Promotech chce być liderem w sprzedaży wiertarek w Indiach
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Promotech dynamicznie wchodzi na rynek indyjski z własną marką wiertarek elektromagnetycznych. Pomóc w tym mają warsztaty dla dystrybutorów w New Delhi, których celem jest rozszerzenie sieci sprzedaży w tym regionie.
Rozwój sprzedaży na rynku indyjskim to obecnie jeden z priorytetów białostockiego producenta i eksportera innowacyjnych urządzeń do obróbki metali i automatyzacji procesów spawania.
- To jeden z najważniejszych rynków na świecie, a dla naszej branży i dla Promotechu zdecydowanie rynek najbardziej obiecujący – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. handlu. - Sześć lat temu udało się nam stworzyć tam przyczółek w postaci spółki-córki - Promotech FM, która zajęła się dystrybucją naszych maszyn i systemów spawalniczych. W tym roku, w wyniku zakończenia współpracy z jednym z ważnych dystrybutorów, który zajmował się importem naszych wiertarek, rozszerzyliśmy zakres działania naszej indyjskiej spółki o ten właśnie asortyment wiertarkowy. Idealną okazją do ogłoszenia naszych nowych planów ekspansji na rynku indyjskim były kwietniowe warsztaty w New Delhi.
To kolejna już edycja warsztatów spółki, zorganizowana z myślą o rozszerzeniu sieci sprzedaży na terenie całych Indii (pozyskanie nowych dystrybutorów) i poszerzeniu oferty spółki w tym regionie. Wzięło w nich udział kilkudziesięciu dystrybutorów z różnych stron kraju.
- Wcześniej sprzedawaliśmy tam z powodzeniem wiertarki do szyn oraz wiertarki specjalne z certyfikatem ATEX do stref zagrożonych wybuchem – mówi Andrzej Twarowski, specjalista ds. marketingu Promotechu. - Teraz na warsztatach przedstawiliśmy pełną ofertę wiertarek elektromagnetycznych, w tym wiertarki z funkcją gwintowania oraz najnowsze modele z zasilaniem bateryjnym. Bogactwo oferty Promotechu w tym zakresie spotkało się z dużym entuzjazmem naszych partnerów biznesowych w Indiach.
Celem warsztatów było też dostarczenie praktycznej wiedzy na temat całej oferty urządzeń i technologii Promotechu, wykorzystywanych w procesach cięcia, spawania, wiercenia i ukosowania stali. Przedstawiono korzyści dla branży przemysłowej i potencjalnych klientów, wynikające z ich zastosowania.
W części teoretycznej, w formie wykładów zaprezentowano fabrykę Promotech w Polsce, omówiono ofertę firmy oraz przedstawiono technologie i możliwości zastosowania ich produktów. Druga część warsztatów skupiała się na praktycznej prezentacji maszyn - uczestnicy mogli „na żywo” poznać ich działanie; wzięli też udział w szkoleniach oraz ćwiczeniach z obsługi.
W przypadku ukosowarek największym zainteresowaniem uczestników cieszyły się ukosowarki do blach ABM-50 z posuwem automatycznym do blach o grubości do 80mm i możliwością pracy z twardymi materiałami
typu stale nierdzewne, super duplex, hardox, stopy niklu itp. oraz manualna BM-25 z innowacyjnym rozwiązaniem głowicy skrawającej, umożliwiającej wykonanie fazki o szerokości 25mm w zaledwie dwóch przejściach.
- Zaprezentowaliśmy również pełną gamę wózków do spawania i cięcia – dodaje Andrzej Twarowski. - Szczególne zainteresowanie wzbudziły dwa kompaktowe wózki z zasilaniem bateryjnym - Mini Spider oraz Gecko Battery oraz najbardziej zawansowany, modułowy wózek Rail Titan z wbudowanym oscylatorem liniowym i z możliwością pracy na powierzchniach płaskich, krzywoliniowych i zbiornikach nie tylko metodami MIG/MAG, ale również metodą TIG.
Warsztaty prowadzili przedstawiciele Promotechu zarówno z Polski, jak i z Indii, dzięki czemu dealerzy mieli okazję zdobyć wiedzę z pierwszej ręki i nawiązać bezpośredni kontakt z przedstawicielami firmy. Dystrybutorzy mogą też liczyć na pełne wsparcie specjalistów z Promotechu w zakresie praktycznej obsługi maszyn.
- Rynek indyjski ma dzisiaj dla Promotechu większy potencjał, niż rynek USA, bo mamy szansę stać się tu graczem numer jeden – podsumowuje wiceprezes Zaleski. - To wymaga pracy, ale mamy już bardzo mocne, pozytywne wyniki naszych działań - przez ostatnie dwa miesiące pozyskaliśmy wielu nowych dystrybutorów, kluczowych dla naszego długoterminowego sukcesu. Zatrudniliśmy też nowych, doświadczonych handlowców oraz pracowników serwisu. Jestem pewien, że te działania dadzą nam już wkrótce oczekiwane wyniki.
Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji
Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.