Komunikaty PR

Rusza plebiscyt Wolt Awards 2023

2023-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Tysiące użytkowników aplikacji Wolt stworzą unikalną komisję konkursową, która w plebiscycie Wolt Awards, wyłoni najlepsze restauracje z Polski. W ramach głosowania można będzie typować swoje ulubione i sprawdzone lokale w 5 kategoriach. Głosowanie trwa od 2 do 31 października, a dla uczestniczących w nim osób przewidziane są specjalne kody rabatowe do wykorzystania na Wolt.

Rusza kolejna edycja Wolt Awards — plebiscytu organizowanego przez platformę do zamawiania jedzenia i zakupów Wolt. To w nim wszyscy użytkownicy Wolt mogą na chwilę przejąć rolę recenzentów, a następnie oddać głos na najlepsze ich zdaniem restauracje w Polsce. W plebiscycie udział weźmie 246 wyselekcjonowanych restauracji z: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Gdańska, które w aplikacji Wolt gromadzą najwyższe oceny. Głosować może każdy, pod warunkiem że w chwili oddania głosu, znajduje się w mieście właściwym dla ich lokalizacji.

Restauracje biorące udział w plebiscycie zostały pogrupowane i przypisane do jednej z kategorii tematycznych: “Comfort Food”, “Zielono mi”, “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”. W Warszawie, Krakowie i Poznaniu, użytkownicy będą mogli zagłosować na wybraną restaurację w każdej z pięciu kategorii; we Wrocławiu użytkownicy głosują w kategoriach “Comfort Food”,“Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”, a w Gdańsku: “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Zielono mi”.

Oddanie głosu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę woltawards.pl, bądź skorzystać z aplikacji Wolt, gdzie znajduje się specjalny banner przekierowujący do zakładki z głosowaniem. Każdy głosujący może oddać jeden głos w każdej kategorii. Dla tych, którzy najszybciej zagłosują, Wolt przygotował także specjalny kod promocyjny, dający 10 zł zniżki na zamówienie dla koszyka o wartości min. 40 zł. Kod zostanie przekazany w formie specjalnej digitalowej “zdrapki”, która pojawi się na ekranie użytkownika po oddaniu głosu.

Gorąco zachęcamy wszystkich użytkowników Wolt do wzięcia udziału w głosowaniu. Chcemy, aby to oni, kierując się swoimi doświadczeniami kulinarnymi, zdecydowali o wyborze najlepszych miejsc. Równocześnie, organizując kolejną edycję plebiscytu, chcemy nagrodzić ciężką pracę restauracji, które każdego dnia dokładają wszelkich starań, abyśmy mogli delektować się doskonałymi, oryginalnymi daniami — w trakcie kameralnego spotkania ze znajomymi w domu, czy podczas biurowej przerwy — dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt.

Restauracje, które zostaną najwyżej ocenione, otrzymają od Wolt specjalny pakiet, w skład którego wchodzą, m.in.: akcja promocyjna i zniżkowa, promocja w aplikacji i wsparcie marketingowe. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.