Komunikaty PR

Sokolik Cup 2024 zakończony - finał młodzieżowego turnieju wspierał WIŚNIOWSKI

2024-06-10  |  01:00
Biuro prasowe

To kolejna edycja wydarzenia, które zgromadziło tysiące osób na stadionie Sokoła w Starym Sączu. Podczas turnieju Sokolik Cup 2024 udział wzięło 36 najlepszych, dziecięcych drużyn piłki nożnej z całego świata. Partnerem strategicznym i wielkim fanem zdrowej, sportowej rywalizacji była firma WIŚNIOWSKI.

Turniej Sokolik Cup to największy turniej dla dzieci w Europie Środkowej, cieszący się niesłabnącą popularnością. Finał wydarzenia organizowanego przez Fundację Ja też mam marzenia już 13. rok z rzędu dał możliwość lokalnym drużynom (m.in. klubowi Sandecja, Dunajcec, Limanovia, AP Sanok, Sokoliki Stary Sącz) rozgrywek ze światowymi klubami, takimi jak FC Barcelona, Liverpool, Paris Saint-Germain, Rapid Wiedeń, FS Mriya czy Deportivo La Coruna.

Do udziału w losowaniu grup zaproszono przedstawicieli lokalnego biznesu, włodarzy miasta oraz partnerów strategicznych. Jednym z nich była firma WIŚNIOWSKI:

– Mamy wiele wspólnego z Fundacją Ja też mam marzenia, która realnie dba o to, by dzieciaki mogły rozwijać skrzydła i spełniać swoje sportowe marzenia. Nasi pracownicy sami chętnie uprawiają sport i piłkę nożną, zdarza się też, że ich dzieci grają w lokalnych klubach, biorących udział w corocznych rozgrywkach Sokolik Cup. Nasza firma od lat organizuje także wydarzenia dla młodych – m.in. w ramach Naukowej Wioski, w której dajemy przestrzeń do rozwijania pasji. Młodzi i zdolni są naszą przyszłością, dlatego nie mogliśmy przejść obok tego wydarzenia obojętnie – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.

W dniach 7-9 czerwca w Starym Sączu odbyły się więc finałowe, emocjonujące rozgrywki pełne widowiskowych akcji, pięknych bramek oraz żywiołowych „kiwek”. W wielkim finale turnieju zagrały zespoły z Chorwacji i Czech. NK Lokomotiva Zagrzeb zremisował z Spartą Praga 1:1 i o tym, kto zdobędzie Puchar Sokolika musiała rozstrzygnąć seria rzutów karnych. Te lepiej wykonywali Chorwaci i to oni ostatecznie zostali zwycięzcą 13. turnieju Sokolik Cup 2024. Trzecie miejsce dla zespołu z Hiszpanii: Deportivo la Coruna, które pokonało niemiecki klub 1.FSV Mainz.

– Łącznie w eliminacjach i finałach udział wzięło ponad pół tysiąca dzieci. To ważne, by dać im możliwość spełnienia sportowej pasji. Sam byłem kiedyś dzieckiem i wiem, jak ważne są takie wydarzenia w życiu każdego z nich. Cieszę się, że turniej z roku na rok zdobywa coraz większe rzesze uczestników, ale i partnerów. Jestem ogromnie wdzięczy za udział firmy WIŚNIOWSKI w Sokolik Cup 2024. To wielka pomoc, wsparcie i przede wszystkim renoma, mieć takiego partnera u swego boku – powiedział Tomasz Popiela, organizator turnieju Sokolik 2023.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.