SERES 3: pierwsze kroki na polskim rynku pojazdów elektrycznych
Wśród polskich kierowców rośnie zainteresowanie ekologicznym transportem. Niedawno firma Busnex, autoryzowany przedstawiciel firm SERES i Yutong w krajach bałtyckich i w Polsce, wprowadziła na polski rynek nową markę pojazdów elektrycznych SERES, która jest dostępna u polskich dealerów.
- Cieszymy się, że nasze plany rozwojowe przynoszą efekty. Sieć sprzedaży SERES szybko się powiększa – za sprzedaż samochodów SERES 3 odpowiada już 5 silnych partnerów. Traktujemy to jako dowód zaufania do marki, naszej firmy i przyszłych możliwości. Jednocześnie bardzo cieszy nas zainteresowanie, z jakim SERES spotyka się ze strony konsumentów, nie tylko klientów indywidualnych, ale także firm, które chcą wprowadzić pojazdy elektryczne do swoich flot. W tym ostatnim przypadku, uważam, że natychmiastowa i nieograniczona dostępność pojazdów oraz długa gwarancja mają kluczowe znaczenie – mówi Paweł Dzikowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Polsce w firmie Busnex.
-Jako wiodący dealer nowych samochodów w Polsce, czujemy się odpowiedzialni za kreowanie rzeczywistości i budowanie świadomości technologii przyszłości – mówi Kamil Kroplewski, kierownik ds. sprzedaży flotowej w Grupie Plichta. – Elektryfikacja to przyszłość, która zaczyna się już dziś. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie dużego projektu, którego celem jest wprowadzenie samochodów elektrycznych na polski rynek i upowszechnienie technologii jutra. Mity na temat pojazdów elektrycznych mogą być zaskakujące i uważam, że potrzebna jest edukacja klientów poprzez możliwość dotknięcia i przetestowania samochodów elektrycznych na własną rękę. Grupa Plichta zawsze podchodziła do biznesu w sposób innowacyjny, co zaowocowało wyborem nowej, jeszcze mało znanej w Polsce marki – SERES. Uważamy, że SERES jest marką niezwykle atrakcyjną, z wysokiej jakości designem i interesującymi rozwiązaniami i to właśnie będziemy prezentować klientom, którzy zdecydują się odwiedzić nasz salon i odbyć jazdę próbną.
Zdaniem Dariusza Olejnika, współwłaściciela Kingsman Finance, z perspektywy ekonomicznej SERES jest dobrą alternatywą dla innych marek EV. – Pod względem jakości, designu i technologii dorównuje liderom w branży. Ponadto SERES gwarantuje natychmiastową dostępność, co jest rzadkością w porównaniu z konkurencją. Planujemy zaoferować SERES firmom działającym na rynku wynajmu i leasingu jako niezawodną i ekonomiczną opcję. Samochody elektryczne to przyszłość. Co tydzień obserwujemy wzrost liczby rejestracji nowych pojazdów napędzanych paliwem alternatywnym. Obecnie, w związku ze zmianami w polityce cenowej paliw, widzimy jeszcze większe zainteresowanie branżą EV. Ceny tych samochodów, jak również ich jakość, są praktycznie na tym samym poziomie, co tradycyjne alternatywy transportowe, dlatego coraz więcej osób rozważa ich zakup.
Witold Jakubowski, dyrektor handlowy w Satall Łódź, podzielił się spostrzeżeniem, że klienci wybierający SERES mają podobną mentalność, nastawioną na rozwiązania przyjazne środowisku. – Widzimy, jak nasi klienci mówią o chęci ograniczenia produkcji CO2, wspierania inicjatyw ekologicznych przy jednoczesnej oszczędności kosztów. Nic dziwnego, że wybierają SERES jako alternatywę dla coraz droższych pojazdów napędzanych tradycyjnymi paliwami. Kierowcy SERES mówią, że lubią nowo wprowadzoną markę ze względu na wysokiej jakości komponenty i niesamowity komfort. Innym ważnym czynnikiem, o którym mówiono, jest pojemność baterii, która bezpośrednio wpływa na zasięg pojazdu i pozwala na pokonywanie znacznych dziennych dystansów bez konieczności dodatkowego ładowania.
SERES EVs to technologia pojazdów elektrycznych, opracowana w Dolinie Krzemowej w USA, której komponenty wyprodukowane są w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Podczas opracowywania tych samochodów elektrycznych szczególną uwagę zwrócono na bezpieczeństwo i przyjazność dla środowiska. W samochodach elektrycznych zastosowano bezkobaltowe akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) – jeden z najbezpieczniejszych rodzajów akumulatorów litowych, zapewniający stabilność i długowieczność.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.