Komunikaty PR

Rankomat.pl z ofertą ubezpieczeń od PZU

2024-04-02  |  15:00

Największa na rynku porównywarka ubezpieczeń rozpoczęła współpracę z PZU – największym polskim ubezpieczycielem. W ofercie rankomat.pl dostępne są teraz pakiety polis komunikacyjnych tego towarzystwa.

W skład pakietu ubezpieczeniowego PZU, który oferuje swoim klientom rankomat.pl, wchodzi obowiązkowe ubezpieczenie OC i ochrona autocasco (polisa AC). Produkt jest dostępny przez telefon, a rankomat.pl oferuje wsparcie 200 doradców. Pomagają oni klientom w wyborze wariantu ubezpieczenia, który najlepiej odpowiada ich potrzebom pod względem oferowanej ochrony

W rankomat.pl dostarczamy klientom niezależne zestawienia najlepszych produktów oraz pomagamy im w wyborze optymalnego rozwiązania ubezpieczeniowego. Dzięki rozpoczęciu współpracy z PZU rozszerzamy ofertę, udostępniając pakiet komunikacyjny czołowego ubezpieczyciela w Polsce. Tym samym nasi klienci zyskują dostęp do pełniejszej i bardziej kompleksowej oferty produktowej. My zaś realizujemy naszą misję, by zapewnić satysfakcję z dokonanego wyboru podczas zakupu ubezpieczenia w rankomat.pl – mówi Łukasz Janda, dyrektor ds. produktów w rankomat.pl.

PZU, jako największy polski ubezpieczyciel, odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów, zapewniając im szeroki dostęp do swoich produktów. Chcemy, by nasze rozwiązania były wszędzie tam, gdzie klienci poszukują wartościowej ochrony ubezpieczeniowej. Dlatego cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył rankomat.pl. Ta współpraca zwiększa dostępność ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i umożliwia dotarcie z naszą ofertą
do nowych grup klientów. Jesteśmy przekonani, że produkt PZU spełni oczekiwania kierowców, którzy przed zakupem ubezpieczenia, dokładnie porównują ze sobą oferty różnych towarzystw
– zapewnia Renata Wanat-Szelenbaum, dyrektor Biura Sprzedaży Zdalnej w Grupie PZU.

Polisy OC i AC to nie jedyna kategoria produktów dostępnych w rankomat.pl. Korzystając z porównywarki, można również zapoznać się z szeroką ofertą ubezpieczeń mieszkaniowych, turystycznych, zdrowotnych czy życiowych oraz wybrać to rozwiązanie, które odpowiada naszym potrzebom.

Rankomat.pl od ponad 15 lat pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.