Newsy

Ceny paliw rosną, kolejny bank kusi więc na nie zniżkami

2012-04-16  |  06:55
Mówi:Krzysztof Rosiński
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Getin Noble Bank
  • MP4

    Ceny benzyny biją kolejne rekordy, dochodząc nawet do 6 zł za litr. Bankowcy widzą w tym szansę na złowienie klientów i proponują produkty ze zniżkami na paliwo. W Getin Noble Banku można zaoszczędzić ok. 1 zł na litrze.

    Jak zapewniają władze banku, klienci posługujący się samochodową kartą debetową będą płacili 4,99 zł za litr popularnej 95-tki na wszystkich stacjach benzynowych w kraju.

     - To super propozycja - przekonuje Krzysztof Rosiński, prezes Getin Noble Bank. - Jeden temat, który się ciągle przewija w mediach, to cena benzyny. Nasza oferta jest prosta. Klient, który do nas przychodzi, dostaje kartę, dzięki której różnicę w cenie benzyny bez względu na to, gdzie zatankował, ma zwracane do kwoty 4,99 zł.

    W ten sposób bank zamierza pozyskać nowych klientów wśród kierowców. Żeby korzystać ze zniżek, trzeba systematycznie zasilać konto. Krzysztof Rosiński tłumaczy, że propozycja jest więc skierowana do osób zmotoryzowanych i mających stałe źródło dochodu.

     - Takie osoby ponoszą koszty utrzymania samochodu, więc odbywa się tu wstępna, naturalna selekcja klientów - wyjaśnia prezes Getin Noble Bank.

    To niejedyny bank kuszący klientów zniżkami na paliwo. Pod koniec minionego roku specjalną ofertę miał MultiBank i mBank. Osoby, które do końca roku za pośrednictwem tych banków ubezpieczyły samochód, otrzymały 5 proc. zwrotu za tankowanie i zakupy na stacji. Z kolei propozycja Santandera Visa TurboKARTA oraz Banku Millennium Dobre Konto oferują 3% zniżkę na paliwo.

    Czytaj także

    Transmisje online

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

    Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

    Bankowość

    Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

    Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

    Media i PR

    Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

    Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.