Komunikaty PR

Soudal kolejny raz wybrany przez wykonawców

2024-07-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Wzorem lat ubiegłych Soudal znalazł się w gronie laureatów rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2024. Wykonawcy zadecydowali o przyznaniu firmie nagród w trzech kategoriach produktowych: kleje montażowe w kartuszach, piany montażowe oraz silikony.

Ranking Budowlana Marka Roku i Champion Roku jest wyjątkowym konkursem w polskiej branży budowlanej, w którym zwycięzcy wyłaniani są w oparciu o opinie samych wykonawców. W ramach badań ankietowych prowadzonych przez agencję ASM Research Solutions Strategy fachowcy oceniają rozwiązania poszczególnych firm, uwzględniając trzy kryteria: najwyższej jakości w porównaniu do konkurencji, częstotliwości stosowania oraz najlepszej relacji ceny do jakości. Marki wskazywane są przez respondentów spontanicznie, tj. badacze w żaden sposób nie sugerują możliwych odpowiedzi, co gwarantuje rzetelność wyników.

Soudal kolejny raz z rzędu został uhonorowany prestiżowymi nagrodami, jakie przyznawane są w związku z przygotowanym zestawieniem. Firma otrzymała tytuł Złota Budowlana Marka Roku 2024 w kategoriach „piany montażowe” (37,27% respondentów) oraz „silikony” (24,7% respondentów), w obu przypadkach deklasując konkurencję we wszystkich trzech badanach obszarach. Natomiast w kategorii „kleje montażowe w kartuszach” do Soudal powędrował tytuł Srebrna Budowlana Marka Roku 2024 – aż 17,3% respondentów najczęściej stosuje rozwiązania Soudal z tego segmentu produktowego. Ponadto za przodowanie w Rankingu na przestrzeni kilku lat firma została wyróżniona tytułem Zloty Champion Roku 2024 w kategoriach „piany montażowe” i „kleje montażowe w kartuszach” oraz tytułem Srebrny Champion Roku 2024 w kategorii „silikony”.

Jesteśmy dumni z wyników najnowszego zestawienia Budowlana Marka Roku i Champion Roku. To dla nas niezbity dowód, że zaufanie, jakim ponad 50 lat temu wykonawcy obdarzyli Soudal, nie słabnie. I jednocześnie motywacja do dalszej pracy, by rozwiązania, które dostarczamy, były optymalnie dopasowane do potrzeb fachowców i wyzwań związanych z ich codzienną praktyką – mówi Andrzej Chromiak, kierownik ds. produktu w firmie Soudal.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.