Turkish Airlines zostały oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, jednej z najbardziej popularnych rozgrywek sportowych na świecie, zostały Turkish Airlines, które co roku przewożą miliony pasażerów z 129 państw na świecie. To prestiżowe partnerstwo, które będzie jedną z najważniejszych umów sponsorskich w historii tureckiego sportu, ma szczególne znaczenie, ponieważ finał Ligi Mistrzów UEFA w tym sezonie odbędzie się na Stadionie Olimpijskim Atatürka w Stambule 10 czerwca 2023 roku.
Organizacja Ligi Mistrzów UEFA, a wraz z nią jako sponsor Turkish Airlines, dociera do 678 milionów widzów w 200 krajach za pośrednictwem ponad 70 nadawców telewizyjnych. Kibice dzielą się również ekscytacją związaną z rozgrywkami w mediach społecznościowych, gdzie odnotowano 28 milionów interakcji. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) będzie miał wiele możliwości zaprezentowania swojego logo i nazwy przed, w trakcie i po meczach, w tym na ekranach LED wokół boiska. Ponadto w ramach umowy Turkish Airlines zostaną również oficjalnym sponsorem Superpucharu UEFA oraz finałów Ligi Mistrzów Futsalu i Ligi Młodzieżowej UEFA.
Ogłoszenie współpracy Turkish Airlines z Ligą Mistrzów UEFA nastąpiło w Centrum Kongresowym Haliç w Stambule z udziałem Prezesa Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines Prof. Dr. Ahmeta Bolata i przedstawicieli kierownictwa linii lotniczych oraz Prezydenta UEFA Aleksandra Čeferina wraz z Dyrektorem Marketingu UEFA Guy-Laurentem Epsteinem.
„Jako narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) bardzo się cieszymy, że będziemy mogli sponsorować jedną z największych rozgrywek sportowych na świecie w ramach Ligi Mistrzów UEFA. Wraz ze zbliżającą się 100 rocznicą powstania Republiki Türkiye (Turcji), rozwijamy skrzydła i naszą markę, Turkish Airlines. Jako oficjalny sponsor trafimy do fanów w czterech zakątkach świata, a 10 czerwca 2023 roku zgromadzimy cały świat w Stambule. Wierzymy w jednoczącą moc sportu, który zbliża różne kultury. Jednym z naszych stałych celów jest bycie częścią najważniejszych turniejów na świecie” – powiedział Prof. Dr. Ahmet Bolat, Prezes Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines.
„W imieniu Ligi Mistrzów UEFA, największych klubowych zmagań piłkarskich, bardzo się cieszymy, że możemy powitać na pokładzie naszego nowego partnera, Turkish Airlines. Obie nasze organizacje mają globalny zasięg, łącząc fanów na wszystkich kontynentach, dlatego też jesteśmy bardzo szczęśliwi, że pierwszy sezon z Turkish Airlines w roli partnera zakończy się finałem tego prestiżowego turnieju w ich ojczyźnie, a dokładnie w Stambule. UEFA i Turkish Airlines łączą podobne pasje i naprawdę wierzymy, że w przypadku naszego partnerstwa właściwie nie ma ograniczeń” – powiedział Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA.
Turkish Airlines były pierwszymi liniami lotniczymi na świecie, które nawiązały współpracę z UEFA jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2016. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) współpracował również ze znanymi drużynami, takimi jak FC Barcelona, Manchester United FC, Borussia Dortmund, Olympique Marsylia i CA River Plate. Reklama Turkish Airlines zatytułowana „The Selfie Shootout” z udziałem Kobego Bryanta i Lionela Messiego jest jedną z najczęściej oglądanych reklam wszech czasów.
Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) nie koncentruje się tylko na piłce nożnej. Od 2010 roku jest sponsorem tytularnym Turkish Airlines EuroLeague, najważniejszego turnieju koszykarskiego w Europie. Ponadto Turkish Airlines wspierają też inne dyscypliny sportowe, takie jak siatkówka, tenis, golf, rugby i jeździectwo.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.