OLYMP łączy siły z Ekspertfitness.com!
Notowany na NewConnect dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness, specjalizujący się w produkcji sprzętu treningowego OLYMP rozpoczyna współpracęz Ekspertfitness.com Ze względu na komplementarność oferowanych produktów i usług, marki zobowiązują się do wzajemnej promocji i sprzedaży sprzętu (w szczególności marek Tiguar oraz OLYMP) oraz między innymi do prowadzenia wspólnych działań marketingowych.
Ekspertfitness.com, podobnie jak OLYMP specjalizuje się w kompleksowym wyposażaniu klubów fitness. Ponadto firma prowadzi szkolenia i certyfikacje instruktorów fitness i trenerów personalnych, a także organizuje eventy sportowe. Ekspertfitness.com jest dystrybutorem sprzętu takich marek jak: Tiguar, Bosu i Reebok – również na rynki zagraniczne. Dzięki współpracy marki te staną się również częścią oferty OLYMP, natomiast Ekspert Fitness będzie miał możliwość dystrybucji sprzętu z portfolio OLYMP.
- Umowa o współpracy z Ekspertfitness.com otwiera bardzo duże możliwości, zarówno przed OLYMP jak i przed naszym nowym kontrahentem. Bardzo cieszymy się z tej współpracy – zamiast ze sobą konkurować, postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie wzrastać wraz z całym rynkiem fitness – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu OLYMP S.A.
Marka OLYMP jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: OLYMP Classic i OLYMP New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek. W ostatnim czasie dynamicznie się rozwijała, poszerzając partnerstwa biznesowe.
W ramach współpracy, firmy połączą ofertę produktową. Będzie to poparte działaniami marketingowymi na szeroką skalę: wspólne materiały promocyjne, uczestnictwo w targach
kongresach branżowych czy organizowanie szkoleń produktowych oraz warsztatów i szkoleń dla instruktorów, trenerów oraz klientów.
Według raportu przygotowanego przez Aliied Market Research z 2019 r., wartość rynku fitness w 2027 r. wyniesie 15,2 mld USD, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2020 rokiem, kiedy wartość ta wyniosła 11,9 mld USD.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.