Wybierz temat i prelegenta podczas Interaktywnej Konferencji!
Przygotowania do III Interaktywnej Konferencji Online nabierają rozpędu! Nagrywane są już pierwsze wywiady i prelekcje. Mamy już część zadeklarowanych prelegentek i prelegentów. Swoją wiedzą na temat Promocji Produktu Online podzielą się z Wami m.in. Ania Skura, Eliza Strzelecka-Wydrych, Agata Koman, Kasia Wilk, Maja Strzelecka czy Bartek Popiel!
Chcesz wiedzieć kto jeszcze w trakcie Konferencji opowie o Content Marketingu, Social Mediach i Sprzedaży? Wejdź na stronę konferencji!
Czym jest III Interaktywna Konferencja Online?
III Interaktywna Konferencja Online odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2023 r. Jej motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszone zostaną tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.
Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają, mają dopiero w planach prowadzenie biznesu online, jak i dla tych, którzy działają już od jakiegoś czasu i chcą w swojej działalności rozwinąć skrzydła, wypłynąć na szersze wody.
Konkurs na prelegentkę / prelegenta!
Część prelegentek i prelegentów została już wybrana. Ale to jeszcze nie wszystkie osoby! W tej edycji zgłosiło sie prawie 200 osób na wystąpienie w czasie konferencji. Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji, powinny mieć również wpływ na to, kto podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dlatego organizatorka Ola Gościniak zorganizowała konkurs na prelegentkę / prelegenta!
Chcesz, aby konkretna osoba wypowiedziała się na temat Promocji Produktu Online? Koniecznie zagłosuj na nią w konkursie, który trwa od 13-20 kwietnia 2023. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie oraz szczegóły samego konkursu znajdziesz tutaj:
https://olagosciniak.pl/konferencja2023/
Zasady głosowania
- Głosowanie trwa w dniach 13-20 kwietnia 2023 (od 00:00 do 23:59).
- W tym okresie można oddać tylko 1 głos na 1 osobę z 1 urządzenia.
- Dnia 25 kwietnia 2023 ogłosimy listę osób, które wystąpią na III Interaktywnej Konferencji Online o Promocji Produktów Online.
- Po zamknięciu głosowania, wszystkie powielone głosy będą sprawdzone i usuwane.
Zagłosuj na osobę, którą darzysz zaufaniem. Zagłosuj na osobę, której wystąpienia przemawiają do Ciebie i motywują do dalszego działania. Zagłosuj na osobę, którą uważasz, że swoją działalnością na to zapracowała.
Materiał prasowy

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.