Komunikaty PR

Partnerstwo VeloBank i BNP Paribas Cardif w Polsce

2023-07-25  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank nawiązał partnerstwo ze światowym liderem w obszarze ubezpieczeń do kredytów. BNP Paribas Cardif jest obecny w Polsce od 25 lat i jest prekursorem bancassurance na naszym rynku. Bank i ubezpieczyciel wspólnie zaoferują klientom polisy VeloSpokój i VeloBezpieczny do kredytu gotówkowego i hipotecznego, a w przyszłości także inne produkty ubezpieczeniowe. Oferta uwzględnia wymagania Rekomendacji U, która wejdzie w życie w połowie przyszłego roku, i będzie wdrażana etapowo.

Decyzja o kredycie gotówkowym czy hipotecznym w naturalny sposób skłania do zakupu ubezpieczenia na życie i zdrowie. Jak wynika z badania „Mapa Ryzyka Polaków” przeprowadzonego w lutym 2022 r. przez Polską Izbę Ubezpieczeń, 80 proc. Polaków obawia się braku pieniędzy na leczenie poważnej choroby. Z takimi obawami trudniej zdecydować się na kredyt. Miesięczne raty są wówczas dodatkowym zobowiązaniem. Ubezpieczenie kredytobiorcy jest remedium na tę sytuację. Ubezpieczyciel spłaca kredyt, a klient ma zapewnione środki finansowe na leczenie.

Dzięki partnerstwu VeloBank i BNP Paribas Cardif w Polsce, nowe produkty wzbogacą zakres ochrony życia oraz zdrowia klientów banku, zapewniając im bezpieczeństwo spłaty kredytu na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Ubezpieczyciel dostarczył produkty, w których poziom wypłaty świadczeń odpowiada oczekiwaniom regulacyjnym polskiego i europejskiego rynku, nadzorowanego odpowiednio przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA). Dla klienta oznacza to otrzymanie polisy w przystępnej cenie oraz gwarancję wysokiego poziomu wypłaty świadczenia.

Zobowiązaniem BNP Paribas Cardif jest dążenie do oferowania bardziej inkluzywnych ubezpieczeń poprzez zmniejszenie liczby wyłączeń w ochronie ubezpieczeniowej. Dlatego ubezpieczyciel rozszerzył katalog poważnych zachorowań do 17 chorób, w tym m.in. obejmując ochroną łagodny guz mózgu lub stwardnienie rozsiane. Ubezpieczenie obejmuje także współczesne choroby cywilizacyjne, takie jak schorzenia kręgosłupa czy depresja. W ryzyku utraty pracy uwzględniono rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron. Oprócz tego produkt zawiera standardową ochronę, która zapewnia wsparcie finansowe dla rodziny kredytobiorcy w przypadku jego śmierci. Dodatkowo, ubezpieczyciel wyszedł poza standardowo dostępny zakres ubezpieczenia. Według prognoz Światowej Organizacji Zdrowia depresja będzie w 2030 roku najczęściej diagnozowaną chorobą na świecie. Stąd decyzja o włączeniu do ochrony zdarzeń, które były depresją spowodowane, np. niezdolność do pracy. Innowacyjność produktów i otwartość na aktualne potrzeby społeczne to wartość, której VeloBank szukał dla swoich klientów.

– Poważne zachorowanie czy utrata pracy to, zaraz obok śmierci kogoś bliskiego, jedne z najbardziej stresujących wydarzeń w naszym życiu. Nie da się ich przewidzieć, ale można się odpowiednio zabezpieczyć, żeby łatwiej sprostać wyzwaniom. Dbamy o naszych klientów i będziemy ich wspierać w trudnych sytuacjach, dlatego rozszerzamy ofertę produktów ubezpieczeniowych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z BNP Paribas Cardif, który tak jak my, stawia potrzeby klientów na pierwszym miejscu. Łączy nas dążenie do tworzenia nowoczesnych, prostych i wygodnych rozwiązań. Nasza wspólna oferta jest transparentna i po prostu fair, dlatego w polisach VeloSpokój i VeloBezpieczny lista wyłączeń jest minimalna, a zakres ochrony szeroki. Dokładnie tak, jak oczekują tego klienci – mówi Adrian Adamowicz, członek zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej VeloBanku.

