Volkswagen Financial Services z najnowszą kampanią marketingową
Droga na szczyt? Klucz to sprawdzony partner w finansowaniu samochodów – to główne przesłanie najnowszej kampanii Volkswagen Financial Services. Realizacja kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu. Tym razem w biznesowej odsłonie.
W spocie wizerunkowym ponownie postawiono na storytelling – emocje towarzyszą drodze do spełnienia biznesowych celów. Autentyczność opowiadanej historii, wyrazisty przekaz oraz podkreślenie pozycji nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych to idea, na której oparto komunikację Volkswagen Financial Services w 2024 roku.
– Chcemy docierać do naszych klientów w sposób, który odzwierciedla ich własne historie i aspiracje. Uważamy, że emocje są kluczowe, ponieważ pomagają zrozumieć siebie i wybrać ścieżkę, którą pragnie się podążać – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.
Spot kontynuuje i rozwija historię bohaterek wiosennego spotu „W góry czy nad morze?”. Szczególną rolę odegrała marka CUPRA, dzięki której możliwe było zgromadzenie ponad 20 nowych modeli Formentor na planie zdjęciowym.
CUPRA w roli głównej
CUPRA to niekonwencjonalna marka łącząca emocje, elektryfikację i sportowe osiągi, która zadebiutowała na rynku w 2018 roku modelem Formentor. Od tamtej pory jest jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych w Europie i z powodzeniem inspiruje europejskie rynki. CUPRA symbolizuje przyszłość motoryzacji, nieustannie ulepszając technologie, które wyrażane są poprzez wyjątkowy design i najlepsze rozwiązania.
CUPRA w ciągu kilku lat zdobyła uznanie kierowców na całym świecie. Dzięki współpracy z Volkswagen Financial Services modele aut tej marki są dostępne w korzystnym finansowaniu, także w przypadku flot samochodowych – co pokazuje najnowsza, emocjonalna kampania marketingowa VW FS.
– Współpraca z Volkswagen Financial Services jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mogliśmy przełożyć naszą pasję do motoryzacji, a jednocześnie zaprezentować innowacyjność modeli CUPRA w tak inspirującej historii, gdzie główną rolę motoryzacyjną odegrał nowy Formentor. Nasze samochody idealnie wpisują się w wizję dynamicznej, nowoczesnej mobilności, którą wspólnie promujemy – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Managerka marek SEAT&CUPRA.
Twórcy kampanii
Twórcy kampanii przygotowali dwa spoty: pierwszy z nich trwa 30 sekund, drugi 50 sekund. Za realizację odpowiada agencja reklamowa Vision&People przy współpracy z domem produkcyjnym Motion Brand. Kampanię PR-owo wspiera dfusion communication. Premiera spotu miała miejsce 23 września br. – z tym dniem wystartowały wszystkie działania kampanijne digital. Od 1 października spot będzie emitowany w telewizji, między innymi w Polsacie i TVN.
Volkswagen Financial Services to nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services na stronie www.vwfs.pl.
Ekologia na torach – czyli co?
Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024
Ulepszony czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint do dokładniejszej kontroli opon
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.