Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit® znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla podróżujących. W ramach nowej platformy komunikacji powstała Orbita Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot. Wyjątkowy spot można odwiedzać przez cały okres wakacyjny aż do 14 września br.
W tym roku Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit®, podkreślając, że bezcukrowa guma jest nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale może być również najlepszym towarzyszem wielu codziennych momentów. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży, które paradoksalnie również mogą obfitować w mikrostresy. Dlatego marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu.
– Chcąc uatrakcyjnić czas, który podróżni spędzają na lotnisku, postanowiliśmy zorganizować na warszawskim Lotnisku Chopina strefę Orbity Chillu. Znajdują się w niej komfortowe pufy i kanapy z widokiem na startujące samoloty, ale również atrakcje, które zapewnią aktywny relaks przed odlotem. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strefy! – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.
Strefa Orbita Chillu jest dostępna do 14 września br. Spot marki Orbit® jest zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie, za strefą check-in w Pirsie centralnym. Na Orbicie Chillu znajdziemy niespotykaną dotąd „tablicę odlotów”, maszynę vendingową ze specjalnie zaprojektowaną grą, gdzie można bezpłatnie otrzymać bezcukrowe gumy Orbit®, miejsce do odpoczynku, praktyczne gniazdka do ładowania telefonu, a także insta spot – „kolorowy łuk”, przez który można obserwować odlatujące samoloty. Wsparciem dla strefy będą też aktywacje konkursowe oraz akcje influencerskie.
Za adaptacje strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024
AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska systematycznie odchodzi od węgla. Unijny cel redukcji emisji do 2030 roku może się jednak nie udać
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) ocenia, że mimo starań Polsce nie uda się osiągnąć redukcji emisji gazów cieplarnianych o 55 proc. do 2030 roku. Mamy wprawdzie rekordowy poziom 30 proc. energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, ale polska gospodarka w dalszym ciągu jest wysokoemisyjna ze względu na spory udział węgla. OECD zaleca przyspieszenie dekarbonizacji i uproszczenie systemu wydawania pozwoleń dla nowych instalacji OZE. Rekomenduje także reformę podatków w transporcie.
Problemy społeczne
Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie

18,4 proc. – taki udział w radach nadzorczych i zarządach 140 spółek giełdowych miały kobiety na koniec 2024 roku. Z badania 30% Club Poland wynika, że odsetek ten wzrósł zaledwie o 0,4 proc. w porównaniu do sytuacji rok wcześniej. Spadki zanotowali dotychczasowi liderzy, czyli m.in. sektor finansowy i spółki z indeksu WIG20, za to solidny progres zrobiły średnie spółki z mWIG40. Autorzy badania podkreślają, że rozczarowujące rezultaty wskazują na potrzebę podjęcia różnorodnych działań, by wspierać różnorodność we władzach firm.
Transport
Trwa nabór wniosków do programu dopłat do elektryków. Bez zmiany systemu podatków może być krótkotrwałym mechanizmem wsparcia rynku

Z początkiem lutego ruszył program NaszEauto, w ramach którego na dopłaty do zakupu samochodów elektrycznych trafi łącznie 1,6 mld zł. Maksymalna kwota wsparcia wynosi 40 tys. zł, a mogą z niego skorzystać wyłącznie osoby fizyczne i osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Eksperci przestrzegają, że wyłączenie z niego firm może spowodować, że nie przyniesie on spodziewanych efektów. – Dopłaty powinny być mechanizmem towarzyszącym szerszym zmianom systemowym opartym przede wszystkim na zmianie przepisów podatkowych – ocenia Aleksander Szałański z Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.