Komunikaty PR

Przedświąteczne zmiany w krakowskiej Galerii Bronowice

2021-12-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W ostatni miesiąc roku Galeria Bronowice wchodzi bogatsza o nową ofertę. 27 listopada swoją działalność w obiekcie zainicjował pop-up store Tchibo. Również niedawno, po remodelingu, otwarty został salon Monnari, pojawił się drugi salon Homla oraz czasowe stoiska świąteczne. Ich propozycja, w połączeniu z klimatem zimowych dekoracji, sprzyja kompletowaniu prezentów dla najbliższych oraz ozdabianiu domów. Dodatkową zachętą do odwiedzin jest akcja prosale, zorganizowana z okazji 8 urodzin Galerii.

 

Pop-up Store Tchibo, który pojawił się w Galerii Bronowice, łączy profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu. W ponad 160-metrowym punkcie, zlokalizowanym na poziomie 0, znajduje się również bar kawowy - miejsce, w którym klienci mogą spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance kawy.

 

W ostatnim czasie działalność po remodelingu wznowił salon Monnari w Galerii Bronowice. Teraz zajmuje powierzchnię ponad 254 m kw. Odświeżone i powiększone wnętrze, w przestrzeniach którego wyeksponowano najnowsze kolekcje, znajduje się na poziomie +1 obiektu.

 

Także branża wyposażenia wnętrz, dzięki otwarciu drugiego salonu Homla, zyskała kolejne 420 m kw. W zlokalizowanym na poziomie 0 lokalu można znaleźć unikatowe dodatki, które ożywią dom i nadadzą mu wyjątkowego charakteru. Dodatkowo, z okazji otwarcia, dla klientów przygotowano specjalną promocję: -20% na wszystko. 

Świątecznego klimatu Galerii Bronowice nadają specjalnie stoiska na poziomie 0 - nie tylko przyciągają one wzrok, ale też zaciekawiają zapachem, jak na przykład to z wyjątkowymi dekoracjami z pachnącego suszu oferowane przez Cuda Wianki Design. Oryginalnymi stroikami, które powstały w Małopolsce, można udekorować wejściowe drzwi lub wigilijny stół. Na zabieganych czekają bogato zdobione choinki, gotowe, by wstawić je do salonu. Drzewka oferowane przez firmę Grześ dostępne są w przeróżnych rozmiarach i kolorach, dzięki czemu każdy znajdzie takie, które wpasuje się do wystroju. Na specjalnym stoisku można również zapakować prezenty w świąteczne opakowania, a od hostess w „anielskich” strojach - nabyć świąteczne opłatki.

 

Wśród sezonowych wysp znaleźć można także fantazyjne skarpetki marki Mozz ze świątecznymi motywami (i nie tylko!), które spodobają się zarówno tacie, młodszej siostrze jak i ukochanemu dziadkowi. Podczas poszukiwań warto też zwrócić uwagę na stoisko BohoBox, oferujące niepowtarzalne upominki złożone z produktów vege, handmade, od lokalnych dostawców. Z kolei na wyspie handlowej zlokalizowanej nieopodal wejścia do Auchan pojawiły się świeże sery góralskie wyrabiane na Podhalu, dzięki czemu zachowują oryginalny i tradycyjny smak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.