Polbruk sponsoruje i kibicuje drużynie Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Firma Polbruk SA jest jednym ze sponsorów drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Nasi siatkarze zagrają wkrótce w wielkim Superfinale Ligi Mistrzów we włoskiej Weronie i staną przed szansą zdobycia najważniejszego trofeum w europejskiej siatkówce. Zespół z Polski po raz trzeci w historii stoi przed szansą zdobycia niezwykle prestiżowego trofeum. Dwie najlepsze drużyny europejskiej siatkówki: Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i Itas Trentino, zmierzą się ze sobą 1 maja 2021r. w hali AGSM Forum.
Siatkarze ZAKSY zagrają w finale w specjalnie przygotowanych strojach meczowych. Zespół wystąpi w kolorze czerwonym, symbolizującym Weronę jako miasto Romea i Julii, a także miłość do siatkówki, uzupełnionym o biały kolor. Oba wspólnie tworzą barwy polskiej flagi. Libero w stroju w kolorze niebieskim uzupełni barwy ZAKSY. Na koszulkach oprócz nazw sponsorów, numerów, nazwisk oraz oznaczenia finału Ligi Mistrzów znajduje się hasło: "Łykamy to, jedziemy dalej!". To hasło Pawła Brandta, fizjoterapeuty Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, które stało się symboliczne dla sezonu 2020/2021. Właśnie takim okrzykiem dopingował on siatkarzy podczas meczu rewanżowego półfinału Ligi Mistrzów. Mecz ze względu na obostrzenia związanie z wirusem Covid-19, odbywał się bez udziału publiczności, więc okrzyki były doskonale słyszane przez setki tysięcy kibiców oglądających to spotkanie na ekranach telewizorów.
„Jesteśmy dumni, że jesteśmy sponsorem tej wspaniałej drużyny. Mocno trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że siatkarzom ZAKSA uda się zdobyć wymarzone przez wszystkich trofeum. Siatkówka to sport, który jest nam bardzo bliski i chętnie angażujemy się w różnego rodzaju inicjatywy, których celem jest propagowanie aktywności. Wczasach pandemii, pracy w systemie home office i nauki zdalnej stała się ona jeszcze bardziej ważna niż dotychczas. Zawodnicy drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle to wspaniały przykład i wzór godny do naśladowania. Cieszymy się, że nasze logo widnieje na strojach meczowych tak wyjątkowych sportowców. Serdecznie zapraszamy wszystkich do kibicowania naszym siatkarzom” - mówi Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk SA.
Polbruk jako sponsor ZAKSA dla wszystkich sympatyków siatkówki przygotował specjalny konkurs, w którym można wygrać 5 koszulek Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, dokładnie takich jak z finałowego meczu. Informacje o konkursie znajdują się na profilu firmowym na FB.
Klub ZAKSA z Kędzierzyna-Koźle to jeden z najbardziej utytułowanych Klubów siatkarskich w Polsce. W trakcie swej wieloletniej historii zdobył prawie wszystkie liczące się nagrody i tytuły w polskiej siatkówce, m.in. Wicemistrz Polski 2020/2021 PlusLigi, Superpuchar Mistrzów Polski 2020, Superpuchar Polski 2019, Puchar Polski 2019 i tytuł Mistrza Polski 2019.
Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej, płyt betonowych oraz małej architektury w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Kostki i płyty, Architektura oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.
O firmie
www.polbruk.pl
www.facebook.com/polbruk
www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/
www.facebook.com/JestemFachowcem
46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
Jak wrócić do formy po wakacjach?
Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.