Komunikaty PR

Przedświąteczne zmiany w krakowskiej Galerii Bronowice

2021-12-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W ostatni miesiąc roku Galeria Bronowice wchodzi bogatsza o nową ofertę. 27 listopada swoją działalność w obiekcie zainicjował pop-up store Tchibo. Również niedawno, po remodelingu, otwarty został salon Monnari, pojawił się drugi salon Homla oraz czasowe stoiska świąteczne. Ich propozycja, w połączeniu z klimatem zimowych dekoracji, sprzyja kompletowaniu prezentów dla najbliższych oraz ozdabianiu domów. Dodatkową zachętą do odwiedzin jest akcja prosale, zorganizowana z okazji 8 urodzin Galerii.

 

Pop-up Store Tchibo, który pojawił się w Galerii Bronowice, łączy profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu. W ponad 160-metrowym punkcie, zlokalizowanym na poziomie 0, znajduje się również bar kawowy - miejsce, w którym klienci mogą spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance kawy.

 

W ostatnim czasie działalność po remodelingu wznowił salon Monnari w Galerii Bronowice. Teraz zajmuje powierzchnię ponad 254 m kw. Odświeżone i powiększone wnętrze, w przestrzeniach którego wyeksponowano najnowsze kolekcje, znajduje się na poziomie +1 obiektu.

 

Także branża wyposażenia wnętrz, dzięki otwarciu drugiego salonu Homla, zyskała kolejne 420 m kw. W zlokalizowanym na poziomie 0 lokalu można znaleźć unikatowe dodatki, które ożywią dom i nadadzą mu wyjątkowego charakteru. Dodatkowo, z okazji otwarcia, dla klientów przygotowano specjalną promocję: -20% na wszystko. 

Świątecznego klimatu Galerii Bronowice nadają specjalnie stoiska na poziomie 0 - nie tylko przyciągają one wzrok, ale też zaciekawiają zapachem, jak na przykład to z wyjątkowymi dekoracjami z pachnącego suszu oferowane przez Cuda Wianki Design. Oryginalnymi stroikami, które powstały w Małopolsce, można udekorować wejściowe drzwi lub wigilijny stół. Na zabieganych czekają bogato zdobione choinki, gotowe, by wstawić je do salonu. Drzewka oferowane przez firmę Grześ dostępne są w przeróżnych rozmiarach i kolorach, dzięki czemu każdy znajdzie takie, które wpasuje się do wystroju. Na specjalnym stoisku można również zapakować prezenty w świąteczne opakowania, a od hostess w „anielskich” strojach - nabyć świąteczne opłatki.

 

Wśród sezonowych wysp znaleźć można także fantazyjne skarpetki marki Mozz ze świątecznymi motywami (i nie tylko!), które spodobają się zarówno tacie, młodszej siostrze jak i ukochanemu dziadkowi. Podczas poszukiwań warto też zwrócić uwagę na stoisko BohoBox, oferujące niepowtarzalne upominki złożone z produktów vege, handmade, od lokalnych dostawców. Z kolei na wyspie handlowej zlokalizowanej nieopodal wejścia do Auchan pojawiły się świeże sery góralskie wyrabiane na Podhalu, dzięki czemu zachowują oryginalny i tradycyjny smak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.