Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
„Kiedy dopadły Cię koszty konta firmowego, wiesz co robić - masz Nest Bank” - tak w nowej reklamie Nest! zachęca do założenia BIZnest Konta. Spot jest pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej Nest Banku, której bohaterami są superprzedsiębiorcy.
Siła Przedsiębiorców
Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako super bohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB.
Spot można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=KCTX_BZsMXg
Przedsiębiorca jako superbohater
W ramach kampanii Nest Bank będzie promował swoje produkty dla firm – konta i kredyty. W pierwszym spocie śledzimy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem, płatną kartą i płatnym przelewem.
Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty bezwarunkowo i na stałe. – Przedsiębiorcy to prawdziwi twardziele i twardzielki, którzy walczą ze złymi przepisami, bezlitosnymi urzędami i podatkami. Stąd pomysł, żeby narrację prowadzić w stylu popularnych serii o superbohaterach – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Marketingu Nest Banku.
Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D. Wyrazista kolorystyka całości nawiązuje do identyfikacji wizualnej Nest Banku zaprezentowanej w ubiegłym roku - Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej – dodaje Bartosz Dziendziel.
Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA. Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.