World Cup LE we współpracy z Krzysztofem Hołowczycem
Z początkiem października miała miejsce premiera najnowszego modelu zegarka World Cup sygnowanego przez Krzysztofa Hołowczyca. Wyjątkowy zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat.
Limitowany Automatyczny Chronograf zaprojektowany we współpracy z wieloletnim ambasadorem marki Atlantic - Krzysztofem Hołowczycem - to połączenie niezrównanego stylu retro racing watch z nowoczesnym designem oraz szwajcarską jakością i precyzją. Nawiązując do samochodów rajdowych, w których startuje Krzysztof Hołowczyc zegarek łączy ze sobą odważne kolory: beż, pomarańcz i błękit. Beż symbolizuje wyjątkową wytrwałość i odporność, którą kierowcy potrzebują na trudnych trasach. Pomarańcz nawiązuje do adrenaliny i szybkości, jakie towarzyszą każdemu rajdowi. Niebieski to kolor symbolizujący wolność i ducha nieograniczonej przygody.
SZCZĘŚLIWA SIÓDEMKA
Limitowany zegarek należy do linii modeli Worldmaster. Tarcza zegarka została zaprojektowana z dbałością o szczegóły. Uwagę przykuwa pomarańczowa wskazówka sekundnika oraz oczywiście nie mogło zabraknąć wyróżniającej się na tle innych indeksów cyfry 7, która jest szczęśliwą liczbą dla Krzysztofa Hołowczyca. Nie tylko design tego zegarka przypomina rajdowe auta – również jego trwała konstrukcja. Czasomierz jest wykonany z wysokiej jakości stopu stali szlachetnej 316L.
277 LIMITED EDITION
Zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat. Każdy egzemplarz posiada wybity na boku koperty indywidualny numer limitacji oraz nadrukowany podpis kierowcy rajdowego na tarczy zegarka. Sercem zegarka jest znany wszystkim miłośnikom zegarmistrzostwa mechanizm automatyczny o oznaczeniu ETA Vajloux 7750. Czasomierz posiada wysokiej jakości bransoletę wykonaną ze stali szlachetnej. Do zegarka dołączony jest pasek wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej posiadający przeszycie w kolorze pomarańczowym, nadając mu sportowego charakteru. Zegarek jest zapakowany w eleganckie pudełko sygnowane podpisem Krzysztofa Hołowczyca, a także dodatkowe pudełko podróżne sygnowane nazwą kolekcji. Zegarek można kupić w autoryzowanych punktach sprzedaży marki Atlantic. Cena 8 800 zł.
https://atlanticwatches.pl/world-cup/
135 LAT MARKI ATLANTIC
Marka Atlantic w tym roku obchodzi 135-lecie działalności o czym opowiedział Fredi Bickel - Dyrektor Zarządzający Atlantic Watches ze Szwajcarii. Gościem specjalnym wydarzenia był Krzysztof Hołowczyc, który opowiedział o współpracy z marką Atlantic trwającej już ponad 15 lat oraz o inspiracjach i procesie projektowania tego zegarka. Krzysztof otrzymał model z numerem 007 i zobowiązał się, że weźmie go ze sobą na Dakar, do którego właśnie się przygotowuje. Plany marketingowe oraz kampanię promującą ten wyjątkowy model przedstawiła Katarzyna Kamieniarz - Brand Manager marki Atlantic na Polskę z ramienia Grupy ZIBI S.A.
Z okazji premiery ruszył również konkurs w którym nagrodą główną jest 1 z 25 przejazdów z Krzysztofem Hołowczycem na leśnym odcinku specjalnym. Konkurs trwa od 29 września do 31 grudnia 2023 roku. Szczegóły w regulaminie i na stronie https://atlanticwatches.pl/world-cup/
Podczas konferencji marka Atlantic pokazała także przedpremierowy model zegarka z serii Seagold Moonphase. Czasomierz będzie wyprodukowany w limitowanej liczbie 135 sztuk i będzie dostępny na Polskim rynku pod koniec października. Modele z serii Seagold charakteryzują się wysoką precyzją wykonania, a ich koperty w całości odlewane są z 14-karatowego złota.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.