Komunikaty PR

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

2024-11-20  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS Professional jedna z największych multiagencji w Polsce zyskuje pełne wsparcie w zakresie zdalnego podpisywania umów i obiegu dokumentów cyfrowych. Umożliwi to agentom i pośrednikom szybkie i bezpieczne zawieranie umów o współpracy, aneksów oraz umów handlowych z dostawcami i kontrahentami. Wdrożenie podpisów elektronicznych ułatwi tym samym Grupie Superpolisa pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy.

SIGNIUS S.A. dynamicznie rozwija portfolio klientów firmowych, umacniając swoją pozycję jako dostawca rozwiązań do podpisów elektronicznych w kluczowych sektorach gospodarki. Jednym z wiodących obszarów, w których e-podpisy cieszą się szczególnym zainteresowaniem, jest branża ubezpieczeniowa. Jeszcze w tym roku spółka poinformowała o nawiązaniu współpracy z największym niemieckim podmiotem oferującym ubezpieczenia zdrowotne – AOK, w zakresie dostarczania rozwiązań do elektronicznego pieczętowania dokumentów. Tym razem z usług SIGNIUS skorzystała jedna z trzech największych multiagencji w Polsce.

– Podpisy elektroniczne stają się standardem w branży ubezpieczeniowej, gdzie codziennie wymienia się ogromne ilości dokumentów wymagających podpisu. Dzięki platformie SIGNIUS agenci ubezpieczeniowi Grupy Superpolisa zyskują narzędzie, które pozwala na bezpieczne, szybkie i ekologiczne zarządzanie dokumentacją. To rozwiązanie odpowiada na potrzeby tak dynamicznego sektora, jakim jest branża ubezpieczeniowa, w której liczy się efektywność, elastyczność i sprawna obsługa formalności – mówi Jack Piekarski, wiceprezes SIGNIUS S.A.

- Grupa Superpolisa współpracuje z ponad 4000 agentów, a w swojej Grupie zrzesza 11 spółek. W procesie podpisywania umów z pośrednikami i agentami ubezpieczeniowymi niezwykle istotny jest sprawny obieg rozbudowanych dokumentów, wymagających częstych aktualizacji. Wykorzystanie platformy SIGNIUS Professional pozwala na pełną digitalizację tego procesu, umożliwiając sprawniejsze zawieranie umów. Dodatkowo minimalizuje potrzebę drukowania i archiwizacji papierowych wersji dokumentów, co oznacza znaczne oszczędności czasu i kosztów, a także redukcję zużycia papieru – podkreśla Maciej Przybyszewski, Członek Zarządu Superpolisa Ubezpieczenia.

Grupa Superpolisa od lat inwestuje w nowoczesne technologie, umacniając swoją pozycję lidera w cyfryzacji usług. Wdrożenie platformy SIGNIUS Professional to kolejny krok Grupy Superpolisa w kierunku cyfryzacji procesów biznesowych, umożliwiający zdalne, szybkie i bezpieczne podpisywanie umów z agentami, pośrednikami oraz kontrahentami.

Z ostatniego badania przeprowadzonego przez Krajową Izbę Rozliczeniową oraz Związek Banków Polskich wynika, że kwalifikowany podpis elektroniczny jest coraz częściej wykorzystywany przez Polaków w życiu codziennym. Aż 65 proc. respondentów deklarujących korzystanie z e-podpisu stosuje go głównie do celów prywatnych. Co istotne, 36 proc. badanych wskazało, że podpis elektroniczny jest szczególnie przydatny przy zawieraniu umów na usługi ubezpieczeniowe. Wyniki te podkreślają rosnącą popularność e-podpisów w sektorze ubezpieczeń oraz potrzebę ich wdrażania przez firmy działające w tej branży, które chcą zwiększać wygodę i bezpieczeństwo formalności dla swoich klientów.

***

SIGNIUS S.A. oferuje szerokie spektrum rozwiązań zgodnych z rozporządzeniem unijnym eIDAS: nowoczesną platformę do zdalnego podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym i zaawansowanym, kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, zdalną wideoweryfikację klienta i znacznik czasu. Tworzy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową i wspierające rozwój przedsiębiorstw. Centrala Spółki mieści się w Poznaniu, a biura sprzedaży w Warszawie i Berlinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.