Jesteśmy ubezpieczycielem skoncentrowanym na partnerstwach i rozwój współpracy z bankami to jeden z kluczowych filarów naszej strategii. To prawdziwa duma, że zostaliśmy partnerem VeloBanku i będziemy wspierać go w zapewnieniu kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej kredytobiorcom, wykorzystując w tym nasze lokalne i międzynarodowe doświadczenie. Od lat wyróżnikiem oferty BNP Paribas Cardif jest stałe podnoszenie wartości produktów ubezpieczeniowych dla klientów. Wyprzedzamy standardy zapowiadane przez KNF i EIOPA. Klienci VeloBanku poczują realną korzyść z posiadanego ubezpieczenia i otrzymają produkt prosty, zrozumiały i spełniający ich oczekiwania – komentuje Tomasz Byczyński, członek zarządu BNP Paribas Cardif w Polsce.

Pierwszym etapem współpracy VeloBanku z BNP Paribas Cardif jest wprowadzenie do oferty banku ubezpieczenia na życie udzielanego przy okazji zawierania umowy o kredyt gotówkowy i hipoteczny. Polisy VeloSpokój oraz VeloBezpieczny charakteryzuje innowacyjność oraz uwaga skierowana na potrzeby klientów.

Szczegóły oferty ubezpieczenia VeloSpokój oraz VeloBezpieczny w tym OWU, ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności dostępne są we wszystkich kanałach obsługi VeloBank S.A.

---

O VeloBanku

VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe, ułatwiające codzienność klientom indywidualnym i firmowym. U podstaw działania banku są takie wartości jak bezpieczeństwo, transparentność, zrozumienie i nowoczesność, a jego klienci mają dostęp do rozbudowanej sieci oddziałów, jak również elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej. VeloBank tworzy bank przyszłości, w którym dobre wybory się opłacają, a pozytywne wartości i postawy tworzą wartość dodatkową: satysfakcję klientów i pracowników, pozytywne zmiany w środowisku oraz atrakcyjne warunki dla inwestorów.

O BNP Paribas Cardif w Polsce

BNP Paribas Cardif  jest obecny na polskim rynku od 1998 r. i działa jako Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. i Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce. BNP Paribas Cardif oferuje szeroką gamę wysokiej jakości produktów ubezpieczeniowych sprzedawanych za pośrednictwem sieci partnerów: banków, firm leasingowych, przedsiębiorców telekomunikacyjnych i dystrybutorów detalicznych. Ścisła współpraca z naszymi partnerami pozwala nam tworzyć rozwiązania ubezpieczeniowe dla każdego partnera w oparciu o ich indywidualne potrzeby oraz potrzeby ich klientów.

O BNP Paribas Cardif

BNP Paribas Cardif jest światowym liderem w dziedzinie ubezpieczeń kredytów*, dostarczając swoim ponad 80 milionom klientów produkty i usługi, które pozwalają im realizować swoje cele, jednocześnie chroniąc ich przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń. BNP Paribas Cardif działa na rzecz pozytywnego wpływu na społeczeństwo i lepszej dostępności ubezpieczeń. Ubezpieczyciel, spółka zależna BNP Paribas, ma unikalny model biznesowy oparty na partnerstwach. Współtworzy rozwiązania z ponad 500 dystrybutorami partnerskimi w różnych branżach (m.in. z bankami i instytucjami finansowymi, firmami z branży automotive, sieciami handlowymi, firmami telekomunikacyjnymi i energetycznymi), a także z doradcami finansowymi i brokerami. Z obecnością w ponad 30 krajach i silną pozycją w trzech regionach – Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej – BNP Paribas Cardif jest światowym ekspertem w zakresie ubezpieczeń osobowych i ma znaczący wkład w finansowanie realnej gospodarki. Zatrudniając prawie 8 000 pracowników na całym świecie, BNP Paribas Cardif zebrał składkę przypisaną brutto w wysokości 30,0 mld euro w 2022 r.

*Źródło: Finaccord - 2022

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków… Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…

W 2023 r. policja zatrzymała w czasie długiego weekendu majowego 1840 nietrzeźwych kierowców – podaje Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji (BRD KGP). Z
Ubezpieczenia Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
2024-04-30 | 01:00

Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą

W hotelu Crowne Plaza Warsaw The HUB 24 kwietnia 2024 odbyło się wyjątkowe wydarzenie, które rzuca nowe światło na przyszłość branży ubezpieczeniowej. Spotkanie pt.
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.