Komunikaty PR

SAP przekazuje swoim pracownikom 400 milionów euro

2020-06-26  |  12:07
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

400 milionów euro trafi do pracowników SAP na całym świecie. W odpowiedzi na globalną sytuację gospodarczą firma uruchamia program motywacyjny. W ramach „Grow SAP Plan” w ciągu najbliższych czterech lat około 100 000 pracowników koncernu otrzyma dodatkowe premie, będące następstwem wprowadzenia planu opcji na akcje firmy.

 

Pandemia koronawirusa odcisnęła piętno na globalnej gospodarce. Komisja Europejska prognozuje, że recesja dotknie wszystkich krajów należących do unijnej wspólnoty. To oczywiście bezpośrednio przekłada się na rynek pracy i nastroje pracowników. SAP wychodzi naprzeciw społecznym obawom i pokazuje, że pomimo wprowadzenia niezbędnych oszczędności, stale inwestuje w swoich pracowników. W tym celu firma przyznaje opcje na akcje. Na realizację tego przedsięwzięcia zarząd SAP zabezpieczył budżet w wysokości 400 milionów euro.

 

Pierwsza transza programu zostanie uruchomiona w lipcu 2021. Kolejne analogicznie w następnych latach. By wziąć udział w programie, nie trzeba kupować akcji. Firma planuje przydzielić uprawnionym pracownikom wirtualne udziały – w sumie po 100 milionów euro rocznie przez okres czterech lat.

 

– Dokładna wysokość wypłacanych premii będzie uzależniona między innymi od kursu akcji, a każda upoważniona osoba otrzyma, w danym roku, jednakową kwotę. Tym samym wysokość wypłacanych środków nie zależy od miesięcznego wynagrodzenia. Jest efektem sukcesu biznesowego, w tym poziomu zadowolenia klientów oraz liczby upoważnionych do udziału w programie pracowników – wyjaśnia Katarzyna Rusek, dyrektor HR SAP Polska.

 

„Grow SAP Plan” jest programem motywacyjnym dla pracowników SAP, przeznaczonym dla całego zespołu firmy, poza menadżerami wyższego szczebla, pracującymi studentami oraz osobami rozliczanymi za pracę godzinowo. Firma nie rezygnuje z innych działań mających na celu inwestycje w kadry.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: W dobrym tonie. PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.