Promotech chce być liderem w sprzedaży wiertarek w Indiach
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Promotech dynamicznie wchodzi na rynek indyjski z własną marką wiertarek elektromagnetycznych. Pomóc w tym mają warsztaty dla dystrybutorów w New Delhi, których celem jest rozszerzenie sieci sprzedaży w tym regionie.
Rozwój sprzedaży na rynku indyjskim to obecnie jeden z priorytetów białostockiego producenta i eksportera innowacyjnych urządzeń do obróbki metali i automatyzacji procesów spawania.
- To jeden z najważniejszych rynków na świecie, a dla naszej branży i dla Promotechu zdecydowanie rynek najbardziej obiecujący – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. handlu. - Sześć lat temu udało się nam stworzyć tam przyczółek w postaci spółki-córki - Promotech FM, która zajęła się dystrybucją naszych maszyn i systemów spawalniczych. W tym roku, w wyniku zakończenia współpracy z jednym z ważnych dystrybutorów, który zajmował się importem naszych wiertarek, rozszerzyliśmy zakres działania naszej indyjskiej spółki o ten właśnie asortyment wiertarkowy. Idealną okazją do ogłoszenia naszych nowych planów ekspansji na rynku indyjskim były kwietniowe warsztaty w New Delhi.
To kolejna już edycja warsztatów spółki, zorganizowana z myślą o rozszerzeniu sieci sprzedaży na terenie całych Indii (pozyskanie nowych dystrybutorów) i poszerzeniu oferty spółki w tym regionie. Wzięło w nich udział kilkudziesięciu dystrybutorów z różnych stron kraju.
- Wcześniej sprzedawaliśmy tam z powodzeniem wiertarki do szyn oraz wiertarki specjalne z certyfikatem ATEX do stref zagrożonych wybuchem – mówi Andrzej Twarowski, specjalista ds. marketingu Promotechu. - Teraz na warsztatach przedstawiliśmy pełną ofertę wiertarek elektromagnetycznych, w tym wiertarki z funkcją gwintowania oraz najnowsze modele z zasilaniem bateryjnym. Bogactwo oferty Promotechu w tym zakresie spotkało się z dużym entuzjazmem naszych partnerów biznesowych w Indiach.
Celem warsztatów było też dostarczenie praktycznej wiedzy na temat całej oferty urządzeń i technologii Promotechu, wykorzystywanych w procesach cięcia, spawania, wiercenia i ukosowania stali. Przedstawiono korzyści dla branży przemysłowej i potencjalnych klientów, wynikające z ich zastosowania.
W części teoretycznej, w formie wykładów zaprezentowano fabrykę Promotech w Polsce, omówiono ofertę firmy oraz przedstawiono technologie i możliwości zastosowania ich produktów. Druga część warsztatów skupiała się na praktycznej prezentacji maszyn - uczestnicy mogli „na żywo” poznać ich działanie; wzięli też udział w szkoleniach oraz ćwiczeniach z obsługi.
W przypadku ukosowarek największym zainteresowaniem uczestników cieszyły się ukosowarki do blach ABM-50 z posuwem automatycznym do blach o grubości do 80mm i możliwością pracy z twardymi materiałami
typu stale nierdzewne, super duplex, hardox, stopy niklu itp. oraz manualna BM-25 z innowacyjnym rozwiązaniem głowicy skrawającej, umożliwiającej wykonanie fazki o szerokości 25mm w zaledwie dwóch przejściach.
- Zaprezentowaliśmy również pełną gamę wózków do spawania i cięcia – dodaje Andrzej Twarowski. - Szczególne zainteresowanie wzbudziły dwa kompaktowe wózki z zasilaniem bateryjnym - Mini Spider oraz Gecko Battery oraz najbardziej zawansowany, modułowy wózek Rail Titan z wbudowanym oscylatorem liniowym i z możliwością pracy na powierzchniach płaskich, krzywoliniowych i zbiornikach nie tylko metodami MIG/MAG, ale również metodą TIG.
Warsztaty prowadzili przedstawiciele Promotechu zarówno z Polski, jak i z Indii, dzięki czemu dealerzy mieli okazję zdobyć wiedzę z pierwszej ręki i nawiązać bezpośredni kontakt z przedstawicielami firmy. Dystrybutorzy mogą też liczyć na pełne wsparcie specjalistów z Promotechu w zakresie praktycznej obsługi maszyn.
- Rynek indyjski ma dzisiaj dla Promotechu większy potencjał, niż rynek USA, bo mamy szansę stać się tu graczem numer jeden – podsumowuje wiceprezes Zaleski. - To wymaga pracy, ale mamy już bardzo mocne, pozytywne wyniki naszych działań - przez ostatnie dwa miesiące pozyskaliśmy wielu nowych dystrybutorów, kluczowych dla naszego długoterminowego sukcesu. Zatrudniliśmy też nowych, doświadczonych handlowców oraz pracowników serwisu. Jestem pewien, że te działania dadzą nam już wkrótce oczekiwane wyniki.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.