VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr 1 w finansowaniu aut osobowych w Polsce, co potwierdzają aktualne dane SAMAR i CEPIK.
Firma Volkswagen Financial Services poinformowała, że w I półroczu 2024 roku jej udział w rynku wyniósł 18,7 proc. (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje). Spółka umocniła się na pozycji lidera branży (wzrost o 1,7 p.p. r/r), utrzymując dużą przewagę nad pozostałymi firmami znajdującymi się na podium (odpowiednio 5,5 p.p. oraz 7,5 p.p. więcej). Powyższy wynik stanowi rezultat intensywnej pracy oraz potwierdza pełną gotowość VW FS na rosnące oczekiwanie klientów oraz partnerów spółki.
– Mamy przyjemność z dumą ogłosić, że Volkswagen Financial Services umocnił pozycję firmy nr 1 w Polsce w finansowaniu aut osobowych. To wyjątkowe osiągnięcie potwierdza skuteczność strategii, którą konsekwentnie realizujemy. Status lidera to nasze zobowiązanie do ciągłego doskonalenia usług oraz dostarczania rozwiązań, które ułatwiają życie klientom. Jesteśmy przekonani, że nasze podejście i zaangażowanie przyniosą dalsze sukcesy – zapewnia Mikołaj Woźniak, prezes Volkswagen Financial Services.
Sprawdzony partner w finansowaniu
Volkswagen Financial Services odpowiada za finansowanie ponad 215 000 samochodów jeżdżących aktualnie po polskich drogach. Ta znacząca liczba znajduje swoje odzwierciedlenie jeszcze w innym zestawieniu – jak wynika z danych pochodzących od Volkswagen Group Polska, w I półroczu 2024 roku na każde 10 pojazdów VGP sprzedanych w finansowaniu aż 6 zostało sfinansowane właśnie przez Volkswagen Financial Services.
O rosnącym zaufaniu do marki VW FS świadczy też fakt, że w 2024 roku wyróżniono ją prestiżowym tytułem „Superbrands 2024” – zarezerwowanym wyłącznie dla najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku. Laureatów wyłonili eksperci z Konfederacji Lewiatan – i co warto podkreślić, Volkswagen Financial Services znalazł się w powyższym rankingu jako jedyna firma z branży leasingowej.
Potwierdzają to badania klientów
Zgodnie z wewnętrznym, cyklicznym badaniem satysfakcji, które realizuje Volkswagen Financial Services, ponad 83 proc. klientów jest zadowolonych z usług firmy, a niewiele mniej, bo 72 proc. poleciłoby usługi VW FS swoim znajomym oraz rodzinie.
Jak powiedział Mikołaj Woźniak, prezes VW FS: – Sukces Volkswagen Financial Services w Polsce jest możliwy dzięki zaangażowaniu pracowników i wsparciu naszej sieci dealerskiej. To właśnie ich starania pozwalają nam oferować klientom najwyższy poziom usług budując satysfakcję z użytkowania samochodów Grupy Volkswagen. Wyrazy wdzięczności składam przede wszystkim naszym klientom, dziękując im za zaufanie, którym nas obdarzyli. Wasza lojalność i wybór naszych produktów finansowych, ubezpieczeniowych i serwisowych są dla nas najwyższym wyróżnieniem.
Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services na stronie www.vwfs.pl.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.