Komunikaty PR

Wybierz temat i prelegenta podczas Interaktywnej Konferencji!

2023-04-12  |  15:00

Przygotowania do III Interaktywnej Konferencji Online nabierają rozpędu! Nagrywane są już pierwsze wywiady i prelekcje. Mamy już część zadeklarowanych prelegentek i prelegentów. Swoją wiedzą na temat Promocji Produktu Online podzielą się z Wami m.in. Ania Skura, Eliza Strzelecka-Wydrych, Agata Koman, Kasia Wilk, Maja Strzelecka czy Bartek Popiel!


Chcesz wiedzieć kto jeszcze w trakcie Konferencji opowie o Content Marketingu, Social Mediach i Sprzedaży? Wejdź na stronę konferencji!

Czym jest III Interaktywna Konferencja Online?

III Interaktywna Konferencja Online odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2023 r. Jej motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszone zostaną tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają, mają dopiero w planach prowadzenie biznesu online, jak i dla tych, którzy działają już od jakiegoś czasu i chcą w swojej działalności rozwinąć skrzydła, wypłynąć na szersze wody.

Konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Część prelegentek i prelegentów została już wybrana. Ale to jeszcze nie wszystkie osoby! W tej edycji zgłosiło sie prawie 200 osób na wystąpienie w czasie konferencji. Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji, powinny mieć również wpływ na to, kto podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dlatego organizatorka Ola Gościniak zorganizowała konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Chcesz, aby konkretna osoba wypowiedziała się na temat Promocji Produktu Online? Koniecznie zagłosuj na nią w konkursie, który trwa od 13-20 kwietnia 2023. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie oraz szczegóły samego konkursu znajdziesz tutaj:
https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

 

Zasady głosowania

  1. Głosowanie trwa w dniach 13-20 kwietnia 2023 (od 00:00 do 23:59).
  2. W tym okresie można oddać tylko 1 głos na 1 osobę z 1 urządzenia.
  3. Dnia 25 kwietnia 2023 ogłosimy listę osób, które wystąpią na III Interaktywnej Konferencji Online o Promocji Produktów Online.
  4. Po zamknięciu głosowania, wszystkie powielone głosy będą sprawdzone i usuwane.

Zagłosuj na osobę, którą darzysz zaufaniem. Zagłosuj na osobę, której wystąpienia przemawiają do Ciebie i motywują do dalszego działania. Zagłosuj na osobę, którą uważasz, że swoją działalnością na to zapracowała. 

Materiał prasowy

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.