Rankomat.pl z ofertą ubezpieczeń od PZU
Największa na rynku porównywarka ubezpieczeń rozpoczęła współpracę z PZU – największym polskim ubezpieczycielem. W ofercie rankomat.pl dostępne są teraz pakiety polis komunikacyjnych tego towarzystwa.
W skład pakietu ubezpieczeniowego PZU, który oferuje swoim klientom rankomat.pl, wchodzi obowiązkowe ubezpieczenie OC i ochrona autocasco (polisa AC). Produkt jest dostępny przez telefon, a rankomat.pl oferuje wsparcie 200 doradców. Pomagają oni klientom w wyborze wariantu ubezpieczenia, który najlepiej odpowiada ich potrzebom pod względem oferowanej ochrony
–W rankomat.pl dostarczamy klientom niezależne zestawienia najlepszych produktów oraz pomagamy im w wyborze optymalnego rozwiązania ubezpieczeniowego. Dzięki rozpoczęciu współpracy z PZU rozszerzamy ofertę, udostępniając pakiet komunikacyjny czołowego ubezpieczyciela w Polsce. Tym samym nasi klienci zyskują dostęp do pełniejszej i bardziej kompleksowej oferty produktowej. My zaś realizujemy naszą misję, by zapewnić satysfakcję z dokonanego wyboru podczas zakupu ubezpieczenia w rankomat.pl – mówi Łukasz Janda, dyrektor ds. produktów w rankomat.pl.
– PZU, jako największy polski ubezpieczyciel, odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów, zapewniając im szeroki dostęp do swoich produktów. Chcemy, by nasze rozwiązania były wszędzie tam, gdzie klienci poszukują wartościowej ochrony ubezpieczeniowej. Dlatego cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył rankomat.pl. Ta współpraca zwiększa dostępność ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i umożliwia dotarcie z naszą ofertą
do nowych grup klientów. Jesteśmy przekonani, że produkt PZU spełni oczekiwania kierowców, którzy przed zakupem ubezpieczenia, dokładnie porównują ze sobą oferty różnych towarzystw – zapewnia Renata Wanat-Szelenbaum, dyrektor Biura Sprzedaży Zdalnej w Grupie PZU.
Polisy OC i AC to nie jedyna kategoria produktów dostępnych w rankomat.pl. Korzystając z porównywarki, można również zapoznać się z szeroką ofertą ubezpieczeń mieszkaniowych, turystycznych, zdrowotnych czy życiowych oraz wybrać to rozwiązanie, które odpowiada naszym potrzebom.
Rankomat.pl od ponad 15 lat pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.