lokali serwujących jedzenie na wagę cieszy się dużą popularnością na polskim rynku, a marka Olimp zdobyła zaufanie konsumentów. Cieszymy się więc, że stanie się częścią naszej Republiki Smaku. – mówi Sylwia Ochnio, menedżerka CH Promenada.

 

Restaurację Olimp można znaleźć w strefie food court „Republika Smaku” na pierwszym piętrze Atrium Promenada.

 

 

Więcej informacji na stronie: www.olimprest.pl oraz https://warszawa.promenada.com/ i https://warszawa.promenada.com/republika-smaku/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.