Trwają urodzinowe okazje Volkswagen Financial Services STORE
Salon sprzedaży samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE świętuje swoje 2. urodziny. Z tej okazji przygotował wyjątkowe promocje – rabat w wysokości nawet 10 000 zł na wybrane modele aut, a przy zakupie bony paliwowe o wartości 600 zł w prezencie. Urodzinowe okazje VW FS STORE potrwają do 20 maja.
Auto z certyfikatem
VW FS STORE znajdujący się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie to jedyny na świecie salon sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Na klientów czekają w nim sprawdzone, 5-letnie i młodsze auta marek z Grupy Volkswagen (Škoda, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Porsche). Każdy samochód posiada specjalny certyfikat – to przejrzysty i starannie opracowany raport obejmujący pięć kategorii (nadwozie, koła, wnętrze, wyposażenie i kontrolę mechaniczną). Dzięki certyfikatowi klient otrzymuje wyczerpującą informację na temat pochodzenia i aktualnej kondycji upatrzonego auta.
– Volkswagen Financial Services STORE to miejsce, w którym zakup lub leasing auta z drugiej ręki odbywa się w sposób profesjonalny, w pełnej transparentności z klientem. Kupujący chwalą sobie wysoką jakość obsługi oferowanej przez naszych doradców. Chcemy, aby liczba zadowolonych klientów stale rosła, dlatego w maju zapraszamy na urodzinowe okazje. Przygotowaliśmy atrakcyjne oferty i niespodzianki – mówi Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.
Warto skorzystać z urodzinowych okazji
Jak informuje VW FS STORE, urodzinowa oferta obowiązuje od 8 do 20 maja. W tym czasie wybrane modele samochodów można kupić z rabatem nawet do 10 000 zł, a do tego przy zakupie auta zyskać bon na paliwo o wartości 600 zł – w sam raz na majowe podróże poza miasto. Ponadto na kupujących czeka specjalna oferta leasingu z ubezpieczeniem za 1 zł i pakietem przeglądów za 1 zł. Dodatkową atrakcją na miejscu w salonie jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać Volkswagena ID. Buzz na długi czerwcowy weekend.
– Co ważne i z pewnością wygodne dla klientów, urodzinowe oferty VW FS STORE są dostępne zarówno w salonie przy ul. Łopuszańskiej 36, jak i prezentowane online na stronie internetowej store.vwfs.pl. Kupujący może zatem w domowym zaciszu zapoznać się z interesującą go ofertą auta, a następnie spotkać się w naszym salonie z doradcą, który dokładnie odpowie na wszystkie nurtujące pytania i pomoże sfinalizować zakup lub leasing wybranego samochodu – wyjaśnia Jakub Rosłon z VW FS STORE.
Wysoki poziom obsługi oraz user experience
Jak podkreśla menedżer salonu, klienci cenią VW FS STORE za profesjonalną i rzetelną obsługę, czego potwierdzeniem jest wysoka ocena w wyszukiwarce Google oraz liczne pozytywne komentarze. Klienci w swoich opiniach chwalą unikalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie auta do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują samochód udekorowany wstążką.
– Zależy nam na tym, żeby w VW FS STORE klienci czuli się naprawdę dobrze i spędzili tu tyle czasu, ile potrzebują. Obok oczywistych udogodnień, takich jak odrębna strefa kafeteryjna z napojami, jest również kącik zabaw dla dzieci, a także oddzielna część wypoczynkowa z dużym ekranem oraz konsolą do gier. Wszystko po to, aby zapewnić dzieciom i młodzieży zajęcie, a tym samym swobodę i czas dla rodziców na komfortowy wybór samochodu – dodaje Jakub Rosłon.
Ponadto każdy klient może wybrać się w jazdę próbną i przetestować auto, które go interesuje. W ten sposób najlepiej sprawdzi i oceni, czy dany model rzeczywiście spełnia jego oczekiwania. Kupujący może też liczyć na profesjonalne doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej formy finansowania (leasing, kredyt) od Volkswagen Financial Services – takiej, która pozwoli mu optymalnie zarządzić własnym budżetem.
Więcej informacji o salonie samochodów używanych VW FS STORE oraz ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.store.vwfs.pl.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.