„Powiem TAK” – konferencja na rzecz osób z niepełnosprawnościami już 10 czerwca
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
10 czerwca w hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport odbędzie się konferencja poświęcona zmianie postrzegania osób z niepełnosprawnościami. Organizatorem wydarzenia jest Juliusz Zgliński – uczeń liceum, działacz na rzecz równości, który sam zmaga się z niepełnosprawnością ruchową.
Konferencja jest skierowana głównie do osób decyzyjnych w oświacie i służbie zdrowia, rodziców osób z niepełnosprawnościami i ich samych, jak również przedsiębiorców poszukujących nowych pracowników. Jej celem jest przełamywanie stereotypów i zmiana postrzegania osób z niepełnosprawnościami.
Podczas wydarzenia wystąpią prelegenci z różnych środowisk, wśród nich: Samuel Tokarski, Przemysław Brumer, Szymon Karwasz, Marcin Banaszkiewicz, Julia Małecka, Joanna Środa, Marcin Fidler, Magdalena Bujakowska, Magdalena Brdej oraz Maciej Kawecki. Konferencję poprowadzą Paulina Patro oraz Filip Werstler.
- Każdemu z występujących na tej konferencji zależy na przełamywaniu barier pomiędzy ludźmi oraz zmienianiu świata na lepsze. Każdy z nich jest również świetnym przykładem na to, że warto mieć marzenia i je spełniać – mówi Juliusz Zgliński, organizator konferencji.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest hotel Hilton Garden Inn Kraków.
Wszyscy występujący prelegenci zrzekli się wynagrodzenia, a sam udział w konferencji jest bezpłatny. Więcej informacji pod adresem: https://powiem-tak.pl/ oraz PowiemTAK.

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.