Schneider Electric poszerza program partnerski o specjalizację e-commerce
Nowa specjalizacja dla partnerów e-commerce zapewni m.in.:
- Wszechstronne szkolenia w zakresie znajomości firmy, produktów, rynku i mechanizmów e-commerce oraz zrównoważonego rozwoju,
- Zasoby i wsparcie niezbędne do utrzymania konkurencyjności i maksymalnego wykorzystania inwestycji w e-commerce,
- Współpracę z menedżerem ds. transformacji i aktywacji kanału handlu elektronicznego, który pomoże opracować strategie maksymalizacji sukcesu w przestrzeni e-commerce.
Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, ogłosił nowy program partnerski ze specjalizacją: e-commerce. Zapewni on uproszczone, innowacyjne i oparte na współpracy podejście do rozwoju partnerów firmy w internetowych kanałach sprzedaży.
Rozwój handlu elektronicznego przy rosnącej liczbie sektorów gospodarki motywuje kolejne firmy do intensyfikacji działań na tym polu, aby nie zostały w tyle za konkurencją. Aby pomóc im osiągnąć sukces, Schneider Electric stworzył program dla partnerów e-commerce. Dostarcza on partnerom firmy najnowszych informacji o branży, nowościach i wydarzeniach, aby byli na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Dodatkowo partnerzy pozostają w kontakcie z menedżerem ds. transformacji i aktywacji handlu elektronicznego, który pomoże im opracować odpowiednie strategie maksymalizujące ich sukces na tym polu.
Program zapewnia kompleksowe szkolenia w zakresie znajomości firmy i oferty, zasad handlu elektronicznego czy zrównoważonego rozwoju, aby pomóc partnerom wyprzedzić konkurencję. Dodatkowo partnerzy będą mieli dostęp do szeregu nagród w zamian za ich zaangażowanie. Opcje te mogą obejmować m.in. fundusze marketingowe, rabaty czy inicjatywy wyprzedażowe, aby pomóc partnerom lepiej wykorzystać ich inwestycje w e-commerce.
– Misja programu partnerskiego Schneider Electric stała się bardziej wyraźna – powiedział David Terry, wiceprezes ds. kanałów IT w Schneider Electric w Europie. – Po raz pierwszy oferujemy naszym partnerom z branży nowy program e-commerce, który wyróżnia się na tle konkurencji. W jego ramach zapewniamy kompleksowy pakiet narzędzi i zasobów, które pomogą partnerom odnieść sukces w przestrzeni e-commerce. Od wsparcia marketingowego po pomoc techniczną, nasz program oferuje szeroki zakres usług, aby zapewnić partnerom najlepsze możliwe doświadczenie. Zadbaliśmy również o ekskluzywne rabaty i promocje, aby pomóc partnerom zmaksymalizować ich zyski. Dzięki wszechstronnym funkcjom i możliwości dostosowania do potrzeb, program dla partnerów e-commerce pomoże im wyprzedzić konkurencję.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.