Komunikaty PR

Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

2021-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do wyznaczonego celu i pozwolą przeżyć niezapomniane przygody.

Dzięki komoot nie ominiesz żadnego zakrętu, nie zboczysz z trasy i zawsze dotrzesz do celu. Teraz komoot i Suunto działają wspólnie. Zobacz, co zyskują użytkownicy dzięki tej kooperacji.

 

Co to jest komoot?

Komoot to największa w Europie platforma outdoorowa, dzięki której w łatwy sposób można zaplanować m.in. wycieczki piesze, rowerowe, czy treningi w terenie. To także niezawodna i profesjonalna nawigacja, która skutecznie prowadzi do wyznaczonego celu. 

Społeczność aplikacji komoot liczącą już ponad 16 milionów użytkowników na całym świecie tworzą pasjonaci przygód i aktywności fizycznej. Aplikacja oferuje dokładne mapy, a także narzędzia do planowania tras, które łatwo zsynchronizować do kompatybilnych urządzeń i zegarków - w tym zegarków Suunto.

 

Aplikacja komoot w zegarkach Suunto

Teraz platforma komoot i marka Suunto działają razem. Użytkownicy zegarków sportowych i smartwatchy Suunto mogą korzystać z wygodnej aplikacji komoot. Wystarczy, że dołączą do platformy, wybiorą swój region i połączą komoot z zegarkiem. Konto można założyć przez stronę internetową https://www.komoot.com/Suunto, a także dzięki aplikacji na urządzenia mobilne dostępnej na Androida i iOS. Od tego momentu wszystkie zaplanowane trasy oraz inne dane będą automatycznie synchronizowały się z darmową aplikacją i zegarkiem Suunto. 

Dzięki współpracy z komoot użytkownicy zegarków Suunto mogą korzystać z nowych, pomocnych narzędzi. Wśród nich znajduje się nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn), która za pośrednictwem zegarka, na podstawie danych z GPS będzie przekazywała wskazówki dotyczące zaplanowanej trasy. W trakcie wyprawy na wyświetlaczu zegarka pojawiać się będą precyzyjne komunikaty nawigujące np. “skręć w prawo”. Nie ważne czy odbywasz trening biegowy, czy jedziesz na rowerze, czy idziesz w góry. Dzięki tej opcji już nie musisz martwić się, że zboczysz z trasy i możesz skupić się na efektywnym treningu lub spokojnie podziwiać wszystko dokoła. 

 

Planuj i odkrywaj

Jest jeszcze wiele szlaków do odkrycia, szczytów i celów do zdobycia. Źródłem inspiracji mogą być mapy dostępne w aplikacji komoot, dzięki którym zaplanujesz ekscytujące wyprawy. Narzędzia te pozwalają na dokładne określenie czasu trwania wędrówki, czy pokonywanych wysokości. Przygotowanie do kolejnych wypraw i treningów może być prostsze, a trasy precyzyjniej dopasowane do potrzeb i umiejętności. Połączenie nowoczesnych funkcji dostępnych w zegarkach Suunto wraz z narzędziami od komoot pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z odbywanych wypraw i treningów. 

Te i inne funkcje opisane w artykule znajdziesz w nowych modelach Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum. 

 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

 

-------

 

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

 

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.