Komunikaty PR

Jak agenci ubezpieczeniowi mogą zarabiać więcej

2020-09-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Kamińska
Personal PR


80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/

Sednem pracy agenta ubezpieczeniowego jest pomoc klientowi i zapewnienie mu właściwej ochrony. Dobry doradca jest partnerem klienta i skupia się na jego potrzebach. Można się nawet pokusić o porównanie go do concierge’a, tyle tylko, że w temacie ubezpieczeń. Budowanie relacji wymaga czasu, ale procentuje zaufaniem klientów i przekłada się na lepszą sprzedaż.

Dylematem jest tylko, jak wygospodarować czas w natłoku obowiązków i piętrzącej się góry “papierkowej roboty”. Jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom. Ułatwiają one prace nad żmudnymi zadaniami, a agent zyskuje przestrzeń do rozmowy z klientami i budowania sieci sprzedaży.

W CUK Ubezpieczenia doradcy klienta wykorzystują system WebCUK. Pozwala on na porównanie ofert ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz dobranie polisy i sfinalizowanie zakupu w jednym miejscu. Ułatwia kompleksową obsługę klienta również po zakończeniu sprzedaży za sprawą wbudowanego systemu CRM. Agent ma pod ręką wszystkie ważne informacje, na przykład o końcu polisy czy notatki z wcześniejszych rozmów. Tak przygotowany efektywnie buduje relacje z klientami. Przydatną funkcją systemu jest generowanie dziennych raportów sprzedaży. Każda analiza to dodatkowa wiedza i możliwość wdrożenia zmian, by wyniki były jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Doradca ma również dostęp do porównywarki OWU.

Agent może przyspieszyć obsługę klienta korzystając z kolejnego narzędzia - SmartCUK. Za pomocą aplikacji skanuje kod AZTEC i nie musi przepisywać danych właściciela, pojazdu oraz skanować kolejnych dokumentów. Wystarczy, że wykona zdjęcie dokumentu, następnie automatycznie wyśle je do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. To nie tylko oszczędność czasu agenta, ale i klienta.

Wygoda klienta i pozytywne doświadczenia związane z nabyciem ubezpieczenia oraz bezpieczeństwo w dobie pandemii są bardzo istotne. Dlatego CUK Ubezpieczenia daje możliwość zdalnego zakupu polisy. Dla doradcy to także szansa na pozyskanie klientów spoza lokalnego rynku oraz przedłużenie polisy dotychczasowym klientom, co zajmuje tylko kilka kliknięć!

Dzięki skróconej obsłudze, agent ma okazję przeprowadzić szczegółową rozmowę i poznać potrzeby klienta. Sprawniejszy proces obsługi to także możliwość zintensyfikowania sprzedaży i pozyskania większej liczby klientów, co przekłada się na wyższe prowizje. Ponadto efektywne działanie oraz umiejętność dobrania dopasowanej oferty pozytywnie wpływa na odbiór agenta przez klienta.

Wiedza jest gwarantem lepszej sprzedaży

Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń oparta jest na wiedzy o produktach ubezpieczeniowych. Agent, posiadający niezbędne informacje, dużo pewniej czuje się w kontakcie z klientem, potrafi zdobyć jego zaufanie i krok po kroku buduje wizerunek eksperta. W związku z tym CUK Ubezpieczenia gwarantuje swoim doradcom szkolenia online prowadzone przez specjalistów wiedzy produktowej i przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych.

Do dyspozycji agentów jest również CUKipedia - baza informacji, nowinek z branży i niezbędnych kontaktów. “Wystarczy, że agent wpiszę frazę do specjalnej wyszukiwarki i otrzymuje listę artykułów zawierających konkretne hasło. Naprawdę szybko zdobywam rzetelne informacje ze sprawdzonego źródła, dzięki czemu jestem w stanie lepiej pomóc klientom i rozwiać wszystkie ich wątpliwości” mówi Paweł Dołowy, właściciel placówki franczyzowej w Warszawie, Ambasador akcji Lubię Ubezpieczać. Doradca może się również kontaktować telefoniczne ze Wsparciem Sprzedaży w każdym momencie i uzyskać pomoc w przypadku nurtującego problemu.

Z takim zapleczem merytorycznym agenci nie boją się sprzedawać produktów nowych lub takich, z którymi nie mieli wcześniej do czynienia. Klienci wiedzą, że mogą polegać na doradcach, a Ci zaproponują im możliwie najlepszą ofertę. To klucz do sukcesu w sprzedaży.

CUK Ubezpieczenia to multiagencja stawiająca na nowoczesne technologie i rozwiązania, pomagające agentom ubezpieczeniowym w codziennej pracy. Oferuje rozpoczęcie współpracy w czterech modelach, pozostawiając doradcom dużą swobodę i elastyczność. Więcej informacji na temat możliwości dla przyszłych agentów, znajduje się na www.lubieubezpieczac.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy? Biuro prasowe
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,
Ubezpieczenia Pęknięta szyba w samochodzie – ile kosztuje mandat, ile naprawa i wymiana, a ile
2024-04-03 | 10:57

Pęknięta szyba w samochodzie – ile kosztuje mandat, ile naprawa i wymiana, a ile

Spośród wszystkich zgłoszonych w 2023 r. do TUZ Ubezpieczenia szkód komunikacyjnych około 30 proc. związanych było z uszkodzeniami szyb. To dość częste szkody. 85 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.